۷۸۹۱۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دلایل محو شدن تدریجی خرید جنجالی بارسلونا

عثمان دمبله تا پیش از پیوستن کوتینیو به بارسا، گران‌ترین خرید تاریخ آبی و اناری‌ها بود.

ورزش سه: عثمان دمبله تا پیش از پیوستن کوتینیو به بارسا، گران‌ترین خرید تاریخ آبی و اناری‌ها بود.

به نقل از موندودپورتیوو، دمبله شب گذشته در رقابت با اینتر یک دقیقه نیز بازی نکرد و عجیب‌تر اینکه والورده حتی به او دستور گرم کردن هم نداد. در شبی که مسی مصدوم بود، رافینیا از ابتدا به میدان رفت و گل اول بارسا را نیز به ثمر رساند تا مهر تأییدی بر انتخاب والورده بزند. ویدال و مونیر الحدادی نیز دو تعویض دیگر بارسا بودند.

دمبله نه تنها در بازی دیشب که برابر تاتنهام، والنسیا و سویا نیز کار را از روی نیمکت شروع کرد؛ در حالی که فصل را طوفانی و پرانرژی شروع کرده بود و در ۹ بازی متوالی در ترکیب ثابت قرار داشت.

دلایل محو شدن تدریجی خرید جنجالی بارسلونا

تابستان امسال، بارسلونا با وجود دریافت چند پیشنهاد برای دمبله، او را غیر قابل ترانسفر اعلام کرد. خریدی که 145 میلیون یورو برای بارسا هزینه در پی داشت و قرار بود جانشین نیمار شود، در اولین فصل حضورش، ناامیدکننده ظاهر شد و امسال هم با وجود شروعی خوب، در حال محو شدن تدریجی و تبعید به نیمکت است.

گل زیبای او در سوپرکاپ اسپانیا که حکم به پیروزی بارسا داد و روند خوب گلزنی در 5 بازی ابتدایی لالیگا، این تصور را به وجود آورده بود که ستاره 21 ساله فرانسوی یک سال پس از پیوستنش به بارسا، در حال خاموش کردن منتقدان است؛ اما گویا همه چیز به یک سراب شبیه بود.

دلایل محو شدن تدریجی خرید جنجالی بارسلونا

بی انضباطی‌های مکرر در تمرینات و زندگی شخصی نه چندان مناسب او باعث نارضایتی مسئولان باشگاه نیز شده است. عدم وفق‌پذیری کافی با فضای بارسلونا، مصدومیت‌های متوالی فصل گذشته و بی نظمی‌ها در جریان تمرین، باعث شده تا شرایط او در بارسا به خطر بیفتد.

تاکنون جوانی دمبله، به‌عنوان فاکتوری برای توجیه تمام این فراز و نشیب‌ها عنوان می شد؛ اما به نظر می‌رسد که تکرار اشتباهات دیگر برای سرمربی بارسا پذیرفتنی نیست.

برای مثال، در بازی با سویا و پس از مصدومیت مسی، والورده بلافاصله به دمبله دستور گرم کردن داد. او از ستاره فرانسوی خود می‌خواست که هر چه سریع‌تر به زمین برود؛ اما دمبله بدون گوش کردن فرامین مربی و با تاخیری زیاد، خود را برای رفتن به زمین آماده کرد تا در شرایطی که سویا سراپا حمله بود، بارسا همچنان ده نفره باشد.

این پایان کار نبود؛ چرا که در طول بازی، او با پاس‌های اشتباه و تکروی‌های مکررش، اعتراض هواداران را نیز موجب شد.

دلایل محو شدن تدریجی خرید جنجالی بارسلونا

دمبله پس از بازی و در رختکن، مورد شماتت بزرگان تیم و نیز والورده قرار گرفت و فردای بازی نیز سرمربی عملکرد او را در بازی زیر سوال برد. در آخر، والورده برای تنبیه هم که شده، دمبله را 90 دقیقه برابر اینتر روی نیمکت نشاند و به وی حتی اجازه گرم کردن هم نداد.

اگر دمبله این اخطار را جدی بگیرد و به اصلاح اشتباهاتش اقدام کند، آینده خوبی در انتظارش خواهد بود؛ در غیر این صورت قطعا بیش از هر کسی به خود و فوتبالش لطمه زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج