adexo3
۷۶۰۳۸۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

میری: می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم

پیمان میری معتقد است آن ها فرصت گلزنی و پیروزی بر پرسپولیس را هم داشتند اما نتوانستند از فرصت ها استفاده کنند.

ورزش سه: پیمان میری، مهاجم نفت مسجد سلیمان صحبت هایش درباره بازی با پرسپولیس را اینطور آغاز کرد: در آزادی جلوی پرسپولیس آمدیم و طبق دستورات آقای ویسی عمل کردیم و خداراشکر یک امتیاز که میتوان گفت شیرین بود را به دست آوردیم.

می‌توانستیم ببریم یک موقعیت من داشتم و چند فرصت دیگر بچه ها که از دست دادیم. تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود و به روزهای خوبش می‌رسد و انشالله باز به جدول برمی گردیم.

میری درباره عدم گلزنی نفت مسجد سلیمان هم گفت: به خدا دوست داریم گل بزنیم نمیدانم چه شده توپ هایمان در گل نمی‌رود. انشالله باید از بازی نساجی گلزنی را شروع کنیم.

مهاجم مسجد سلیمانی ها راجع به اعتراض هواداران به وقت کشی آن ها هم یادآور شد: وقت کشی که نبود. گرفتگی عضله یا مصدومیت به هر حال اتفاقی است که در فوتبال می‌افتد.

وی در پایان به مشکلات مالی تیم هم پرداخت و اظهار داشت: راجع به مشکلات مالی که صحبت نمی‌کنم. ما به اردوی شمال می‌رویم و تا بازی نساجی آن جا هستیم. دیگر اهواز نمی‌رویم که خسته شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohamad

      جمع کنید آبروی فوتبال روبردید

      اتوبوسییییی

    • بدون نام

      فکر کنم طرف از یه بازی دیگه داره صحبت میکنه چون یا ده نفر نفت توی داروازه ایستاده بودند به اضافه دروا ه بان که میشه یازده نفر

    • پیر مرد پرسپولیسی

      داری چرت میگی؟شما اول گل زدن که اولین و آخرین راه بردن است را یاد بگیرین هر چند از فوتبال فقط اتوبوسش رو یاد گرفتید خیلی هم خر شانس تشریف داشتید ،که تیر دروازه هم یارتان و چمن ورزشگاه جای خوابتان بود .

      پاسخ ها

      • قاسمی اندیمشک

        آفرین به این بازیکن نفت خیلی قشنگ توپ را بادست ردکرداما داور فقط حق داره اشتباه کنه، ندیدبیچاره باید حتما تشویق بشه خجالت بکش این یعنی چی داوری۰۰۰۰۰۰

    • بدون نام

      اگر برای حرف مفت پولی باید پرداخت بکردی این حرفهای مفت را نمیزدی.

    • علی

      واقعا حیف وقت که بذاری برای فوتبال ایران
      فوتبال ایران یه سریال تکراری و نخ نما شده است که کارگردانان آن هم امثال ویسی ، فیروز کریمی ، یزدی و چند نفر دیگه هستند که جذابیت رو از فوتبال میگیرن

      این سرمربیهای آماتور به جای تزریق انگیزه به تیم و یاد دادن فوتبال به بازیکن ، فقط ایستادن توی محوطه جریمه خودی و زدن زیر توپ رو بلدن و به بازیکن انتقال میدن و در پایان فصل هم به جز سقوط یا رتبه های انتهای جدول در پایان فصل چیز دیگه ای ندارن

    • داریوش پیش بین

      اينا اموزش فوتباله کيروشيه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج