اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۷۳۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجدی: شفر و برانکو، آرامش تیمشان را حفظ کردند

پیشکسوت استقلال معتقد است شفر و برانکو با استراتژی نباختن اعتماد به نفس و آرامش را در تیمشان حفظ کردند.

ایسنا: میرشاد ماجدی با بیان این که استقلال و پرسپولیس با تفکر نباختن پای به داربی ۸۸ تهران گذاشتند، گفت: هر دو مربی برای نباختن به زمین آمدند. مقصر هم مربیان نیستند. وقتی نیمکت خالی باشد و بازیکنی برای اجرای تفکرات مربی روی نیمکت نیست، به چنین صخره‌ای برخورد می‌کنید.

او تاکید کرد: اعتقاد من این است که بازی کیفیت نداشت و هیچ حرکت تکنیکی و کار گروهی را ندیدم. بیشتر حرکات انفرادی را از دو تیم دیدیم. تساوی عادلانه‌ترین نتیجه برای چنین دیداری بود.

ماجدی: شفر و برانکو، آرامش تیمشان را حفظ کردند

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان با تجربه و بعضا ملی‌پوش دو تیم نتوانستند بر استرس زیاد این بازی غلبه کنند، یادآور شد: فوتبال یک بازی گروهی است و اگر یک یا دو بازیکن نتوانند هارمونی لازم را با بقیه بازیکنان حفظ کنند، عملا شیرازه یک تیم به هم می‌ریزد. بحث من دو یا سه بازیکن نبود.

ماجدی استراتژی نباختن را عامل اصلی بی‌کیفیت بودن بازی دانست و افزود: وقتی برای نباختن بجنگید، اهدافی که برای گل زدن دنبال می‌کنید، دیرتر حاصل می‌شود. هر دو مربی به دلیل نداشتن بازیکن این تصمیم را اتخاذ کردند.

بازیکن سابق آبی‌پوشان در پاسخ به این سوال که چه عاملی موجب اتخاذ استراتژی نباختن در داربی شده و آیا چنین نتیجه‌ای کمکی به دو تیم می‌کند، تصریح کرد: به نظر من اگر بخواهیم شفاف و بی‌پرده صحبت کنیم، شکست هر کدام از دو تیم باعث اخلال در روند کاری آنها می شد و به هر دو ضربه می‌زد. تساوی آرامش را به هر دو تیم باز می‌گرداند و اعتماد به نفسشان را افزایش می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج