۷۷۴۱۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامزدی نحس: فصل برای آنها خوب آغاز نشده است!

فصل برای ۳ بازیکنی که نامزد دریافت مرد سال فوتبال جهان هستند هرگز خوب آغاز نشده است.

ورزش سه: با برگزاری دیدارهای دیشب هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان این فصل به پایان رسید و نتایج بعضا عجیبی نیز در برخی استادیوم ها حاصل شد اما مسئله قابل تامل، ادامه روند افت کریستیانو رونالدو، لوکا مودریچ و محمد صلاح است.

هفته دیگر بهترین بازیکن و برنده جایزه فیفا از بین این ۳ بازیکن مشخص خواهد شد اما تا اینجای فصل، شرایط خیلی باب میل رونالدو، مودریچ و صلاح نبوده است.

کریستیانو رونالدو؛

ستاره پرتغالی بعد از انتقال به یوونتوس به مدتی زمان نیاز داشت تا با شرایط تیم جدید خود منطبق شود و این هفته و بعد از انجام ۳ بازی در سری آ، بالاخره موفق شد دروازه ساسولو را باز کرده و ۲ گل اول خود را با لباس یوونتوس به ثمر برساند.

نامزدی نحس: فصل برای آنها خوب آغاز نشده است!

اما در اولین بازی بیانکونری در لیگ قهرمانان و در همان نیمه اول، رونالدو با تصمیم عجیب بریش از زمین اخراج شد و اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای او پیش رفت. زدن تنها 2 گل در 5 بازی ابتدایی فصل میانگینی نیست که منطبق با کارنامه رونالدو باشد.

محمد صلاح

بر خلاف فصل قبل که محمد صلاح از همان ابتدا خود را به عنوان یکی از کاندیدای اصلی کسب عنوان بهترین گلزن لیگ برتر معرفی کرد، حالا او بعد از گذشت 5 هفته تنها موفق به زدن 2 گل شده و خیلی در پیروزی های متوالی تیمش موثر نبوده است.

نامزدی نحس: فصل برای آنها خوب آغاز نشده است!

در لیگ قهرمانان نیز شرایط متفاوت نبود و ستاره مصری در بازی مقابل پاری سن ژرمن خیلی در طول زمان حضور خود در زمین مفید نبوده و حرکت او بعد از گل فیرمینو نیز برایش جنجال ساز شد.

لوکا مودریچ

تعطیلات ستاره کروات بعد از جام جهانی طولانی تر از بقیه بود و مودریچ دیر به تمرینات تیم جولن لوپتگی اضافه شد. همچنین حواشی پیشنهاد اینتر و تمایل خود مودریچ به جدایی باعث شد وی تقریبا پیش فصل را از دست داده و فصل را از روی نیمکت آغاز کند.

نامزدی نحس: فصل برای آنها خوب آغاز نشده است!

مودریچ معمولا تبدیل به اولین گزینه تعویضی جولن لوپتگی شده و اگرچه دیشب یک پاس گل برای گرت بیل ارسال کرد، اما هنوز تبدیل به ستاره فصول قبل نشده است؛ تلخ ترین اتفاق فصل جدید، پذیرش شکست با 6 گل برابر اسپانیا در لباس تیم ملی کرواسی برای مودریچ بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج