adexo3
۷۸۶۴۳۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

ممبینی: قرارداد کی‌روش ۶ ماهه تمدید شده است

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته تیم ملی در جام ملت ها نتایج درخشانی کسب کند.

فارس: هدایت ممبینی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی عنوان کرد:همانطور که پیش تر اطلاع رسانی شد قرارداد کی روش به دنبال مذاکرات مفصل صورت گرفته و پس از تصویب هیات رییسه به مدت ۶ ماه تمدید شد. به هر حال با توجه به جمیع جهات،جمع بندی این بود که کی‌روش با توجه به ۷ سال فعالیت در راس کادر فنی تیم ملی بهترین گزینه برای تیم ملی در جام ملت هاست.

ممبینی: قرارداد کی‌روش ۶ ماهه تمدید شده است

وی ادامه داد: تیم ملی با کی‌روش دو جام جهانی را پشت سرگذاشت و تجارب ارزشمندی را کسب کرد. امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته تیم ملی در جام ملت‌ها نتایج درخشانی کسب کند.به رغم برخی شایعات باید بگویم قرارداد کی‌روش صد درصد تمدید شده است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

ممبینی درباره حواشی رخ داده پیرامون تیم ملی و تیم امید در هفته گذشته تصریح کرد: هیات رییسه مباحث رخ داده را به صورت دقیق رصد می کند و به صورت کلی فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق به طور جدی پیگیر این موضوع هستند.به طور حتم،در زمان مقتضی تصمیم گیری لازم می شود‌.فدراسیون فوتبال همواره از اهالی فوتبال برای همفکری یاری خواسته و امیدواریم در کنار هم برای پیشرفت فوتبال کشور تلاش صورت پذیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله که قرداد (تهران چای) نباشد! چون طرف قرارداد خیلی مرموزه !

    • TNT2

      یه مشت ادم نفهم بی چشم و رو میان چرت و پرت میگن که اصلا فرق فرش خونه شون و با زمین بازی نمیفهمند.. اخه یکی نیست بگه گربه صفت همین ساختمون پک پولش از کجا اومد؟میفهمی و زر میزنی یانه؟ مگه کیروش قبل ساخته شدن این ساختمون نگفت از پول قرار داد من کم کنید و ساختمون پک و بسازید؟پول ساختمون پک از کم شدن قرار داد کیروشه اقایی که دلال موزامبیکی میکنی که شرط میبندم نمیدونی کجاست ..که بعد طرف استیلی و بگیری. .مگه کیروش نگفت این یادگاری ازمنه ؟بدبختها اگه واقعیت و بخواید مالکیتش با کیروشه...یادتون رفته که دور قبل انتخابی جام جهانی وقتی مربی کره به ایران و ایرانی توهین کرد و هیچ کس غیرت نداشت جوابشو بده فقط کیروش بود که سینه سپر کرد و از ایران و ایرانی دفاع کرد تا جایی که میخواستند محرومش کنند که همین پروین و عزیزی و...و اقایونی که الان رنگ عوض کردند گفتند کیروش از هر ایرانی ایرانی تره؟کیروشی که حتی قرار داد مالی واسه این 6ماه نبست و گفت چون قول دادم ایران و قهرمان جام ملتها کنم موندم و بعد میرم.. واسه بعضی از این ملت بی چشم و رو همون مایلی کهن و قلعه نویی خوبه که از بحرین و محرین هم ببازند و سالها نتونن برن جام جهانی .یا اینها که برانکو برانکو میکنند. یادشون رفته که جام جهانی که برانکو سرمربی ایران بود 3تا ار پرتقال و 3تا از مکزیک خوردیم و دست از پا دراز تر با اون ابروریزی برگشتیم
      .دیگه چشم سفیدی هم حدی داره ببندید دهنتونو

    • بدون نام

      تمدیدتاجام جهانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج