adexo3
۷۶۴۲۰۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

منشا: چرا فکر می‌کنید ما گل زدن بلد نیستیم؟

نمی‌دانم که قرار است چند دقیقه بازی کنم اما می‌خواهم گل بزنم. خیلی دوست دارم پرسپولیس با گل من به مرحله بعد صعود کند.

ایران ورزشی: تکیه‌گاه الدحیل، مهاجمان گلزن این تیم است و سرمربی پرسپولیس، نگران که تیمش این روزها چرا این‌قدر سخت و این‌قدر کم گل می‌زند. حال آنکه برای گذر از سخت‌ترین بازی فصل و صعود دوباره به نیمه‌نهایی، بیش از هر چیز به گل نیاز دارد و جالب‌تر اینکه این گل‌ها را گادوین منشا وعده داده است.

مهاجم نیجریه‌ای و نیمکت‌نشین پرسپولیس که اعتماد آقای سرمربی را خیلی وقت پیش از دست داده و حتی یادمان نمی‌آید آخرین بار در کدام بازی او را در ترکیب اصلی دیده بودیم.

البته منشا در لیگ قهرمانان عملکرد بهتری داشته و تا اینجای کار ۵ گل آسیایی زده است. شاید برای همین اینقدر امیدوارانه به استقبال بازی با الدحیل رفته و در میان حمایت‌هایش از خط حمله گل‌نزن پرسپولیس، گلزنی دوباره خودش را وعده می‌دهد.

به هر بازی لیگ قهرمانان که می‌رسیم، همه یاد تو و گل‌هایت می‌افتند. این بار چه اتفاقی قرار است بیفتد؟

من همیشه به گل زدن فکر می‌کنم و هر وقت به زمین می‌روم، برای گل زدن انگیزه دارم. شاید در بازی با الدحیل هم بتوانم برای پرسپولیس گل بزنم.

البته اگر بازی کنی!

نمی‌دانم که قرار است چند دقیقه بازی کنم اما می‌خواهم گل بزنم. خیلی دوست دارم پرسپولیس با گل من به مرحله بعد صعود کند. البته این تازه بازی اول است و ما یک بازی هم در تهران داریم اما من به این فکر می‌کنم که در هر دو بازی گل بزنم و به صعود پرسپولیس کمک کنم.

اما پرسپولیس این روزها خیلی سخت گل می‌زند. چرا؟

شاید فکر کنید ما بازی‌های آسانی داشته‌ایم اما این‌طور نیست. این چند بازی اخیر خیلی سخت بود چون تیم‌های حریف فقط دفاع می‌کردند و نمی‌توانستیم فوتبالی را که می‌خواهیم، ارائه بدهیم.

منشا: چرا فکر می‌کنید ما گل زدن بلد نیستیم؟

در شرایط سختی هم بازی کردیم. بازی اهواز خیلی عجیب بود و در آبادان هم دیدید که چقدر خوب بودیم و چقدر حمله کردیم اما در فوتبال طبیعی است که گاهی توپ‌ها گل نشود. من واقعا فکر نمی‌کنم پرسپولیس مشکل گلزنی داشته باشد.

اما این گل نزدن‌ها یا کم گل زدن‌ها باعث شده امتیازهای زیادی را دست بدهید و نتوانید صدرنشین بمانید.

جای نگرانی نیست چون فصل تازه شروع شده و می‌توانیم جبران کنیم. ما بازی‌های سختی داشتیم که شاید هر تیم دیگری بود، نمی‌توانست اینقدر امتیاز بگیرد. تا آخر فصل بازی‌های زیادی داریم و می‌توانیم به صدر جدول برگردیم.

اما معمولا امتیازهای نیم‌فصل اول راحت‌تر به دست می‌آید و برای قهرمانی هم موثرتر است.

می‌دانید که ما محروم هستیم و تا نیم‌فصل نمی‌توانیم بازیکن جدید بیاوریم. بازی‌های سختی هم انجام داده‌ایم و کمی خسته هستیم اما تیم‌مان خیلی خوب است و می‌خواهیم باز هم قهرمان شویم.

حتما می‌دانی که الدحیل خط حمله خیلی قدرتمندی دارد و این یعنی شانس پیروزی‌اش هم بیشتر است.

مگر خط حمله ما بد است یا گل زدن بلد نیستیم؟ من هم می‌دانم که حریف خیلی قدرتمندی داریم اما فوتبال همین است. گاهی باید با تیم‌های بزرگ بازی کنی.

هر چند تیم ما هم بزرگ است. ما پرسپولیس هستیم و فصل پیش قدرت‌مان را به آسیا نشان دادیم. نباید از الدحیل بترسیم بلکه باید برای شکست دادن آنها و حضورمان در مرحله بعدی لیگ قهرمانان تلاش کنیم.

چقدر امیدواری که این اتفاق بیفتد؟

ما خیلی امیدواریم که می‌خواهیم در چنین بازی سختی شرکت کنیم و اصلا هم نمی‌ترسیم. هدف‌مان این است که الدحیل را شکست بدهیم و به مرحله بعد برویم. فقط باید مراقب باشیم که گل نخوریم اما به فکر گل زدن در زمین حریف هم هستیم و می‌خواهیم با امتیاز از قطر برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو باید به منشا اعتماد کنه اونو تو ترکیب اصلی بزاره و بهش روحیه بده بیچاره تا میره تو زمین همش یه جشمش به مربی وگل زدنه وهمین رو بازیش تاثیر مستقیم داره

    • بدون نام

      چون تو چهار بازی اصلاً بازیکن مهاجم تو زمین نبوده‌

    • ایران

      شما گل زدن بلدی وای توبازی های تمرینی خرجش می کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج