۷۹۶۹۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش عموی سولاری به پیش بینی غلط مارادونا

 ادعای «دیگو مارادونا» اسطوره فوتبال آرژانتین در مورد ادامه دار نماندن حضور «سانتیاگو سولاری» سرمربی رئال مادرید روی نیمکت این تیم، «خورخه ایندیو سولاری» عموی مرد شماره یک نیمکت کهکشانی ها به حمایت از برادر زاده اش برخواست.

ایرنا: ادعای «دیگو مارادونا» اسطوره فوتبال آرژانتین در مورد ادامه دار نماندن حضور «سانتیاگو سولاری» سرمربی رئال مادرید روی نیمکت این تیم، «خورخه ایندیو سولاری» عموی مرد شماره یک نیمکت کهکشانی ها به حمایت از برادر زاده اش برخواست.

روزنامه مارکای اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: نتایج ضعیف سفیدپوشان چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان فصل جاری، «فلورنتینو پرز» رییس این باشگاه را که آستانه تحمل به شدت پایینی در خصوص این قبیل موضوعات دارد، مجبور به اخراج «یولن لوپتگی» سرمربی مفلوک این تیم کرد.

بدنبال برکناری لوپتگی، پرز سولاری آرژانتینی را که هدایت تیم دوم رئال را بر عهده داشت، به طور آزمایشی و موقت به سمت سرمربی برگزید.

و حالا پس از اینکه رئالِ تحتِ هدایتِ سولاری، در چهار بازی روی نیمکت این تیم با ۱۵ گل زده، چهار پیروزی به دست آورده و خط حمله خنثی شده آنها را که پس از جدایی «کریستیانو رونالدو»، در سراشیبی زوال افتاده بود، به مسیر بازگردانده است، پرز و مقامات باشگاه به این نتیجه رسیدند که او می تواند همان کسی باشد که رئال پس از «زین الدین زیدان» انتظارش را می کشیده است.

واکنش عموی سولاری به پیش بینی غلط مارادونا

عملکرد موفقیت آمیز سولاری، ماندن او را تا سال 2021 در سانتیاگو برنابئو تضمین کرد.

و حالا، عموی سولاری در حمایت از برادر زاده اش در گفت وگو با برنامه سوپر دیپورتیوو که از «رادیو ویا ترینیداد» پخش می شود، اظهار داشت: سرمربی بودن حرفه خاصی است، بعضی از آنها سابقه زیادی دارند و سانتیاگو بیشتر از همه تجربه دارد.

وی ادامه داد: او در ریور پلاته بازی کرد، در مادرید قهرمان شد، به اینتر رفت و مثل یک قهرمان بازگشت.

سولاری افزود: سانتیاگو بیشتر از مارادونا سرمربی گری کرده و برخلاف دیگو که تجربیات خوب، معمولی و بدی دارد، همیشه موفق بوده است، نیازی نیست اعتبار او را زیر سوال ببریم اما به عنوان مربی مارادونا آنقدرها موفق نبوده است.

مرد افسانه ای آلبی سلسته که هم اکنون هدایت تیم دسته دومی دورادوس را در کشور مکزیک بر عهده دارد، پس از انتصاب سولاری به عنوان سرمربی موقت رئال، در مصاحبه ای اظهار داشت که او نمی تواند زیاد روی نیمکت کهکشانی ها دوام بیاورد.

عموی سولاری تصریح کرد: دیگو رک و راست و جنجالی است اما او به عنوان بازیکن کارهایی کرده که از عهده هیچ بازیکنی بر نمی آید، بنابراین باید به نظر او احترام بگذاریم و در انتظار اتفاقات آینده بنشینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج