adexo3
۷۶۷۲۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هازارد: سبک بازی ساری را به مورینیو ترجیح می‌دهم

ادن هازارد، هافبک چلسی به تمجید از مائوریسیو ساری، سرمربی تیمش پرداخت و مدعی شد که سبک بازی او را به کونته و مورینیو ترجیح می‌دهد.

ورزش سه: هازارد در مرکز موفقیت های اخیر چلسی در فصول اخیر قرار داشته و تحت هدایت مورینیو و کونته، نمایش های درخشانی ارائه کرده تا تیمش دو قهرمانی لیگ برتر کسب کند. با این حال، هازارد مدعی شد که سبک بازی تیم ساری را به دو مربی قبلی ترجیح می‌دهد.

او گفت:" من دوست دارم تیمم توپ را در اختیار داشته باشد. نه در نیمه خودمان بلکه در یک سوم حریف. من این سبک بازی را دوست دارم. به نظرم کاملا نسبت به دوران کونته و مورینیو متفاوت است. همانطور که گفتم، ما امروز بیشتر توپ را در اختیار داریم و به نظرم اصلا بد نیست. "

هازارد درباره شرایط امسال چلسی گفت:" فکر می‌کنم تفاوت ما در این است که دو بازیکن جدیدمان، جورجینیو و کواچیچ، خیلی متفاوت هستند. البته که حریفان هم می‌خواهند توپ را حفظ کنند ولی ما سعی می‌کنیم نسبت به آنها بیشتر مالک توپ باشیم و باید سعی کنیم از موقعیت ها بیشتر استفاده کنیم. البته که وقتی بیشتر مالک توپ هستیم، بیشتر خطر ایجاد می‌کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج