۷۶۳۸۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدافع اسپانیایی بایرن در یک قدمی PSG

به نظر می‌رسد ستاره‌ی اسپانیایی بایرن مونیخ، خوان برنات که در پست دفاع چپ بازی می‌کند، به زودی رهسپار پاری سن ژرمن خواهد شد.

ورزش سه: پاری سن ژرمن که از سال ۲۰۱۴ زمانی که داوید آلابا با قراردادی ۹ میلیون یورویی از والنسیا به بایرن پیوست هر سال خواهان جدا کردن او از این باشگاه آلمانی بوده ولی همیشه ناکام شده، سرانجام تصمیم گرفته یک ستاره‌ی دیگر بایرن را جذب کند: خوان برنات.

به گزارش اسکای جرمنی مذاکرات دو باشگاه برای انتقال این مدافع اسپانیایی به مراحل پیشرفته رسیده است. این رسانه مدعی شده که مذاکرات در مورد مبلغ انتقال برنات به مراحل پیشرفته رسیده و دو باشگاه به تفاهم روی مبلغ ۱۴ میلیون یورو بعلاوه‌ی پاداش نزدیک شده‌اند.

این قرارداد برای غول فوتبال آلمان بسیار پرسود خواهد بود چرا که یک بازیکن نه چندان مطرح تیم را با مبلغی بیشتر از آنچه برای جذبش پرداخت کرده‌اند، خواهند فروخت. اما از سوی دیگر در بازار این روزهای نقل و انتقالات، مبلغ این قرارداد برای باشگاه پاریسی هم بسیار مناسب خواهد بود. با اینکه دو باشگاه به توافق رسیده‌اند ولی خود بازیکنان همچنان می‌تواند مانع به سرانجام رسیدن تفاهم باشگاه‌ها شود.

به نظر می‌رسد در حال حاضر مشکل بزرگ، مذاکرات این بازیکن اسپانیایی ۲۵ساله در مورد دسمتزدی است که در پاری سن ژرمن خواهد گرفت. برنات دستمزدی معادل سالی ۵ میلیون یورو می‌خواهد ولی پی اس جی فعلاً از موافقت با این درخواست برنات خودداری کرده است.

ولی عملکرد نه چندان درخشان برنات در مونیخ و این واقعیت که او بعد از فیلیپه لوئیس، دنی رز و وندل، چهارمین گزینه‌ی توماس توخل برای این پست بوده، تقاضای دستمزدی تا این حد بالا از طرف او را غیر واقع‌بینانه می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج