۷۸۲۱۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرط زیدان برای سرمربیگری منچستریونایتد

در شرایطی که هنوز بحث بر سر سرمربی یونایتد ادامه دارد و به سرانجامی نرسیده است، زین الدین زیدان برای حضور در یونایتد، خواستار کنترل کامل بر نقل و انتقالات است.

وبسایت نود: ایندیپندنت نوشته است؛ در شرایطی که هنوز بحث بر سر سرمربی یونایتد ادامه دارد و به سرانجامی نرسیده است، زین الدین زیدان برای حضور در یونایتد، خواستار کنترل کامل بر نقل و انتقالات است.

در گزارش این رسانه آمده است؛ همچنان در مورد شرایط سرمربی یونایتد اختلاف نظر در میان سران باشگاه وجود دارد، برخی معتقدند مورینیو نمی تواند با این شرایط به کار ادامه دهد ولی وودوارد همچنان خیلی مایل به برکناری مورینیو نیست.

در عین حال همین اختلاف نظر در مورد زیدان هم وجود دارد و برخی سران باشگاه مطمئن نیستند که او در شرایط فعلی، گزینه مناسبی برای هدایت باشگاه به سمت موفقیت باشد، ولی در صورت کنار گذاشتن مورینیو، وودوارد، زیدان را گزینه اول خود در نظر گرفته است.

زیدان هم مربی باهوشی است، او خیلی دغدغه مربیگری صرف ندارد، بلکه سعی می کند با حضور در شغل های مناسب، همچنان در سطح اول فوتبال حرفه ای فعالیت کند. به همین دلیل هم وقتی با رئال مادرید به موفقیت های متعددی رسید و تصور کرد این تیم به اشباع رسیده و شاید مسن شده، رئال را ترک کرد.

در شرایط فعلی هم او به دنبال یک شغل مناسب و عالی برای خود است و در صورت حضور در یونایتد نیز خواهان اختیار کامل بر فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات است، تصمیمی که شاید خیلی مورد توافق وودوارد نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج