جاباما
۷۸۹۸۴۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل سایپا

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست دیدار مقابل سایپا به برتری دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۱۴ این بازی موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند.

ترکیب سایپا: محمد حسین منادی، عبدالله ناصری، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی، محمد امین حاج محمدی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، امید عالیشاه، آدام همتی، گادوین منشا و علی علیپور.

قضاوت این دیدار به عهده حسین زرگر است.

دقیقه یک: سایپایی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و روی یک ضربه کرنر قصد داشتند روی دروازه پرسپولیس خطرساز شوند، اما علیرضا بیرانوند و مدافعان پرسپولیس هوشیارانه عمل کردند.

دقیقه ۷: ارسال مهدی ترابی روی دروازه پرسپولیس از روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت مناسبی برای سایپا ایجاد کرد. در این صحنه علیرضا بیرانوند موفق به مهار ضربه علی دشتی شد تا مانه از باز شدن دروازه‌اش شود.

دقیقه ۱۴: پرسپولیسی‌ها با پرتاب اوت روی دفاع سایپا فشار آوردند، اما پرس مدافعان سایپا این توپ را از محوطه جریمه نارنجی‌پوشان دور کرد. در نهایت توپی که امید عالیشاه برای کمال کامیابی‌نیا فراهم کرده بود، با شوت سنگین و از راه دور این بازیکن به یک سوپرگل برای پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۱۷: کرنر ارسالی سایپایی‌ها روی دروازه پرسپولیس موقعیت خطرناکی برای این تیم ایجاد کرد. ضربه‌ای که در آستانه ورود به دروازه پرسپولیس بود، با واکنش خوب بیرانوند تبدیل به کرنر دیگری شد.

دقیقه ۳۵: گادوین منشا با پاسی در محوطه جریمه سایپا، علی علیپور را صاحب توپ کرد که ضربه این بازیکن تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۳۶: آدام همتی در ضد حمله سایپایی‌ها مانع از حرکت مهدی ترابی شد که داور مسابقه این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۳۹: سایپایی‌ها از سمت راست صاحب ضربه ایستگاهی شدند که رضا اسدی نتوانست از ارسال خوب و خطرناک مهدی ترابی به دهانه دروازه استفاده کند.

دقیقه ۴۳: امید خالدی با خطا روی گادوین منشا مانع از ضد حمله سریع پرسپولیسی‌ها شد که این بار داور مسابقه به بازیکن سایپا کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۴۵: ارسال خطرناک روی دروازه پرسپولیس توسط ناصری به آرمان رمضانی رسید تا سایپا این فرصت را داشته باشد گل خورده را در نیمه اول جبران کند، اما ضربه رمضانی راهی به دروازه نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گاوبندی تو این بازی موج می زند
      چقددددددر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج