جاباما
۷۶۵۷۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قاچاق قلیان در اردوی مانشافت در جام جهانی

قرار است یواخیم لوو بعد از مدتها سرانجام تحلیل خود از دلایل ناکامی فاجعه‌بار تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه را اعلام کند.

ورزش سه: قرار است یواخیم لوو بعد از مدتها سرانجام تحلیل خود از دلایل ناکامی فاجعه‌بار تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه را اعلام کند.

مهمترین هدف لوو این است که بتواند شور و شوق تازه‌ای به بازیکنان ملی‌پوش آلمانی تزریق کرده، هواداران آلمانی را پشت سر تیم ملی کشورشان بسیج کرده و فلسفه‌ی بازی مانشافت به خصوص در مورد حفظ مالکیت توپ را تغییر دهد.

اما نکته‌ای که به احتمال زیاد در تحلیل لوو مغفول خواهد ماند مساله‌ی رفتارهای نامناسب بازیکنان در اردوهای تدارکاتی پیش از سفر تیم ملی آلمان به روسیه است.

این در حالی است که به نفع یواخیم لوو و تیم ملی آلمان خواهد بود اگر به مساله‌ی رفتارهای نامناسب ملی‌پوشان آلمانی پرداخته شود. روزنامه‌ی بیلد با اعلام خبری مدعی شد یکی از جنجالی‌ترین رفتارهای نامناسب بازیکنان تیم ملی آلمان، شیئی بوده که در چمدان یکی از بازیکنان این تیم حمل می‌شده.

بر اساس این گزارش آنتونیو رودیگر با چمدانی به اردوی تیم ملی آلمان در تیرول جنوبی می‌رود که حاوی شیئی خاص است: یک قلیان. گفته می‌شود یواخیم لوو کشیدن یکی دو سیگار در روز را برای بازیکنانش مجاز می‌داند. ولی تاکنون سابقه نداشته که یک بازیکن تیم ملی با خود قلیان به اردوی مانشافت ببرد.

از جمله موارد دیگری که بیلد به آنها اشاره کرده همراه بردن کنسول بازی‌های کامپیوتری مخصوص یکی از بازیکنان به روسیه بوده. به نظر می‌رسد دردسرهای یواخیم لوو و کادر فنی تیم ملی آلمان و بازیکنان این تیم به این زودی‌ها خاتمه نخواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج