۷۹۱۲۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نگاهی به سرنوشت رئال در فصلی بدتر از این!

رئال مادرید آخرین بار در فصل ۰۲-۲۰۰۱ در جایگاهی پایین تر از جایگاه کنونی اش قرار داشت.

وبسایت نود: با شکست ۵-۱ رئال مادرید در مقابل بارسلونا در اولین و آخرین ال‌کلاسیکوی جولن لوپتگی به عنوان سرمربی کهکشانی ها، این تیم هفته دهم را در جایگاه نهم لالیگا به پایان رساند.

کارنامه رئال مادرید در این ۱۰ مسابقه ۴ برد، ۲ تساوی، ۴ باخت، ۱۴ گل زده، ۱۴ گل خورده و ۱۴ امتیاز است. رئال مادرید در طول ۱۷ سال گذشته، هرگز در پایان هفته دهم چنین جایگاه نازلی در جدول رده بندی لالیگا نداشته است اما مرور آخرین فصلی که این اتفاق برای رئال افتاد، طرفداران لوس بلانکوس را اندکی نسبت به آینده امیدوار خواهد کرد.

رئال مادرید آخرین بار در هفته دهم فصل ۰۲-۲۰۰۱ جایگاهی نازل تر در جدول رده بندی لالیگا داشت و در پله دهم جدول ایستاده بود. شاگردان ویسنته دل‌بوسکه فصل را با تنها یک امتیاز در سه بازی نخست شروع کردند و بالاخره در هفته چهارم و با برد ۵-۱ اسپانیول، اولین برد فصل را به دست آوردند.

بعد از تساوی ۲-۲ مقابل وایادولید، رئال در هفته ششم یا نتیجه ۴-۲ مقابل لاس پالماس شکست خورد تا آمار رئال به ۳ شکست در ۶ هفته ابتدایی برسد.

رئال در هفته هفتم با گل های رائول و سولاری (سرمربی جدید رئال مادرید) اتلتیک بیلبائو را شکست داد و در دو هفته بعدی، مقابل آلاوز و سلتاویگو به ترتیب با نتایج ۰-۰ و ۱-۱ متوقف شد. رئال در هفته دهم به خانه ویارئال رفت و با برتری ۳-۲، با کسب سومین برد فصل به جایگاه دهم جدول صعود کرد.

نکته جالب آن است که رئال مادرید تا پایان هفته نهم در مکان پانزدهم جدول قرار داشت و در بازی دهم نیز تا دقیقه ۸۳، ۲-۱ از ویارئال عقب افتاده بود اما گل های پدرو مونیتیس و رائول (۸۸) رئال را به یک پیروزی شیرین رساند.

به این ترتیب رئال مادرید دل‌بوسکه در پایان هفته دهم با ۳ برد، ۴ تساوی و ۳ باخت، ۱۷ گل زده و ۱۵ گل خورده با ۱۳ امتیاز در پله دهم جدول قرار گرفت. اما سرنوشت رئال مادرید در پایان این فصل چه بود؟

رئال با کسب ۶ برد در ۷ مسابقه بعدی (از جمله برتری ۲-۰ مقابل بارسلونا در هفته یازدهم) از فشردگی جدول لالیگا به بهترین شکل ممکن بهره برد و در هفته هفدهم خود را به صدرجدول رساند. رئال مادرید حتی هفته سی و سوم را هم در رده نخست به پایان رساند اما ۳ باخت در ۵ مسابقه آخر موجب شد تا رئال با آمار کلی ۱۹ برد، ۹ تساوی و ۱۰ شکست و کسب ۶۶ امتیاز، به مکان سوم جدول لالیگا برسد.

فاصله رئال با بارسلونا، قهرمان آن فصل و دپورتیوو لاکرونیای نایب قهرمان به ترتیب ۹ و ۲ امتیاز بود.

البته اتفاق شیرین این فصل برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد؛ جایی که رئال مادرید با عبور از بایرن مونیخ و بارسلونا، به فینال گلاسکو راه یافت و با گل جادویی زین الدین زیدان با نتیجه ۲-۱ از سد بایر لورکوزن گذشت تا برای نهمین بار بر بام اروپا بایستد. رئال بعد از این قهرمانی، برای تجربه یک قهرمانی دیگر در اروپا ۱۲ سال انتظار کشید.

نکته متفاوت در آن فصل، باقی ماندن وینسته دل‌بوسکه در راس کار بعد از شروعی ضعیف بود. حالا باید دید با عبور از لوپتگی و رسیدن به سولاری (البته به صورت موقت) چه سرنوشتی در انتظار فصل ۱۹-۲۰۱۸ رئال مادرید خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج