adexo3
۷۶۶۹۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

لواندوفسکی؛ ماشین رکوردشکنی در مرسدس بنز آرنا

 غول های باواریایی در اشتوتگارت به اقتدار خود ادامه دادند.

وبسایت نود: به نقل از گل، بایرن مونیخ در هفته دوم بوندسلیگا به خانه اشتوتگارت رفت و توانست با ۳ گل حریف خود را شکست دهد تا در دومین هفته متوالی به پیروزی با اختلاف سه گل دست یابد. اما این بازی با رکوردشکنی های مختلفی از سوی بایرن و بازیکنانش همراه بود.

با این پیروزی، بایرن مونیخ به نخستین تیم تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که توانسته در ۴ فصل متوالی، مسابقات را با دو پیروزی در دو هفته ابتدایی آغاز کند.

این روند از فصل ۱۶-۲۰۱۵ آغاز شد؛ جایی که بایرن دو برد ۵-۰ و ۲-۱ به ترتیب در مقابل هامبورگ و هوفنهایم کسب کرده بود. در فصل ۱۷-۲۰۱۶ این تیم ۶-۰ و ۲-۰ از سد وردربرمن و شالکه گذشت. در فصل ۱۸-۲۰۱۷ نیز بایرن ۳-۱ و ۲-۰ بایر لورکوزن و وردربرمن را شکست داده بود.

آخرین بار در فصل ۱۵-۲۰۱۴ بود که بایرن بعد از پیروزی ۲-۱ مقابل وولفسبورگ در هفته اول، در هفته دوم در خانه شالکه با نتیجه ۱-۱ متوقف شد تا فصل را با ۴ امتیاز از دو بازی آغاز کند.

لواندوفسکی؛ ماشین رکوردشکنی در مرسدس بنز آرنا

اما مرد مشترک تمامی این ۴ فصل و دو بازی ابتدایی برای بایرن ، روبرت لواندوفسکی است. ستاره لهستانی خط آتش بایرن گل دوم تیمش را در مرسدس بنز آرنا به ثمر رساند تا بعد از گلزنی در هفته نخست مقابل هوفنهایم دو گله شود. او نیز حال نخستین بازیکن تاریخ بوندسلیگا است که در ۴ فصل متوالی، در دو هفته نخست گلزنی را تجربه می‌کند.

او در فصل ۱۶-۲۰۱۵ دو گل، در فصل ۱۷-۲۰۱۶ پنج گل و در فصل ۱۸-۲۰۱۷ سه گل را تا پایان هفته دوم به ثمر رسانده بود و در تک تک بازی های بایرن تا پایان هفته های دوم این چهار فصل موفق به گلزنی شده بود.

شاگردان نیکو کواچ با کسب پیروزی در مقابل اشتوتگارت، به نخستین تیم بوندسلیگا تبدیل شدند که توانسته اند در خانه یک حریف خاص، برای ده فصل متوالی پیروز شوند.

در حقیقت آخرین باری که بایرن نتوانست در مرسدس بنز آرنا پیروز شود در فصل ۰۹-۲۰۰۸ بود که تیم یورگن کلینزمن در مقابل اشتوتگارت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. بعد از آن بایرن در خانه اشتوتگارت همواره پیروز بوده و به قرمزها اجازه نفس کشیدن نداده است.

اما مصدومیت کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن باعث شد تا فرصت به فرانسوی کهنه کار بایرن، فرانک ریبری برسد و او نیز از این فرصت برای رکورد شکنی استفاده کرد.

ریبری که بازی شماره ۲۵۰ خود در بوندسلیگا را تجربه می‌کرد با این پیروزی تعداد بردهای خود را به عدد ۱۸۴ رساند. هیچ بازیکنی نتوانسته سریع تر از ریبری به این تعداد پیروزی در بوندسلیگا دست یاید.

بایرن بعد از تعطیلات بازی های ملی، در روز ۱۵ سپتامبر با بازی خانگی مقابل لورکوزن رقابت های بوندسلیگا را پی می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج