adexo3
۷۸۲۲۹۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

استراحت؛ مزد عقب‌ماندگی استقلال!

شفر اگر چه به دلیل غیبت ملی‌پوشانش برگزاری تمرینات خود را سخت و گاهی کم‌اثر می‌بیند، اما تعطیلی نزدیک به یک هفته‌ای تمرینات در زمان تعطیلی لیگ توجیه مناسبی نخواهد داشت.

خبرورزشی: پیروزی در دو جام مقابل نفت مسجد سلیمان و اقامت چند روزه در خوزستان در کنار مسافرت سرمربی و چند بازیکن خارجی استقلال و حضور تعداد زیادی از ملی‌پوشان در اردو‌های تیم‌های بزرگسالان و امید باعث شد آبی‌ها بعد از بازگشت از جنوب کشور فارغ از هرگونه دلواپسی تمرینات را تعطیل اعلام کرده و هر یک به سوی دل‌مشغولی‌های خود بروند.

شفر اگر چه به دلیل غیبت ملی‌پوشانش برگزاری تمرینات خود را سخت و گاهی کم‌اثر می‌بیند، اما تعطیلی نزدیک به یک هفته‌ای تمرینات در زمان تعطیلی لیگ توجیه مناسبی نخواهد داشت. سرمربی استقلال خوب می‌داند بازی با سایپا یک بازی سخت و چالشی برای آبی‌ها خواهد بود.

چنانچه این روز‌ها دایی و سایپا سخت تمرینات خود را برای این دیدار حساس دنبال می‌کنند و برای در شرایط مسابقه قرار داشتن شاگردانش پنج‌شنبه دیداری تدارکاتی با تیم پارس جنوبی‌جم برگزار خواهد کرد. استقلال، اما سرمربی‌اش در دبی، بازیکنانش در آلمان و عراق و آفریقا مشغول استراحت هستند تا بلکه پایان هفته تمرینات نصفه و نیمه خود را استارت بزنند.

شاید این مدل استراحت دادن برای تیمی، چون پرسپولیس و سپاهان توجیه داشته باشد، اما استقلالی که تا دل‌تان بخواهد از کورس و جدول عقب افتاده اصلاً شرایط فرصت‌سوزی و عقب‌افتادگی بیشتر را ندارد. شفر و شاگردانش تا به اینجای لیگ به اندازه کافی از دو فاز فنی و بدنی از سایر مدعیان عقب افتاده‌اند که نیازی به استراحت و سفر‌های خارجی سرمربی و بازیکنان نداشته باشند.

سرمربی آلمانی استقلال در روز‌هایی که باید حتی با حداقل بازیکنانش تمرینات را با جدیت تمام دنبال کند تا بتواند عقب‌افتادگی در لیگ را جبران نماید با استراحت دادن و تعطیلی چند روزه تمرینات، فردای سخت‌تری را برای خود و بازیکنانش رقم زده است.

البته شاید سرمربی استقلال دو پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان را شروع دوباره برخاستن فرض کرده و با توجه به آنچه شاگردانش در دو بازی جام حذفی و لیگ برتر مقابل زردپوشان مسجد سلیمانی به نمایش گذاشتند دیگر دغدغه‌ای برای عقب‌ماندگی از کورس قهرمانی را ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل کیسه همین جناب شوفر هستش که از علم روز مربیگری هیچی جز سوت بلبلی بلد نیس. خخخخ... از جناب آقای برانکو ایوانکوویچ محترم یاد بگیر پیرمرد. آلزایمر داره، یادش رفته کجای جدوله.

    • بدون نام

      این شوفر فقط بلده از تعطیلات برای خوشگزرونی خوب استفاده ببره واسه همینه تیمش عقب موند ه س خخخخخخ بعد تقصیرهارو میندازه گردن حاجیلو و روشن و یکی دوتا بازیکن

    • Farhad Davoodi

      خبر ورزشی لونگی
      تو اگه به فکر تیم سرورت بودی و نگرانی داری
      اون موقع که تیم رو داشتن از هم میپاشوندن تا راه برای لونگتون هموار بشه نظرات داغتو میدادی

    • بدون نام

      استقلال امسال هم مث سالهای قبل به جایی نمییییییییییییرسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      والسلام .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مگه اینکه جام حذفی رو بگیره شااااااید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      مگه استقلال شاخ غولو شکسته که الکی ایقد بزرگش میکنین ؟!!

    • بدون نام

      لنگها تا دلتون میخواد حرف مفت بزنید تا بازی برگشت با قطروافتادن در سرازیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج