۷۸۷۳۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گردان: تراکتور می‌توانست برنده بازی باشد

صنعت نفت در روزی که توانست در برابر خط تهاجمی بسیار قوی تراکتورسازی مقاومت کند به اولین سه امتیازش در لیگ هجدهم دست پیدا کرد.

ورزش سه: شهاب گردان در بازی برابر تراکتورسازی یک بار دروازه اش باز شد اما عملکرد او در نود دقیقه بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی به گونه ای بود که در نهایت با مهار فرصت های گلزنی مهاجمان تراکتورسازی اولین بردش را در این فصل به دست آورد.

دروازه بان مازندرانی و ۳۴ ساله که از پدیده در این فصل به صنعت نفت آبادان آمده در باره اولین برد تیمش آن هم برابر تراکتورسازی پرستاره گفت:« من قبلا هم گفته بودم که ما نیاز به اولین پیروزی در لیگ داریم که خدا را شکر به این برد دست پیدا کردیم. البته ما هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی برد خوبی به دست آورده بودیم اما باید اولین بردمان در لیگ برتر را به دست می آوردیم.»

او افزود:« تیم با برنامه ای داریم و کادرفنی می‎داند چه هدفی دارد و آن چیزی که می‎خواهند را به ما دیکته می کنند. بازیکنان هفته به هفته آن چیزهایی که کادرفنی می خواهد را بهتر از قبل انجام می دهد و اکنون به آن چیزی که از ما خواسته می شود نزدیک می شویم و بهتر از قبل شده ایم.

در بازی برابر تراکتور یک بازی سخت مقابل یک تیم بزرگ و پرستاره که واقعا خیلی هم اذیتمان کردند برگزار کردیم. واقعا بازی پرفشاری بود و هر دو تیم شانس برابری برای برد داشتند. واقعیتش را بخواهید تراکتور هم می توانست برنده این بازی باشد. ما در این بازی از موقعیت هایمان خوب استفاده و از گل هایمان به خوبی دفاع کردیم.»

گردان ادامه داد:« این بازی نسبت به بازی ما در جام حذفی خیلی متفاوت بود البته از این نظر که شناخت خوبی نسبت به یکدیگر پیدا کردیم و با نقاط ضعف و قوت همدیگر آشنا شدیم شباهت داشت اما در کل ما فقط به دنبال کسب اولین سه امتیاز این مسابقه بودیم و این موضوع برایمان از هر چیزی مهمتر بود.

تراکتور نسبت به آن بازی خیلی بهتر شده بود و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده بودند که در این مدت بیشتر با هم بودند و هماهنگ تر، منظم تر و با برنامه تر بازی کردند. به جز آن سه، چهار بازیکن خارجی داشتند که برای اولین بار مقابل ما بازی می کردند و شناختی از آنها نداشتیم و اما بچه های ما خیلی خوب توانستند حرکات را متوقف کنند.»

دروازه بان با تجربه نفت همچنین اضافه کرد:«درست است این اولین بردمان بود ولی ما در کل لیگ نتایج بدی کسب نکردیم و فقط در یک بازی شکست خورده بودیم آن هم مقابل صدرنشین لیگ پدیده که کیفیت آنها از عملکرد و کارشان مشخص است و بردهای خوبی به دست آورده بودند.

ما در این بازی هم در دقیقه ۹۴ شکست خوردیم و به جز آن بازی ما به تیمی نباختیم. مطمئنا تیم ما آن کیفیت لازم را برای برنده شدن دارد و بهتر از این هم خواهد شد. البته برد تراکتورسازی هم کار راحتی نبود که بچه ها صنعت نفت به خوبی توانستند از پس آن بربیایند.»

او با اشاره به بازی این هفته که به نوعی دربی جنوبی ها است گفت:« به اندازه کافی در جنوب دربی داریم؛ بازی با مسجدسلیمان، فولاد، استقلال خوزستان و پارس هم که این هفته قرار است با آنها بازی کنیم هم هست .

آنها یک تیم جوان و سختکوشی دارند ضمن آنکه پارس در زمین خودشان بازی می کنند که سیستم بازی آنها در آنجا یک کم متفاوت تر است و به سختی می توان امتیاز گرفت ولی ما برای اینکه شرایطمان را در جدول بهتر کنیم و به آن چیزی که هدفمان است برسیم باید چند برد پشت سر هم بیاوریم تا جبران امتیازاتی که از متاسفانه در ابتدای فصل از دست دادیم شود.»

گردان درباره همبازی سابقش رحمان احمدی که در پارس جنوبی عضویت دارد گفت:« من و رحمان سه سال در سپاهان بودیم و قهرمان شدیم و خاطرات خوبی با هم داریم و چندین بار مقابل هم بازی کردیم و این بار هم اگر او را ببینم و مقابل هم باشیم خوشحال می شوم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج