۷۷۰۵۰۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

واقعیت پنهان تغییر ساعت پرسپولیس - نساجی

سازمان لیگ مدعی است که برای جلوگیری از همین اتفاق بوده که ساعت برگزاری بازی پرسپولیس – نساجی به ساعت ۲۰:۳۰ موکول کرده است، بلکه تعداد بیشتری از هواداران قائمشهری بتوانند، برای حضور در آزادی بیایند.

ایران ورزشی: رسانه‌ها اعلام کردند که بازی پرسپولیس مقابل نساجی به دلیل پخش مستقیم مسابقه تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه به ساعت ۲۰:۳۰ موکول شده است. این اما تمام واقعیت نبود و موافقیت سازمان لیگ با تغییر ساعت این بازی یک دلیل بزرگ‌تر داشت.

هواداران نساجی، دلیل بزرگ‌تری برای مجاب کردن سازمان لیگ بود تا بازی وسط هفته این تیم مقابل پرسپولیس را به ساعت ۲۰:۳۰ موکول کند بلکه، هواداران مشتاق به حضور در آزادی، بتوانند شانس بیشتری برای حضور در تهران باشد.

شاید بهتر باشد بگوییم این تصمیم سازمان لیگ دلجویی بود از هوادارانی که به شدت بابت تغییر روز بازی از جمعه به چهارشنبه ناراحت بودند.

درست مثل اهواز که به استقلالی بودن مردمش شهره است، خیلی‌ها قائمشهر را هم یک شهر پرسپولیسی می‌دانند. نه که هیچ استقلالی نداشته باشد اما بیشترشان پرسپولیسی دو آتشه هستند.

اصلاً روایت‌هایی هست که می‌گویند رنگ قرمز پیراهن تیم فوتبال نساجی هم نتیجه همین پرسپولیسی‌ بودن اهالی فوتبال‌دوست این شهر بوده.

خلاصه کلام اینکه با این همه پرسپولیسی در قائمشهر، اولین تقابل نساجی قائمشهر و پرسپولیس در لیگ برتر جذابیت‌های خاص خودش را دارد. بزرگ‌ترین جذابیتش هم این است که پرسپولیسی بودن هواداران، ذره‌ای از تعصب‌شان به نساجی کم نمی کند و جالب است که اتفاقاً برای پیروزی برابر پرسپولیس مشتاق‌تر هم هستند.

واقعیت پنهان تغییر ساعت پرسپولیس - نساجی

به خاطر همین است که علاوه بر 11 اتوبوس باشگاه، تعداد زیادی از هواداران قائمشهری هم خودشان برای سفر به تهران و تماشای بازی برنامه‌ریزی می‌کنند.

در واقع بازی با پرسپولیس، فرصت دیگری است برای خودنمایی هواداران نساجی که در فینال جام حذفی وقتی تیم‌شان مقابل خونه به خونه بازی می‌کرد، اتوبوس اتوبوس از قائمشهر به تهران آمدند تا ورزشگاه تختی تهران را پر کنند و یکدل و یکصدا نساجی را تا لیگ برتر برسانند.

از نظر خیلی از هواداران نساجی حتی بازی با پرسپولیس شاید اولین دیدار مهم و حیاتی این فصل تیم‌شان باشد. هرچند که پیش از این دیدارهای حساس دیگری مقابل ذوب‌آهن، تراکتورسازی و فولاد هم داشته‌اند اما بازی با پرسپولیس برای آن‌ها چیز دیگری است.

از تمهیداتی که برای این بازی چیده شده، مشخص است که ظاهراً بازی با پرسپولیس برای باشگاه هم اهمیت زیادی دارد که 11 اتوبوس را برای انتقال هواداران نساجی به تهران آماده کرده است.

این اما همه هوادارانی نیستند که برای تماشای بازی پرسپولیس - نساجی راهی آزادی می‌شوند. چرا که تعداد قابل توجهی از هواداران هم برای حضور در ورزشگاه آزادی شخصاً برنامه‌ریزی کرده‌اند و خلاصه همه تلاش قائمشهری‌ها برای حضور در تهران و هواداری از نساجی در این بازی حساس است.

تغییر روز و زمان بازی اما ناراحت‌کننده‌ترین اتفاقی بود که می‌توانست در میان این همه شور و هیجان برای هواداران نساجی رخ دهد. زمان برگزاری بازی از روز جمعه به روز چهارشنبه موکول شد و این گرچه مطابق با قانون بود اما خواه ناخواه مانع بزرگی برای حضور هواداران نساجی در بازی به حساب می‌آمد.

عملاً تعداد زیادی از هوادارانی که برای سفر به تهران برنامه‌ریزی کرده بودند، نمی‌توانستند وسط هفته، برای حمایت از نساجی از قائمشهر به آزادی بیایند.

به همین سادگی می‌توانست یکی از پرتماشاگرترین بازی‌های لیگ به یکی از معمولی‌ترین بازی‌ها تبدیل شود و با دستان خودمان، از حضور هواداران جلوگیری کنیم.

سازمان لیگ اما مدعی است که اتفاقاً برای جلوگیری از همین اتفاق بوده که ساعت برگزاری بازی پرسپولیس - نساجی به ساعت 20:30 موکول کرده است، بلکه تعداد بیشتری از هواداران قائمشهری بتوانند، برای حضور در آزادی برنامه‌ریزی کنند.

سعید فتاحی، مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ در همین رابطه می‌گوید: «درست است که دلیل اصلی تغییر ساعت بازی از 18:40 به 20:30، پخش مستقیم بازی تیم ملی والیبال ایران و احترام به بینندگان این مسابقه اعلام شده است اما دلیل اصلی موافقت سازمان لیگ با تغییر زمان بازی در واقع فراهم کردن امکان حضور هواداران قائمشهری در تهران است.»

فتاحی همچنین تأکید می‌کند: «ما به خاطر قانون چاره‌ای نداشتیم جز اینکه بازی پرسپولیس مقابل نساجی را از روز جمعه به چهارشنبه موکول کنیم اما دوست داشتیم با هواداران نساجی نهایت همکاری را داشته باشیم و تلاش کنیم که بتوانند برای حمایت از تیم‌شان به تهران بیایند. چرا که با برگزاری بازی در روز چهارشنبه، سفر به تهران برای خیلی از آن‌ها سخت شده بود اما حالا با برگزاری بازی در ساعت 20:30، باز هم تعداد بیشتری می‌توانند به تهران بیایند.»

حالا گرچه امکان حضوری به پرشوری بازی نساجی - خونه به خونه در فینال جام حذفی قبل، عملاً وجود ندارد که حرکت مداوم اتوبوس‌ها و ون‌هایی که هواداران نساجی در جاده قائمشهر - تهران تعجب همه را برانگیخته بود اما به نظر می‌رسد سازمان لیگ تلاشش را کرده که با تغییر ساعت بازی از قربانی شدن یکی از پرشورترین بازی‌های لیگ جلوگیری کند.

در نهایت تعداد تماشاگرانی که می‌توانند خود را برای ساعت 20:30 به تهران برسانند، نشان می‌دهد که سازمان لیگ چقدر در رسیدن به این هدف موفق بوده است!؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولی نمیدونم چرا مربیشون یه استقلالیه!!!

    • بدون نام

      نظرتان کاملا ا
      شتباه است چون نصف بیشتر فوتبال دوست اهواز پرسپولیسی هستند و تفاوتشان با استقلالی های اهواز این است که آنها هوچی گر نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج