اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۸۶۳۹
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

پنجعلی: نگاه فدراسیون به پرسپولیس، ملی نیست

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به حساسیت فراوان دیدار السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، برگزاری دیدار شهرآورد در تاریخ پنجم مهر نشان از ملی نبودن نگاه مسئولان فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس دارد.

ایرنا: محمد پنجعلی در خصوص دیدار پرسپولیس و السد گفت: پرسپولیس در شرایط بسیار سختی دیدار رفت مقابل السد را برگزار می کند اما آنها نشان دادند توانایی موفقیت در چنین شرایطی را هم دارند.

وی ادامه داد: چنانچه پرسپولیس بتواند در دیدار رفت به نتیجه مورد نظر برسد، بدون شک در دیدار برگشت با حضور هواداران می تواند به فینال صعود کند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال سرخپوشان یادآور شد: پرسپولیس امروز ۵۰ درصد شانس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد اما اگر بتواند با نتیجه مد نظر از دیدار رفت خارج شود قطعا شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هواداران در دیدار برگشت مقابل الدحیل ثابت کردند نقش زیادی در موفقیت تیم های خود دارند و قطعا السد نیز از این مساله به خوبی آگاه است.

پنجعلی: نگاه فدراسیون به پرسپولیس، ملی نیست

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه فدراسیون فوتبال به دیدارهای مهم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نگاه ملی ندارد و حتی حاضر نشد کوچکترین تغییری در دیدار زمان شهرآورد ایجاد کند.

وی در خصوص دلایل نبود این نگاه ملی اظهار داشت: بی تردید پرسپولیس به خاطر نبود این نگاه آسیب خواهد دید و دلیل اصلی این عدم همکاری اختلافات شدید میان «برانکو» سرمربی سرخپوشان و «کی روش» سرمربی تیم ملی است.

مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه مناسب ترین گزینه برای جانشینی حسین ماهینی در دفاع راست کدام بازیکن است، گفت: به اعتقاد منو با توجه به سابقه بازی و همچنین آمادگی بالای آدام همتی او بهترین گزینه برای جانشینی حسین ماهینی است.

پنجعلی اظهار داشت: مهم ترین نقش را در این دیدار سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان دارد. با توجه به غیبت برانکو در کنار زمین سید جلال می تواند نقش مربی را هم در زمین اجرا کند.

وی افزود: از بازیکنان پرسپولیس می خواهم در این مسابقه حساب شده بازی کنند و بدانند حتی کسب یک امتیاز هم در این دیدار ارزش بسیار زیادی دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه هفته جاری دیدار رفت خود مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنجعلی انتظار داری دولت پرسپولیس را قهرمان مادملعمر لیگ ایران اعلام کنه تا شما وهواداران پرسپولیس راضی باشی

    • LKDS

      چیکار کنن دقیقا ؟! جامو تقدیم کنن صبر کن آقا آخر فصل بشه این لیگ نمادین تموم بشه

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      ن اصلا. از لنگ حمایت دولتی وفدراسیونی و رییس جمهوری میشه فقط

    • پرسپولیس سرافراز

      نه ملی نیست بلکه هرکاری میکنند که بلکه پرسپولیس در آسیا نتیجه نگیرد تا به تیم نورچمیشان کم طعنه بزنند .ولی باید بدانند پرسپولیس بزرگ و سرور تیمهای ایران و آسیاست وهمیشه از مشکلات سربلند بیرون میاد.البته به کمک هوادارا و بازیکنا و سرمربی فهمیده اش .زمستان روبه پایان است و روسیاه..........!

    • پرویز

      فدراسیون هیچ کاره است کی روش نامردترین سرمربی جهان است این دلال موزامبیکی فدراسیون فوتبال را گروکان گرفته است ۸ سال است فوتبال ایران به سمت نابودی پیش می رود میلیارد ها تومان به این اجنبی از بیت المال پرداخت شده بدون اینکه توفیقی در توسعه و پیشرفت فوتبال ایران بوجود امده باشد

    • تاج. دوقهرمانی آسیا. دونایب قهرمانی و سه مقام سومی. چهارفینال آسیا

      خخخخ. لنگ از طرف دولت و فدراسیون و داوری و رییس جمهوری حمایت میشه. منظور پنجعلی فکر کنم اینه ک ای اف سی باید حمایتش کنه فقط همین مونده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج