۷۹۰۳۵۴
۲۲ نظر
۵۰۰۱
۲۲ نظر
۵۰۰۱
پ

حمید درخشان:

دایی باید شان مکتب پرسپولیس را حفظ می‌کرد

اتفاقات پایان بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا و درگیری‌های بین بازیکنان و کادرفنی با واکنش حمید درخشان همراه شد.

ورزش سه: اتفاقات پایان بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا و درگیری‌های بین بازیکنان و کادرفنی با واکنش حمید درخشان همراه شد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی حساس این تیم برابر کاشیما آنتلرز گفت: صمیمانه‌ترین تبریک خودم را به بازیکنان غرورانگیز پرسپولیس می‌گویم و هم از آقای برانکو و هم بازیکنان تیم بابت این عملکرد تشکر می‌کنم. خوشحالم که آنها علیرغم تمام مشکلات با نمایشی فوق العاده کیفیت خود را به رخ رقبای قدرتمند کشیدند و قابل ستایش هستند.

وی ادامه داد: بازی سختی پیش روی پرسپولیس قرار دارد. فدراسیون اما مسلما در این شرایط می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. تیم در اوج مشکلات قرار دارد و این افتخار تنها مربوط به باشگاه پرسپولیس نیست و آبروی فوتبال ما در میان است.

به نظرم آنها می‌توانستند بازی با سایپا را نیز به تعویق بیندازند، خصوصا در آن زمین و حساسیتی که وجود داشت. خوشحالم که حداقل مصدومیتی برای بازیکنان شکل نگرفت تا مشکلات چند برابر شود. بازیکنان فشار زیادی را در جدال با السد متحمل شده بودند و نیاز به ریکاوری و استراحت بیشتری داشتند.

سرمربی و بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه گفت: کار سختی مقابل کاشیما پیش رو تیم قرار دارد و مطمئنا آنها با تمام تعصب و توان غروربرانگیز خود به راه‌شان ادامه می‌دهند. با این حال برای موفقیت در این بازی مسائل مهمی باید در اختیار باشد که همانطور که گفتم باید ابتدا بازی با سایپا به تعویق می‌افتاد تا خستگی بازیکنان برطرف شود.

مسافت زیادی تا ژاپن است و خستگی بازیکنان و ریکاوری و شرایط زمان و ... همه چیز در این بازی تاثیرگذار است که البته کادرفنی و پزشکی تیم کاملا از آن آگاه هستند. امیدوارم آنجا نمایش خوبی داشته باشند و بیشتر راه قهرمانی مربوط به نتیجه‌ای است که در خانه حریف کسب می‌کنند.

درخشان با اشاره به شرایط کاشیما گفت: کاشیما تفاوت زیادی با السد دارد. با این حال السد به نظرم یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود که مقهور نمایش بی نقص بازیکنان پرسپولیس شد.

کاشیما تیم کاملا تهاجمی است و آمار این تیم نیز هم این مساله را نشان می‌دهد. امیدوارم خط دفاعی ما همانند دیدارهای قبلی عملکرد خوبی داشته باشند. آنها در بازی آخر خود نیز عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند و کار آسانی پیش روی تیم پرسپولیس قرار ندارد.

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به اتفاقات پایانی دیدار مقابل سایپا گفت: این اصلا رفتار مناسبی برای فوتبال ما نیست. نباید در این شرایط ذهن بازیکنان را درگیر کرد و با این حاشیه‌ساز در آستانه مهمترین بازی تاریخ فوتبال ایران طی سالیان اخیر آنها را با مشکل مواجه کرد. این مهمترین بازی پرسپولیس نه و مهمترین بازی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود. اکنون پای اعتبار و آبروی فوتبال کشورمان در میان است.

درخشان در خصوص رفتار بوژیدار رادوشوویچ که معتقد بود کسی نباید به باشگاه پرسپولیس توهین کند و با حریف درگیر شود گفت: به شخصه می‌گویم هیچ بازیکن خارجی با این خصوصیت رفتاری در تاریخ باشگاه نداشتیم.

کاملا مشخص است که این حرکات او کاملا دلی و صادقانه است. مگر چه ارتباطی با هوادار دارد که بخواهد برای آنها فیلم بازی کند. او از نظر فنی هم در دیدارهایی که به میدان رفته نمایش خوبی داشته است. البته من دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی در آن لحظات افتاد که باعث این درگیری شد. این در قاموس فوتبال نیست اما که به درگیری بپردازند. نباید در شرایط فعلی جو را برهم بزنند تا باشگاه و بازیکن در آستانه این بازی مهم به مشکل بربخورند.

وی با اشاره با رفتار علی دایی که در بطن درگیری حضور یافته بود گفت: مسلما بزرگترها باید در این لحظات خود را نشان دهند و سعی در آرام کردن بازیکنان جوان خود داشته باشند.

البته ممکن است اینقدر فشار روی او بوده باشد که باعث شده در آن لحظه نتواند تصمیم درستی بگیرد. به هرحال هر آدمی یک ظرفیتی دارد و در آن لحظه خارج از ظرفیت او بوده است. ولی در نهایت این آدم برای ما قابل احترام است و باید در استادیوم برای او احترام قائل شد. اما کاش ایشان شان مکتب پرسپولیس و احترام هواداران که به خاطر نام پرسپولیس به او احترام می‌گذارند و تشویق هم کردند را حفظ می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ج

      علی دایی اصلآشعورندارد ایشون همیشه واسه پرسپولیس دردسر درست میکرد اون مشکلی که باآقای خوردبین داشت مشکل دومی بااسطوره وسلطان علی پروین مشکل بعدی زدن شیث رضای بازیکن پرسپولیس درزمین با زی و.......

    • بدون نام

      ی.از خارجی دفاع میکنی وبا تعصبه، ولی علی دایی بی تعصبه؟چقد تو پستی آخه.کینه تا کجا؟خبر ورزشی نچاپی از درخشان بدتری

      پاسخ ها

      • ج

        ....تو راخوب تربیت کنن وبتونی مودب نظربدی بیشعور

    • بدون نام

      مثلا میزد تو دهن بازیکن خودش شان پرسپولیس حفظ میشد سروش رفیعی در بازی با پرسپولیس رعایت کرد کافیه

    • علی

      دمت گرم درخشان ۰متاسفانه دایی شان پرسپولیس و رعایت نکرد و از گل خوردن پرسپولیس خوشحال شد ۰شاید بعضیا بگن خوب مربی تیم رقیب است و باید با تمام وجود کار کند درسته اما میتونست به احترام تماشا چیا که اونو بخاطر پرسپولیسی بودنش تشویق کردن و ۰۰۰ دایی هم به احترام تماشا چیا تو دلش خوشحال بود و خوشحالیشو بروز نمیداد۰

    • بدون نام

      منظورت مکتب عبدو است خخخ؟ !!!

    • بدون نام

      منظورش اینه که باید میباخت!

    • قاسم

      دایی علیرغم اینکه فارغ التحصیل دانشگاه شریف و چندین سال در اروپا توپ زده ولی نشان داده که اخلاق تند و بدی دارد که متاسفانه به اعتبار و شان ایشان لطمه وارد می کند امیدوارم این فرد خودش را اصلاح کند

    • مظفری

      ببخشید که نباختن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو برو در رابطه به تیم سوراخ کیست بپرداز

    • Mohamad_Talebi

      دایی؟ خجالت بکش اقای نیمه درخشان بازی رو شجاع خراب کرد امار این یابو مشخصه تو کل بازیها تشنج ایجاد کرده

      پاسخ ها

      • سیاوش

        یارو تو هستی و خانواده ات
        اصلا تو کجای دنیا هستی که داری فحاشی می‌کنی مردک مزدور

    • بدون نام

      اگربه توهم فحش میذادند شان رعایت میکردی

    • بدون نام

      تو در حد دایی نیستی که از مکتب پرسپولیس حرف میزنی تا دردل طرفدارها جا بگیری ، تو فعلا دنبال تیم باش تا مثل تیم نفت مرده خوری بکنی وتیم علی کریمی رو صاحب بشی

    • بدون نام

      تو در حد دایی نیستی که از مکتب پرسپولیس حرف میزنی تا دردل طرفدارها جا بگیری ، تو فعلا دنبال تیم باش تا مثل تیم نفت مرده خوری بکنی وتیم علی کریمی رو صاحب بشی

    • بدون نام

      مکتب وحشی که دیگه شان نداره
      لنگ=یه مشت بی فرهنگ و نفهم

      پاسخ ها

      • ع

        اون مکتب پدرته

    • ج

      بابا اینقد دایی دایی نکنین اگه همین پرسپولیس نبود علی دایی هم نبود حالا بادرگیری میخواد آرامش تیم رادریه هم بریزه متاسفم براش

    • بدون نام

      دایی مردود شد

    • پرهام

      خواهشا شما ازشان و منزلت حرفی نزن آقای درخشان.

      هیچکس باختهای پی درپی و عمدی شمارو مقابل پرسپولیس ازیاد نبرده. یادمون نرفته وقتی مربی نفت تهران بودی تو یه فصل ۳بار تولیگ و حذفی جلوی پرسپولیس باتفاضل زیادمیباختی و هربار آخربازی ریلکس و خونسرد بابازیکنان حریف روبوسی میکردی و انگار نه انگار چیزی به اسم تعصب و غرورهم وجود داره.

      احتمالا اگه آقای دایی هم پاروی تعصبش میذاشت و جلو پرسپولیس مثل شما وامیدادومیباخت، الان محبوب مونده بود و شماو هواداران پرسپولیس بخاطر بی غیرتیش تشویقش میکردین. اماحیف که آقای دایی مرد بود و شخصیت داشت...

    • بدون نام

      مکتب؟؟؟؟؟!!!!!!

    • بدون نام

      خفه بابا چرکپولیش فقط مکتب رانت خواری فوتبالی و مافیای شماره یک فوتبال هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج