۷۹۱۴۲۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پیغام بازیکنان استقلال به هواداران

بازیکنان استقلال پیغام جالبی به هواداران خود دادند.

خبرگزاری میزان: اگر چه تیم استقلال در هفته دهم لیگ برتر مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی شکست خورد، اما تمرینات روز‌های اخیر این تیم با نشاط برگزار شد.

بازیکنان این تیم در صفحات اجتماعی پست «همه با هم» را گذاشته تا به هواداران پیغام بدهند که برای شروع موفقیت‌های استقلال عزم جدی دارند. بازیکنان این تیم به هواداران تیم‌شان پیغام داده‌اند که این روز‌های سخت می‌گذرد و بهتر است پشت تیم‌شان باشند. شاگردان وینفرد شفر از شعار‌های برخی از هواداران در سکو‌ها بسیار ناراحت هستند و می‌خواهند هر طور شده خودشان را ثابت کنند.

بازیکنان استقلال همچنین در تمرینات به فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرده‌اند. آنها اعتقاد دارند که اگر چه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم است و با ۱۲، ۱۳ بازیکن به مصاف حریفانش رفته، اما همین مسئله به آنها کمک کرده است، چرا که هیچ فشاری برای گرفتن نتیجه روی این تیم نبود.

اگر پرسپولیس همان مرحله گروهی هم حذف می‌شد، کسی حرفی نمی‌زد، چون همه می‌گفتند دست برانکو بسته است و نباید انتقاد کرد! استقلال اما، ۶ بازیکن در نقل و انتقالات از دست داد و چندین بازیکن گرفت و هر رزو فشار آوردند که این تیم باید نتایج بهتری بگیرد.

ضمن اینکه استقلال زمان علیرضا منصوریان هم پنجره نقل و انتقالات بسته شد، اما با بازیکنان جوان نتایج خیلی خوبی گرفت، آن هم بدون فشار و انتظار! یکی از بازیکنان که خیلی ناراحت بود، گفت: داریوش شجاعیان و محسن کریمی مصدوم هستند و اگر اضافه شوند، شرایط تیم بهتر هم می‌شود.

یکی دیگر از بازیکنان هم گفته که بازی‌های رسانه‌ای و حجم انتقاد‌ها به ضرر استقلال بوده و اگر به مانند پرسپولیس چند درصد از استقلال حمایت می‌شد، وضعیت تیم بهتر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف مفت نزنید!!! برید گم شید بی غیرتا

    • بدون نام

      اشغالهای بی خاصیت.این هم حسودی دارد.اخرش باید به چه چیز شما باور کنیم.از لحاظ بازیکن ،اندازه دوتیم بازبکن دارین.شماها غیرت وتعصبی که ارتش سرخ دارد ندارین وفقط دنبال حرف مفت زدن وغرور کاذب بابت قهرمانی در مسابقات چهارجانبه که با تیمهای سنگاپور وویتنام ... برگرار شده وقهرمان شدین هستید اگر مرد هستین از این ببعد بیایید مردانه وبا کمترین امکانات مثل پرسپولیس بازی کنید وقهرمان لیگ وحتی به فینال اسیا برسیدولی باید این ارزو را به گور ببرید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج