adexo3
۷۸۰۳۲۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

عجیب‌ترین اشیائی که به زمین پرتاب شده‌اند

زمانی که خون هواداران به جوش می آید رفتارهایی گاها نامتعارف از آنها سر می زند، از شعار های رکیک تا پرتاب اشیاء عجیب؛ در این بین خبرگزاری پرس اسوسیشن در گزارشی به ۷ قلم از عجیب ترین اشیاء پرتاب شده به زمین بازی اشاره کرد.

ایرنا: زمانی که خون هواداران به جوش می آید رفتارهایی گاها نامتعارف از آنها سر می زند، از شعار های رکیک تا پرتاب اشیاء عجیب؛ در این بین خبرگزاری پرس اسوسیشن در گزارشی به ۷ قلم از عجیب ترین اشیاء پرتاب شده به زمین بازی اشاره کرد.

این خبرگزاری در گزارش خود نوشت: پس از سر جدا شده یک خوک عروسکی و اسکوتر وسپا؛ حالا کلم را هم به این فهرست اضافه کنید.

هواداران خشمگین تیم استون ویلا شب گذشته با پرتاب کلم به سمت «استیو بروس» سرمربی بحران زده این تیم، اعتراض خود را به وی نشان دادند.

در واقع، بروس قربانی اعتراضاتی بود که ظاهرا بر پایه رژیم غذایی سبزیجات بنیانگذاری شده بود.

** سر خوک عروسکی

لوئیس فیگو یکی از ستاره های تاریخ بارسلونا است، بازیکنی بزرگ که در سال ۲۰۰۰ پس از امضای قرارداد با حریف سنتی این تیم یعنی رئال مادرید آن هم به مبلغ ۳۷ ملیون پوند که در آن زمان رکورد بازار نقل و انتقالات را هم شکسته بود، خنجری به قلب هواداران این تیم فرو کرد.

هواداران آبی اناری ها هم با هر بار آمدن او به نیوکمپ حسابی از خجالتش در می آمدند و اما هیچ کدام از این دفعات به اندازه بلوای نوامبر ۲۰۰۲ سر و صدا به پا نکرد.

آنها پس از پا به توپ شدن فیگو در کنار زمین انواع و اقسام اشیاء را به سمت او پرتاب کردند که در میان سکه و بطری های نوشابه، سر جدا شده یک خوک عروسکی نیز دیده می شد.

**پاکت های چیپس و خوک های عروسکی

هواداران تیم چارلتون اعتراضات گسترده ای را در مخالفت با «رونالدو دوچاتلت» مالک این باشگاه به راه انداختند؛ در جریان یکی از بازی های این تیم در لیگ برتر مقابل کاونتری در سال ۲۰۱۶، این دیدار به دلیل جمع آوری اشیاء پرتاب شده به داخل زمین که در بین آنها خوک های عروسکی به چشم می خورد، مدتی طولانی متوقف شد.

** توپ های تنیس

اوایل سال جاری، شهرآورد تیم های هال سیتی و شفیلد یونایتد به دلیل پرتاب توپ های تنیس به زمین بازی توسط هواداران که برای اعتراض به مالکان هال سیتی صورت گرفته بود، متوقف شد.

** توپ بادی ساحلی

در اکتبر ۲۰۰۹، یکی از هواداران تیم لیورپول با پرتاب یک توپ ساحلی به زمین بازی، تیمش را به باخت عمدی مقابل ساندرلند متهم کرد.

** اسکوتر

گروهی از هواداران اینتر میلان در سال ۲۰۰۱، با آوردن یک اسکوتر به ورزشگاه، آن را آتش زده و قصد داشتند که به داخل زمین بازی پرتاب کنند.

**فرغون

در سال ۲۰۰۴ هواداران تیم مکزیکی «آمریکا» با دیدن اسکوتر تیم اینتر میلان، با آوردن و پرتاپ فرغون به داخل زمین، بازی یک چهارم جام لیبرتادورس را به میدان جنگ تبدیل کردند.

**شکلات مارس

بی شک این فهرست بدون حضور «پل گاسکوئین» ستاره سال های دور تیم ملی انگلیس کامل نمی شود، این بازیکن در دوران فوتبالی با نام مستعار «گازا» شناخته می شد یکی از طرفداران پر و پا قرص شکلات مارس بود.

زمانی که گازا در نیوکاسل بازی می کرد هواداران تیم حریف، با این شکلات از او پذیرایی کردند، جالب اینجاست که مرد محبوب انگلیسی در جریان بازی یکی از این شکلات ها را از روی زمین برداشت و خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا از بمبا و نارنجکای ایرانی چیزی نگفتی

    • بدون نام

      خودمونو گول زدیم چون کشورهای دیگه را مثال و با تایید بنوعی ترویج کردید هر خبر را پوشش میدید !!! جای تشریح پرتاب یه حبه انگور و سر بطری به زمین بازی و چرندیات در کشورهای دیگه ...اگه یک هزارم ان را مستقیم با هواداران هر تیم ایرانی زده بودید !!! الان خیلی پیش نبودیم ؟ تا وقتی مثال بزنید که این اتفاق مشابه اتفاق یکی از روستاهای انگلیس است! کاری پیش نمیره حتی در فوتبال ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج