۷۹۱۲۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رکورد دروازه بان برزیلی سیتی؛ آقای کلین شیت!

ادرسون برای ششمین بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داشت.

وبسایت نود: در آخرین مسابقه از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی مهمان تاتنهام بود و در پایان موفق شد با تک گل ریاض محرز حریف لندنی خود را شکست دهد تا با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول، به صدر جدول برسد.

یکی از دلایل موفقیت منچسترسیتی در این فصل علاوه بر خط آتش مرگبار این تیم، انسجام مناسب خط دفاعی است. سیتی در ۱۰ هفته گذشته تنها ۳ بار دروازه خود را باز شده دیده است و در این بین نباید از عملکرد جالب توجه ادرسون مورائس دروازه بان برزیلی این تیم به آسانی گذشت.

با احتساب بازی شب گذشته ومبلی، ادرسون در ۶ مسابقه آخر سیتی دروازه تیمش را بسته نگه داشته است. سیتی در این مسابقات مقابل فولام (۳-۰)، کاردیف سیتی (۵-۰)، برایتون (۲-۱)، برنلی (۵-۰) و تاتنهام (۱-۰) به برتری رسیده و تنها در مقابل لیورپول به تساوی بدون گل بسنده کرده است.

رکورد دروازه بان برزیلی سیتی؛ آقای کلین شیت!

برای مشاهده آخرین گل دریافتی سیتیزن ها در این فصل از رقابت ها باید به هفته چهارم و دیدار برابر نیوکاسل بازگشت؛ جایی که ده‌آندره یدلین مدافع آمریکایی کلاغ ها در دقیقه ۳۰ دروازه ادرسون و سیتی را گشود. به این ترتیب تا پایان هفته دهم، ادرسون و سیتی ۶۰۰ دقیقه است که هیچ گلی را دریافت نکرده اند و امیدوار به حفظ این رکورد در هفته های آتی خواهند بود.

به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، آخرین دروازه بانی که موفق شده در ۶ بازی متوالی کلین شیت کند، تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی سابق چلسی است که این رکورد را در فصل ۱۷-۲۰۱۶ به ثبت رساند. بعد از شکست ۳-۰ مقابل آرسنال در سپتامبر ۲۰۱۶، کورتوا در جریان ۶ پیروزی بعدی چلسی دروازه خود را بسته نگه داشت.

(۲-۰ مقابل هال سیتی، ۳-۰ مقابل لسترسیتی، ۴-۰ مقابل منچستریونایتد، ۲-۰ مقابل ساوتهمپتون، ۵-۰ مقابل اورتون و ۱-۰ مقابل میدلزبورو) بعد از حدود ۲ ماه، دروازه کورتوا در روز ۲۶ نوامبر ۲۰۱۶ و در جریان برتری ۲-۱ مقابل تاتنهام باز شد و کریستین اریکسن در دقیقه ۱۱ طلسم دروازه کورتوا را شکست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج