۷۹۰۴۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هدیه شیری به برانکو؛ خداحافظی با نقطه ضعف

بزرگترین نقطه ضعف پرسپولیس برانکو، شاید در نیم فصل دوم به برتری بزرگی برای این تیم تبدیل شود.

وبسایت نود: پرسپولیس برای گلزنی در سال‌های اخیر، راه‌های متنوعی را امتحان کرده است اما هیچوقت کاشته‌های مستقیم، گره بازی را برای آن‌ها باز نکرده‌اند. ارسال از جناحین، استفاده از سرعت مهاجمان، بازی ترکیبی یا ضربات ارسالی شروع مجدد، هر کدام در مقطعی به پررنگ‌ترین روش گلزنی پرسپولیس تبدیل شدند.

نوراللهی و قبلا مسلمان هم در زدن ضربات کرنر و ارسال‌های شروع مجدد تبحر ویژه‌ای داشتند. با این حال، هیچوقت این تخصص شامل ضربات شروع مجدد مستقیم نشده است.

از زمانی که برانکو در لیگ برتر روی نیمکت پرسپولیس نشسته، این تیم فقط دو بار روی ضربات آزاد مستقیم به گل رسیده است. لیگ پانزدهم، رامین رضاییان در لحظات پایانی بازی برگشت با پدیده دروازه این تیم را باز کرد و یک امتیاز برای پرسپولیس بدست آورد.

لیگ هفدهم هم گادوین منشا هفته دوم مقابل تراکتورسازی ضربه آزاد مستقیم را گل کرد و پرسپولیس را جلو انداخت. بجز این دو گل، آلبوم خاطرات برانکو از ضربات آزاد مستقیم خالی است و تیم او، معمولا همه ضربات شروع مجدد را روی دروازه ارسال می‌کند یا با ضربه‌ای کوتاه، توپ را به یک بازیکن شوت‌زن پاس می‌دهد.

با حضور مهدی شیری در پرسپولیس، اوضاع می‌تواند برای این باشگاه عوض شود. شیری در پیکان گل‌های زیادی روی ضربات آزاد مستقیم زده که پرسپولیس، فصل پیش یکی از قربانیان آن بوده است. این هفته اما شیری با گلی تماشایی از فاصله ۴۰ متری، امیدواری آن‌ها را پررنگ‌تر کرد. بازیکنی که در پیکان بخاطر ترافیک کاشته‌زن‌ها، زننده همه ضربات آزاد نبود و شاید در پرسپولیس، بتواند آمار بهتری را هم به جا بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج