۷۶۷۵۰۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نگاهی به آمار مسی در مراسم بهترین‎ها

لیونل مسی که در سال‎های اخیر در کنار رونالدو یکی از برندگان همیشگی عنوان بهترین بازیکن سال بوده این بار در مراسم بهترین فیفا جزو ۳ کاندیدای نهایی نیست.

خبرگزاری مهر: بزرگ‏ترین سورپرایز لیست کاندیداهای نهایی کسب جایزه «بهترین» فیفا بدون شک لیونل مسی است؛ لیستی که در روز دوشنبه منتشر شد و هواداران فوتبال را شوکه کرد. بعد از او اما نبودن نام آنتون گریزمان در این لیست تعجب‏‌برانگیز است، بازیکنی که توانسته اخیرا قهرمانی یورو لیگ با اتلتیکومادرید و جام جهانی با تیم ملی فرانسه را تجربه کند.

در لیست نهایی اما نام ۳ بازیکن دیده می‌شود، لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو و محمد صلاح. این یعنی برای اولین بار در ۱۲ سال اخیر ستاره آرژانتینی در این لیست و جزو کاندیداهای نهایی نیست. وقتی نام این مراسم «بازیکن سال فیفا» بود مسی در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ دوم و در سال ۲۰۰۹ اول شد. بعد از آن که نامش به مراسم «توپ طلا» تغییر یافت او در سال‎های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ پشت سر هم به عنوان بهترین انتخاب شد. در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ هم پشت سر رونالدو دوم شد و دوباره در سال ۲۰۱۵ آن را از آن خود کرد.

بعد از آن بود که فیفا دوباره خودش را از فرانس فوتبال جدا کرد و از سال ۲۰۱۶ نام این مراسم «بهترین» شد. در سال ۲۰۱۶ و بعد از آن ۲۰۱۷ مسی دوباره پشت سر رونالدو و نفر دوم شد.

با وجود قهرمانی در لالیگا و جام حذفی اسپانیا و بردن پیچیچی و کفش طلا ستاره آرژانتینی این سال نتوانست در لیست ۳ کاندیدای نهایی باشد. حذف شدن به دست رم در لیگ قهرمانان و به دست فرانسه در جام جهانی بدون شک بی‌‏تاثیر در این تصمیم نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بالاخره مافیای فیفا کار خودش رو کرد و درنهایت رونالدو رو صاحب توپ ششم میکنه! از وقتی اینفانتینو امده فقط رونالدو رو صاحب توپ طلا میکنه این مافیا!

    • بدون نام

      بالاخره مافیای فیفا کار خودش رو کرد و درنهایت رونالدو رو صاحب توپ ششم میکنه! از وقتی اینفانتینو امده فقط رونالدو رو صاحب توپ طلا میکنه این مافیا!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج