اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۰۰۴۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شجاعی: بازی با ازبکستان دوستانه، ولی جدی است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت:درست است که بازی فردا دوستانه است و اما ما این بازی را رسمی و جدی تلقی می کنیم و امیدوارم همه از تماشای این دیدار لذت ببرند.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با ازبکستان در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت:از فدراسیون فوتبال ازبکستان تشکر می کنم و خوشحالم که در این کشور هستم. خاطرات زیادی از ازبکستان دارم. تیم ازبکستان تیم بسیار خوبی است. از بازیکنانی بهره می برد که دارای قدرت بدنی و تکنیک بالایی هستند

وی ادامه داد: بازی ما همیشه برابر این تیم سخت بوده، درست است که بازی فردا دوستانه است و اما ما این بازی را رسمی و جدی تلقی می کنیم و امیدوارم همه از تماشای این دیدار لذت ببرند.

وی افزود: وظیفه سنگینی بر دوش ما است چراکه ایران تیم برتر آسیا بوده و این امر کار ما را سخت می کند. ما بازی هایمان در تاشکند بسیار سنگین بوده چه فردا چه در مسابقات جام ملتهای آسیا و چه رقابتهای دیگر.

البته حساسیت مسابقات رسمی از نظر ما بیشتر است اما بازی فردا نیز دیدار بسیار سختی است و ما باید از عملکرد تیم خود دفاع کنیم. تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی را پشت سر گذاشته و نمایش خوبی داشتیم و باید از عملکرد خوبمان دفاع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که درباره حضور کی روش و دستاوردش برای فوتبال ایران و حضورش در کشورتان چه پاسخی دارید، گفت: بهتر بود که مقابل ایشان این صحبت را مطرح نمی کردم . دستاورد او این است که ۶ سال به طور مداوم به عنوان تیم اول آسیا هستیم و تیم قابل احترامی برای آسیا محسوب می شویم.بازیکنان جدید و قدیم با همه به یک شکل برخورد می شود و از همه در تیم به اندازه خودشان استفاده می شود.

البته باید بگویم همه بازیکنان در تیم شرایط یکسانی دارند و فکر می کنم علاوه بر کی روش، همه اعضای کادر فنی تیم ملی با کار شبانه روزی به همراه شخص سرمربی انجام می دهند، در حال تلاش برای تیم ملی فوتبال ایران هستندو

وی در پایان گفت: امیدوارم کی‌روش همچنان در ایران بماند و ما به عنوان بازیکن دوست داریم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این شل اقارودعوت نکنید

    • شهرام

      جان من به ازبکستان ببازید تا کلکسیون باختهای کیروش تکمیل بشه . اصلا مهم نیست . نگران چی هستید . فکر کردین اگر صد سال دیگه هم ببازید‌ کسی پیدا میشه که ازتون بازخواست کنه .؟ نه بابا . راحت باشید . فدراسیون و وزارت ورزش دارن چرت میزنن و خوابن . اصلا برای کسی مهم نیست که چقدر از پول مملکتو به زمین گرم میزنین و در ازاش هیچ به ملت نمیدین . به عشقتون برسین .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج