اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۸۳۳۰۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جلسه ویژه در فولاد؛ به امید مصالحه با سروش

مسئولان باشگاه فولاد خوزستان این روزها به صورت ویژه پیگیر وضعیت هافبک خود هستند.

ورزش سه: تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیمه اول سپری شده از نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر، یک موضوع ویژه داشت و آن هم بحث مربوط به سروش رفیعی است. این بازیکن که تا هفته ششم برای فولاد بازی کرد، پس از دیدار با سایپا به منظور رسیدگی به مصدومیت قدیمی اش راهی قطر شد. در بازگشت از قطر اما رفیعی کمی دیرتر از زمان مقرر اقدام کرد و در زمانی به اهواز برگشت که مورد پذیرش فولادی ها نبود.

همین امر باعث ایجاد یک کشمکش میان بازیکن و باشگاه خوزستانی شد. درباره این اتفاق شایعات زیادی نیز شنیده شد که مهم ترین آنها گمانه زنی هایی از جمله فسخ قرارداد رفیعی با فولاد بود.

برای رسیدگی دقیق به این موضوع، مدیران باشگاه فولاد اخیرا جلساتی را با سروش رفیعی برگزار کرده اند و با او به نتایج نسبتا خوبی هم رسیده اند. اما صحبت های آنها هنوز به اتمام نرسیده و روز شنبه نیز یک جلسه سرنوشت ساز میان آنها برگزار خواهد شد.

مدیران فولاد و همچنین خود سروش رفیعی کاملا خواهان ادامه همکاری و شروع دوباره کار به بهترین شکل هستند و احتمال مصالحه طرفین بالا به نظر می رسد. به ویژه در وضعیتی که این بازیکن به صورت مرتب در تمرینات و جلسات فیزیوتراپی که برایش در نظر گرفته شده شرکت می کند و تمایلش به ادامه کار در اهواز و بازگشت پرقدرت به میادین با پیراهن فولاد را نشان داده است.

اما به هر حال شرایط مدنظر بازیکن و باشگاه باید به طور کامل مرور شود و متقابلا مورد پذیرش قرار بگیرد تا این مصالحه نهایی شود و کار رفیعی با فولاد دوباره به شکل عادی از سر گرفته شود.

باید دید نهایتا تصمیمی که باشگاه فولاد درباره این بازیکن ارزشمند خود می گیرد، چه مواردی را شامل خواهد شد. آیا توافقی که مدنظر مدیران و رفیعی است عملی می شود یا اینکه سرنوشت متفاوتی برای سروش در نیم فصل پرماجرای حضور در اهواز رقم می خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این هم از کثافت کاری های لنگی هاست نشستن زیر پاش که بازی نکنه یه وقت مصدوم شه تا نیم فصل سالم برگرده به تیم لنگ

    • کامبیز

      از ایرادات قرار دادهای اول فصل برای نیم فصل خائن شدن بازیکنان بدبازی کردن برابرتیم نیم فصل دوم واین راچندین بازیکن دراین فصل ثابت کردند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج