۷۷۸۶۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برابری اتلتیکو با رکورد ۷۰ ساله والنسیا

اتلتیکو مادرید برای ششمین فصل متوالی، برنابئو را با امتیاز ترک کرد.

وبسایت نود: در حساس ترین مسابقه هفته هفتم رقابت های لالیگا، شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکومادرید بود و در پایان با تساوی بدون گل مقابل رقیب خود متوقف شد تا همانند فصول اخیر، باز هم در خانه مقابل این حریف امتیاز از دست دهد.

با این تساوی، رئال برای ششمین فصل متوالی از پیروزی خانگی مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا عاحز ماند. در حقیقت برای یافتن آخرین پیروزی رئال بر اتلتی در سانتیاگو برنابئو و در چارچوب لالیگا باید به فصل ۱۳-۲۰۱۲ رجوع کرد؛ رئال مادرید که در روز ۲ دسامبر ۲۰۱۲ میزبان اتلتی بود با گل های کریستیانو رونالدو و مسوت اوزیل به برتری رسید. شاید کمتر هوادار رئالی در آن روز تصور می‌کرد این آخرین برد خانگی سفیدها در مقابل روخی بلانکوس باشد.

بازی دو تیم در این ورزشگاه در فصل ۱۴-۲۰۱۳ با تک گل دیگو کاستا به سود اتلتیکو به پایان رسید. در فصل ۱۵-۲۰۱۴ هم این اتلتیکو بود که با گل های تیاگو و آردا توران در مقابل تک گل کریستیانو رونالدو (از روی نقطه پنالتی) بر رئال غلبه کرد.

در فصل ۱۶-۲۰۱۵ اتلتیکو در برنابئو هت‌تریک کرد. شاگردان سیمئونه که در فوریه ۲۰۱۶ به سانتیاگو برنابئو سفر کرده بودند با تک گل آنتوان گریزمن پیروزی را در زمین حریف جشن گرفتند. رئال در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بالاخره روند بردهای پیاپی اتلتی در خانه خود را قطع کرد و در آپریل ۲۰۱۷ با این تیم به تساوی ۱-۱ رسید. په‌په رئال را در این مسابقه پیش انداخت اما گریزمن در فاصله ۵ دقیقه تا پایان مسابقه، گل تساوی را وارد دروازه ناواس کرد.

بازی فصل ۱۸-۲۰۱۷ دو تیم نیز دقیقا یک سال بعد از آن تاریخ (۸ آپریل ۲۰۱۸) در برنابئو برگزار شد و با همان نتیجه نیز پایان یافت. تنها تغییر نسبت به مسابقه قبل، گلزن رئال بود. این بار رونالدو بود که رئال را پیش انداخت اما باز هم گریزمن ۳ امتیاز کامل را از چنگ رئالی ها ربود.

اتلتیکو در ۶ مسابقه اخیر در برنابئو ۳ برد و ۳ تساوی کسب کرده و هرگز متحمل شکست نشده است. در تاریخ رقابت های لالیگا تنها یک تیم توانسته در ۶ مسابقه متوالی در زمین رئال مادرید نبازد. آن تیم والنسیا بود که حدفاصل سال های ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۸، ۶ بار به ورزشگاه رئال سفر کرد و دست خالی آن را ترک نکرد. حال اتلتیکوی دیگو سیمئونه بعد از ۷۰ سال با رکورد خفاش ها برابری کرده و در بازی فصل بعد فرصت عبور از این رکورد را خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج