۷۶۵۵۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قرعه مناسب برای تیم‌های اروپاییِ لیگ جزیره

 قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه شب در موناکو برگزار خواهد شد.

وبسایت نود: قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه شب در موناکو برگزار خواهد شد.

به نقل از فورفورتو، با تغییر فرمت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۴ تیم برتر انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان به شکل مستقیم به مرحله گروهی مسابقات رسیده اند و دیگر دردسر عبور از مراحل سخت انتخابی و پلی آف را نداشتند.

شب گذشته آاک آتن، یانگ بویز سوئیس و آژاکس آمستردام ۳ برنده مسابقه پلی آف بودند و با مشخص شدن ۳ برنده مسابقات امشب، تکلیف ۳۲ تیم حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ مشخص خواهد شد. قرعه کشی مرحله گروهی پنجشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت تهران) در موناکو انجام می‌شود و تیم های جزیره خواهان مناسب ترین قرعه هستند. در ادامه بررسی می‌کنیم که کدام قرعه ها برای تیم های جزیره بهترین قرعه ها خواهند بود.

منچسترسیتی

به عنوان قهرمان لیگ برتر در سید یک حضور خواهند داشت و به این ترتیب از رویارویی با برخی غول های اروپایی حاضر در این سید یعنی بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ معاف خواهند شد. موناکو، ناپولی و رم خطرناک ترین تیم های سید ۲ هستند و در سید ۳، موناکو و شالکه تیم هایی هستند که کمتر تیمی دوست دارد با آن ها هم گروه شود. اینتر و گالاتاسرای در سید ۴ حاضر هستند و هم گروهی با این دو تیم یعنی دو سفر سخت به دو استادیوم مخوف اروپا

قرعه مناسب برای تیم‌های اروپاییِ لیگ جزیره

بهترین قرعه: شاختار دونتسک، زسکا مسکو، آاک آتن

بدترین قرعه: بوروسیا دورتموند، موناکو، اینتر

تاتنهام و منچستریونایتد

هر دو تیم در سید ۲ حاضر هستند و خطر برخورد با تیم های قدرتمند سید یک را در مقابل خود می‌بینند. لوکوموتیو مسکو احتمالا رویایی ترین قرعه از سید یک برای تیم هایی با سید پایین تر خواهد بود.

در صورت هم گروهی با لوکوموتیو، شانس برخورد با زسکا مسکو، تیم حاضر در سید ۳ از بین خواهد رفت و آن گاه در این سید می‌توان به آژاکس به چشم قرعه ای مناسب نگاه کرد. در سید ۴ نیز، هر تیمی سفر به سوئیس برای مواجهه با یانگ بویز را به سفر به میلان یا استانبول ترجیح خواهد داد.

قرعه مناسب برای تیم‌های اروپاییِ لیگ جزیره

بهترین قرعه: لوکوموتیو مسکو، آژاکس، یانگ بویز

بدترین قرعه: بارسلونا، موناکو، اینتر

لیورپول

نایب قهرمان دوره قبلی در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت تا قرعه کشی هنوز نمی‌داند در کدام سید قرار می‌گیرد چرا که تکلیف لیورپول در بازی امشب بنفیکا-پائوک مشخص خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیسبون با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است. اگر بنفیکا به مرحله گروهی برسد لیورپول به سید ۳ خواهد رفت و در صورت صعود پائوک، لیورپول به سید ۲ خواهد رسید. طبیعی است که قرارداشتن در سید ۲، قرمزها را با شانس های بهتری در قرعه کشی مواجه خواهد کرد.

قرعه مناسب برای تیم‌های اروپاییِ لیگ جزیره

بهترین قرعه (سید ۲): لوکوموتیو مسکو، آژاکس، آاک آتن

بدترین قرعه (سید ۳): بارسلونا، بوروسیا دورتموند، اینتر

اما رقابت های لیگ اروپا نیز در روز جمعه قرعه کشی خواهد شد و انگلستان در صورت صعود برنلی، با ۳ نماینده در این رقابت ها حاضر خواهد بود:

آرسنال و چلسی

غول های لیگ برتری که شانس های اصلی قهرمانی این فصل لیگ اروپا هستند، با توجه به ضرایبی که در ۵ سال اخیر کسب کرده اند در سید یک مسابقات حاضر خواهند بود. میلان، لاتزیو، اسپورتینگ لیسبون و مارسی (نایب قهرمان دوره قبل) تیم های خطرناک سید ۲ هستند.

قرعه مناسب برای تیم‌های اروپاییِ لیگ جزیره

در سید ۳ تیم های فنرباغجه، اسپارتاک مسکو و رئال بتیس تیم های بهتری به نظر می‌رسند. در نگاه اول سید ۴ تیم چندان قدرتمندی در خود ندارد اما در صورت صعود گلاسکو رنجرز به مرحله گروهی، سفر به آیبروکس و مواجهه با تیم استیون جرارد کابوس هر تیمی خواهد بود.

بهترین قرعه: خنک، زوریخ، اسپارتاک ترناوا (اسلواکی)

بدترین قرعه: لاتزیو، فنرباغچه، رنجرز

برنلی

شاگردان شان دایچ هنوز از حضور خود در لیگ اروپا مطمئن نیستند و روی کاغذ هم شانس کمی برای جبران شکست ۳-۱ مقابل المپیاکوس دارند. اما اگر برنلی پنجشنبه شب در ترف مور این کامبک را رقم بزند، برای اولین بار در تاریخش طعم حضور در مرجله گروهی یک رقابت اروپایی را خواهند چشید.

پیروزی برنلی مقابل رقیب یونانی آن ها را در سید سه مسابقات قرار خواهد داد. در سید یک و دو، سفرهای جذاب به سویا و میلان می‌تواند برای هوداران هر تیمی جذاب باشد اما در صورت قرار گرفتن در چنین گروهی باید قید صعود به دور بعد را زد. در صورت صعود سلتیک و رنجرز به مرحله گروهی، این دو تیم اسکاتلندی هم قرعه های خطرناکی در سیدهای ۲ و ۴ خواهند بود.

بهترین قرعه: دینامو کیف، خنک، اسپارتاک ترناوا

بدترین قرعه: سویا، میلان، رنجرز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج