adexo3
۷۶۲۷۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تمرین ناگهانی امید‌ها برای مهار ستاره تاتنهام

سرمربی تیم فوتبال امید امروز بار‌ها با مدافعان به صورت جداگانه صحبت کرد و در حین صحبت‌هایش به مهارت‌های سونگ هیونگ مین بازیکن کره‌ای تیم تاتنهام اشاره کرد.

خبرگزاری میزان: به دستور زلاتکو کرانچار ساعت ١٠:٣٠ امروز تمرین ملی‌پوشان امید در آستانه دیدار با کره جنوبی در زمین گلف چیکاران برقرار شد.

ملی‌پوشان ابتدا بدن‌ها را گرم کرده و سپس مدافعان در یک گروه و مهاجمان و هافبک‌ها هم در گروهی دیگر به مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند.

کرانچار و دستیارانش شب گذشته چند مسابقه اخیر کره‌جنوبی را مورد ارزیابی قرار دادند و به نظر می‌رسد اعلام تمرین برای امید‌ها به صورت ناگهانی نشات گرفته از آنالیز‌های دیشب باشد.

کرانچار امروز بار‌ها با مدافعان به صورت جداگانه صحبت کرد. وی در حین صحبت‌هایش بار‌ها به مهارت‌های سونگ هیونگ مین بازیکن کره‌ای تیم تاتنهام اشاره کرد و نکاتی را به هافبک دفاعی و دو مدافع آخر و مهدی امینی گلر و کاپیتان تیم امید اشاره کرد. وی با حرکات فیزیکی راه مهار ستاره تاتنهام را به مدافعانش آموزش داد.

تمرین پس از ٤٠ دقیقه به پایان رسید تا ملی‌پوشان برای صرف نهار و حضور نیم ساعته در جلسه پایانی فنی و سپس استراحت آماده شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج