۷۸۱۶۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ضرر ۳۴ میلیون یورویی یونایتد با اخراج مورینیو

 شاید سران یونایتد برای اخراج مورینیو تا پایان فصل دست نگه دارند.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، در آخرین ساعات روز جمعه خبری مبنی بر اخراج ژوزه مورینیو بعد از بازی روز شنبه مقابل نیوکاسل منتشر شد. این خبر با تکذیب باشگاه منچستریونایتد مواجه شد و ساعاتی بعد نیز تیم مورینیو در نمایشی تحسین برانگیز شکست ۲-۰ را به پیروزی ۳-۲ تبدیل کرد تا به نظر جایگاه مورینیو موقتا تثبیت شود.

حال میرر در گزارشی مدعی شده یونایتد در صورتی که بخواهد سرمربی پرتغالی را قبل از اتمام قراردادش در سال ۲۰۲۰ اخراج کند، باید ۳۴ میلیون یورو غرامت به وی بپردازد. سرمربی سابق رئال مادرید، اینتر و چلسی مطابق قرارداد کنونی خود سالیانه ۱۶ میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند.

ضرر ۳۴ میلیون یورویی یونایتد با اخراج مورینیو

یک راه به صرفه تر برای سران اولدترافورد، صبر کردن و اخراج آقای خاص در پایان فصل است. اگر مورینیو نتواند تیم را در پایان این فصل به لیگ قهرمانان برساند، منچستری ها برای اخراج وی ملزوم به پرداخت ۱۱ میلیون یورو هستند که رقمی معقول تر نسبت به رقم قبلی است.

علیرغم پیروزی دلچسب مقابل نیوکاسل، وضعیت در اولدترافورد همچنان ناپابدار است. با این حال و در شرایط کنونی اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه به گزینه اخراج مورینیو فکر نمی‌کند. سرمربی پرتغالی چهارمین مربی باشگاه در ۵ سال گذشته و بعد از رفتن فرگوسن محسوب می‌شود.

میرر همچنین گزارش داده سران باشگاه با زین الدین زیدان ارتباط برقرار کرده اند و از او خواسته اند فعلا به پیشنهادات دیگر خود توجه نکند. سرمربی فرانسوی همچنان گزینه نخست جانشینی مورینیو محسوب می‌شود. رویکرد یونایتد مشابه همان تاکتیکی است که آن ها در سال ۲۰۱۶ و برای آوردن مورینیو (که در آن زمان بدون تیم بود) به جای فن خال اتخاذ کردند.

بنابه گزارش رسانه های انگلیسی، زیدان خود نیز به ایده نشستن روی نیمکت اولدترافورد علاقه مند است. او در حال آموختن زبان انگلیسی است و فهرستی از خریدهای مورد نظر خود نیز تنظیم کرده است. او قطعا مورد استقبال بازیکنان، و به خصوص هم وطن خود پل پوگبا قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج