۷۶۵۸۲۱
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

یزدی: پیکان با ضدفوتبال به دنبال پیروزی بود!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به انتقاد از بازی حریف امشب تیمش پرداخت و مدعی شد این تیم با اتلاف وقت و ضدفوتبال به پیروزی رسیده است.

خبرگزاری تسنیم: داریوش یزدی، سرمربی استقلال خوزستان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: تبریک می‌گویم به پیکان به خاطر سه امتیازی که کسب کرد، اما چیزی که مسلم است ما می‌توانستیم برنده میدان باشیم!

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: در نیمه دوم ما آن‌قدر خوب بازی کردیم که حریف به دنبال راهی برای اتلاف وقت بود. به این خاطر از نیمکت این تیم به بازیکنان انتقال داده می‌شد که بی‌جهت به زمین بیفتند! در واقع تنها راهی که می‌شد حملات ما را متوقف کرد، همین حربه بود.

آنها به این شکل سرعت بازی ما را گرفتند و ضدفوتبال بازی کردند. البته ما هم نواقصی داشتیم و آن هم این بود که طوری بازی کردیم که حریف‌مان می‌خواست. آنها می‌خواستند ما را عصبی کنند و در این کار موفق شدند. آنها تا حدی هم داور را عصبی کردند.

یزدی: پیکان با ضدفوتبال به دنبال پیروزی بود!

وی با تأکید بر اینکه قصد ندارد در مورد قضاوت داور مسابقه صحبتی کند، یادآور شد: به‌هرحال داور جوانی را برای این دیدار انتخاب کرده بودند که فکر کنم اولین قضاوتش در لیگ برتر بود. حریف با کارهایی که انجام داد ناخودآگاه در داور هم استرس ایجاد کرد، اما من در مورد تیم خودم باید بگویم از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

قبلاً گفته بودم از هفته پنجم روی مسائل تاکتیکی کار خواهیم کرد و امروز دیدید در هفته ششم بهتر از هفته پنجم بازی کردیم. ما تیم خوب و جوانی داریم که قطعاً در آینده بهتر هم خواهد شد و برنامه‌های‌مان را روی اصول پیش خواهیم برد.

یزدی همچنین تصریح کرد: ما امروز به دنبال این بودیم که در نیمه اول حریف را کنترل کرده و در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام می‌دهیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، به همین خاطر ایمان مبعلی و دلفی را که به خاطر همراهی تیم امید خسته بود در نیمه دوم به میدان فرستادیم، اما حریف با اتلاف وقت مانع از رسیدن به هدف‌مان شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه یونس دلفی راهی آیندهوون خواهد شد، گفت: آیندهوون دلفی را می‌خواست، اما او به خاطر بازی آسیایی نتوانست در تست پزشکی این تیم شرکت کند. به همین خاطر قرار شد یک وقت دیگر به بازیکنان ما بدهند.

اگر این اتفاق بیفتد ما استقبال می‌کنیم، چرا که یونس بازیکن خوب و آینده‌داری است. اگر او راهی هلند شود می‌تواند در آینده یکی از فوتبالیست‌های خوب این مملکت شود و در تیم ملی بزرگسالان بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای یزدی غوره نشده میخوای مویز بشی .یواش تر تا با هم بریم زودی جوگیر نشو

    • پیرمرد پرسپولیسی

      خوب شد معنی ضد فوتبال رو فهمیدیم !!! شما هم تاکتیک خودتان« سنگ تمام» را اجرا می کردید ؟ببخشید حواسم نبود شما مهمان بودید و مردش نبودید .

    • بدون نام

      این جناب مربی پس از هر بازی یه بهونه ای برای نتایج افتضاح تیمش میاره کلا عادت داره بهانه بیاره

    • بدون نام

      چیزی که عوض داره گله نداره خودت استادزده فوتبالی

    • چالاک

      ببین کی داره بابت اتلاف وقت اعتراض میکنه.بازی پرسپولیس رو از اول ببینه بعدزززززززز بزنه

    • بدون نام

      وای خدای من دنیا به اخر رسیده یزدی مربی کیسه خوزستان میگه پیکان باضد فوتبال دقیقا اقای یزدی شما مگه تیمت فوتبال هم بازی میکنه کلا دوتا تا کتیک داری یکی سنگ اندازی به جناهین تیمهای مقابل دیگری ارسال فوشهای رکیک وناموسی به بازیکنان حریف از هرنقطه زمین حالا این دفعه میهمان بودی تیم حریف برنده شده شماهم ابزار این دوتا تاکتیکتو نداشتی ولی در بازی های خانگی به خوبی از این ازار استفاده میکنی برای نتیجه گرفتن خدا به راه راست هدایتت کنه

    • امیر

      چرند نگو اون وقت که جلو پرسپولیس وقت کشی میکردین و بازی متوقف میشد ضد فوتبال نبود

    • بدون نام

      یزدی با اظهارات سخیف و ابلهانه بعد بازی با پرسپولیس نشان داد واقعا بویی از شعور و اخلاق نداره

    • مسعود. الف

      واقعا پررو تشریف داری!
      هنوز فوتبال کثیف خودتون جلوی پرسپولیس بعنوان تهوع آورترین فوتبال از خاطرمون محو نشده!

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخ آبکش (آش پال) با طعنه به آفتابه گفت دوتا سوراخ داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج