اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۰۵۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قربانی: می‌توانیم استادیوم دستگردی را پُر کنیم

سرمربی سردار بوکان می گوید هدف این تیم از حضور برابر سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی رسیدن به خود باوری و پیشرفت است.

ورزش سه: پیروز قربانی، سرمربی سردار بوکان در مورد بازی روز پنجشنبه تیمش برابر سایپا گفت: بالاخره سایپا یکی از بهترین تیم های ایران است که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم بدست آورده است ولی ما آمدیم پیشرفت کنیم. می خواهیم از این بازی درس بگیریم و تلاش مان را برای پیروزی هم می کنیم ولی بالاخره نباید تفاوت دو تیم را فراموش کرد.

او در مورد توقع هواداران سردار بوکان از تیم شان در بازی با سایپا گفت: مردم از تیم شان انتظار پیروزی دارند. سردار بوکان در سال های گذشته مشکلات زیادی داشت اما امسال اسپانسر جدید مشکلات را حل کرده است. ما در آمادگی صد درصد نیستیم چون بازیکنان به تدریج اضافه شده اند اما برای رسیدن به پیروزی تلاش می کنیم.

وی افزود: به این بازی به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه می کنیم. سایپا هم مربی و هم بازیکنان خوبی دارد. خیلی سخت است ولی امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

قربانی در مورد حضور هواداران پرشور تیمش در بازی با سایپا می گوید: نمی دانم برنامه باشگاه چیست. اگر شرایط خوب باشد هواداران ما می توانند بیایند ولی اگر باشگاه شرایط را فراهم نکند شاید خیلی ها نتوانند همراه تیم به تهران سفر کنند. این تیم متعلق به استان است و هواداران این پتانسیل را دارند که استادیوم دستگردی را پر کنند.

او در مورد شانس صعود سردار بوکان به لیگ یک هم گفت: گروه جدیدی که آمده اند دارند تلاش می کنند. سردار بوکان از نظر زیر ساخت خیلی کمبود دارد. این تیم فقط تماشاگر دارد ولی اگر این شرایط درست شد تیم خیلی می تواند پیشرفت کند.

قربانی در مورد استارت مربیگری در تیمی مثل سردار بوکان گفت: کار کردن در تیم های پرطرفدار کار بسیار سختی است. نمی شود اسمش را گذاشت خوش شانسی ولی من با آگاهی این تیم را اتتخاب کردم. برای خودم کلاس خیلی خوبی بود و در پیشرفت مربیگری ام کمک می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج