adexo3
۷۸۴۰۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دست خالی والورده در هفته دشوار آبی اناری‌ها

 مصدومیت توماس فرمائلن شرایط را پیچیده تر از قبل کرده است.

وبسایت نود: با مصدومیت عضله ران که در وقفه بازی های ملی گریبانگیر توماس فرمائلن شد، انتظار می‌رود این مدافع بلژیکی برای چهار هفته از میادین فوتبال دور باشد.

بارسلونا بعد از تعطیلات بازی های ملی ابتدا شنبه هفته آینده در خانه میزبان سویا، صدرنشین کنونی لالیگا خواهد بود، سپس ۴ روز بعد در مسابقات لیگ قهرمانان به مصاف اینترمیلان خواهد رفت و ۴ روز بعد از این دیدار نیز در ورزشگاه نیوکمپ، ال کلاسیکوی نیم فصل اول را در برابر رئال مادرید برگزار خواهد کرد.

با توجه به مصدومیتی که از قبل برای ساموئل اومتیتی ایجاد شده، حال ارنستو والورده برای این ۳ مسابقه حساس تیمش در یک بازه زمانی ۸ روزه تنها ۲ مدافع میانی تخصصی در اختیار دارد.

یکی از این دو مدافع جرارد پیکه است؛ مدافعی که نمایش های پرنوسانش در هفته های آتی حسابی جنجال ساز شده و انتقادات فراوانی را متوجه او کرده است. مدافع دیگر هم کلمنت لنگلت، مدافع فرانسوی است که در تابستان از سویا به بارسا آمد و در همان اولین حضور ثابت خود در لالیگا، در دقیقه ۳۵ دیدار مقابل ژیرونا از زمین مسابقه اخراج شد.

فقط یک مصدومیت جزئی برای هر یک از این مدافعان، ارنستو والورده را دچار سرگیجه خواهد کرد. یکی از گزینه ها استفاده از سرخیو بوسکتس در پست مدافع میانی خواهد بود.

اگرچه این پست مورد علاقه او نیست اما بوسکتس از زمان پپ گواردیولا تجربه بازی در این پست را دارد. البته حضور بوسکتس در قلب دفاع میانی نتوانست گواردیولا را متقاعد کند و به دنبال این تجربه ناموفق بود که گواردیولا در نهایت به سراغ خاویر ماسکرانو رفت و او را از میانه میدان عقب تر کشید.

یک گزینه دیگر حضور نلسون سمدو در این پست است. سرعت بالای سمدو می‌تواند کندی زوج او در قلب خط دفاع یعنی جرارد پیکه را به خوبی پوشش دهد اما این مدافع راست پرتغالی هیچ تجربه ای از بازی در این پست ندارد و از طرف دیگر، قامت ۱۷۷ سانتیمتری او نشان می‌دهد نباید روی قدرت سمدو در نبردهای هوایی حساب چندانی باز کرد.

گزینه نهایی والورده رفتن به سراغ منابع بارسای بی خواهد بود. خورخه کوئنکا، اسکار مینگوئزا و چومی سه مدافع میانی محصول لاماسیا بودند که در تور پیش فصل بارسا در آمریکا آبی اناری ها را همراهی کردند.

کوئنکا یکی از اعضای ثابت تمرینات بارسا در این فصل بوده و همانند فرمائلن چپ پاست. خوان میراندا هم یک گزینه دیگر است. اگرچه پست تخصصی او دفاع چپ است اما سابقه بازی در قلب خط دفاعی را برای تیم های بارسا بی و تیم ملی زیر ۱۹ ساله های اسپانیا دارد.

با تمام این تفاسیر والورده امیدوار است که در دوران غیبت فرمائلن اتفاق خاصی برای دو مدافع میانی باقی مانده، پیکه و لنگلت نیفتد و او از پیچ دشوار این فصل با همین دو مدافع به سلامت عبور کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج