۷۸۶۴۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش تند بایرن به شایعه حضور آرسن ونگر

باشگاه بایرن ساعاتی پیش اعلام یک نشست خبری غیرمنتظره کرد تا شایعات در مورد اخراج کوواچ قوت بگیرد اما در عمل اتفاق دیگری رخ داد.

ورزش سه: باشگاه بایرن ساعاتی پیش اعلام یک نشست خبری غیرمنتظره کرد تا شایعات در مورد اخراج کوواچ قوت بگیرد اما در عمل اتفاق دیگری رخ داد.

کارل هاینس رومینیگه و حسن صالح حمیدزیچ، دقایقی پیش در نشستی خبری حمایت کامل خود از نیکو کوواچ، سرمربی و همچنین بازیکنان بایرن را اعلام کردند.

بایرن در ۴ بازی اخیر خود در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب پیروزی نشده است. تساوی خانگی برابر آگسبورگ، شروع روند ناموفق بایرنی ها بود. سپس شکست ۲-۰ در زمین هرتا، شکست خانگی تحقیرآمیز ۰-۳ برابر مونشن گلادباخ و نیز تساوی خانگی برابر آژاکس در لیگ قهرمانان نشان داد که مونیخی ها وارد بحران شده اند تا شایعات اخراج کوواچ قوت بگیرد.

واکنش تند بایرن به شایعه حضور آرسن ونگر

رومینیگه، مدیر اجرایی بایرن در نشست خبری امروز گفت: «امروز برای بایرن روز مهمی است؛ چرا که می خواهیم به شما بگوییم که ما تحت تاثیر اخبار و حواشی اخیر قرار نخواهیم گرفت. ما تحت تاثیر این حواشی بی رحمانه و غیر قابل تحمل این روزها قرار نمی گیریم. ما از بازیکنان و نیز سرمربی خودمان حمایت کامل می کنیم.

البته که انتقادات تند، وقتی تیم نتایج خوبی نمی گیرد، کاملا طبیعی است و انتظاری غیر از این هم از رسانه ها نداریم اما حداقل، انتظار انتشار اخبار درست و واقعی را داریم.»

صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن نیز ضمن رد شایعات مربوط به جانشینی ونگر به جای کوواچ گفت: « از من انتقاد می شود که چرا در رسانه ها از کوواچ حرفی نمی زنم. چرا باید بزنم؛ وقتی از کار او رضایت کامل داریم. قرار نیست در رسانه ها خودمان را قضاوت و ارزیابی کنیم. شایعات اخیر در مورد کوواچ، غیرمحترمانه و نادرست هستند. از این حجم انتقادات علیه تیم، وحشت زده شده ام. اینجا هستم تا بگویم که از مربی و بازیکنان مان، حمایت کامل می کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج