۷۹۸۸۹۶
۲۴ نظر
۵۰۰۸
۲۴ نظر
۵۰۰۸
پ

بدهی ۲۵ میلیاردی استقلال به ۶ بازیکن خارجی

با وجود اینکه هنوز مدت زیادی از تسویه حساب باشگاه استقلال با طلبکارانش نگذشته اما بدهی‌های جدید کار مسئولان این باشگاه را مشکل کرده است.

خبرگزاری فارس: در حالی که فقط چند ماه از تسویه حساب باشگاه‌ استقلال با طلبکارانی که طی دو دهه اخیر از این باشگاه مطالباتی داشتند گذشته اما با این وجود مشکل بدهی‌ها دست از سر این باشگاه بر نمی‌دارد.

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که باشگاهی مثل استقلال بعد از طوفانی که از قبل از ۹ شهریور امسال پشت سر گذاشت به این سرعت دوباره دچار چالش مالی شود اما خرید‌های عجیب و نوع تسویه حساب مدیریت قبلی با بازیکنان خارجی عملا دست مدیران این باشگاه را برای ادامه کار بسته است.

در زیر به مشکلاتی که باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی‌های جدید دارد اشاره می‌کنیم:

بویان نندانوف: بازیکنی که در نقل و انتقالات زمستانی سال ۹۶ به استقلال پیوست و تنها ۴ بازی برای این تیم انجام داد.او بعد از پایان فصل قبل استقلال را ترک کرد و در تاریخ ۱۲ آگوست(۲۱ مرداد) از باشگاه استقلال شکایت کرده است.وی قراردادی ۴۳۰ هزار دلاری با استقلال امضا کرده و تنها ۳۰ هزار دلار از این باشگاه دریافت کرده است. نندانوف حالا خواستار دریافت ۴۰۰ هزار دلار خود شده است.

بدهی ۲۵ میلیاردی استقلال به ۶ بازیکن خارجی

پروپیچ: بازیکنی که جزو آخرین نفرات شکایتی استقلال بود و حتی ممکن بود مانع از حضور استقلال در لیگ قهرمانان فصل آسیا شود.پروپیچ هم 360 هزار دلار از استقلالی‌ها طلبکار بود و به گفته مهدی تاج مطالبات این بازیکن از حساب فدراسیون در فیفا برداشته شده تا این باشگاه از خطر حذف نجات پیدا کند اما مسئولان باشگاه استقلال باید این رقم را از سهم حضور بازیکنانشان در جام جهانی پرداخت کند.از سوی دیگر مسئولان استقلال معتقدند پروپیچ با جرایم فیفا نزدیک به 420 هزار دلار از استقلال طلب کرده است.

بدهی ۲۵ میلیاردی استقلال به ۶ بازیکن خارجی

یازادلده گومز: بازیکنی که حتی با آبی پوشان تمرین هم نکرده بود بعد از حضور در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال و رد شدن در آزمایشات پزشکی به فیفا شکایت کرد. این بازیکن هم با توجه به اینکه در دوره مدیریت افتخاری به جای پیشنهاد برای او برگه قرارداد ارسال شده بود از باشگاه استقلال شکایتی کرده که همین شکایت ۵۰۰ هزار دلاری قطعا باشگاه را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

بدهی ۲۵ میلیاردی استقلال به ۶ بازیکن خارجی

رابسون جانواریو: بازیکنی که جزو مدافعان خوب خارجی لیگ برتر بود دو فصل پیش از جمع استقلالی‌ها جدا و راهی لیگ پرتغال شد. وی البته در ابتدای امسال راهی تیم بن یاس امارات شد ولی او از استقلالی‌ها 120 هزار دلار می‌خواهد و مسئولان این باشگاه باید پول وی را هم پرداخت کنند.

بدهی ۲۵ میلیاردی استقلال به ۶ بازیکن خارجی

سرور جباروف: هافبک مطرح ازبکستانی که فصل گذشته عملکرد خوبی در استقلال داشت به یکباره در ابتدای این فصل از استقلال جدا و راهی یک تیم قزاقستانی شد. جباروف از روزی که از استقلال به همراه تیام رفته مرتب به مسئولان این باشگاه پیغام می‌دهد که طلب ۱۳۰ هزار دلاری او را پرداخت کنند. اگر چه شایعات زیادی پیرامون بازگشت این بازیکن به ایران مطرح شده ولی ۱۳۰ هزار دلار مطالبات این بازیکن هم باید پرداخت شود.

بدهی ۲۵ میلیاردی استقلال به ۶ بازیکن خارجی

لئوناردو پادوانی: مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال که به خاطر صحنه نادر بازی این تیم با فولاد در فصل گذشته فوتبالش به پایان رسید و این روزها در هلال احمر مشغول تمرینات بازتوانی است هم از این باشگاه مطالباتی دارد. پادوانی 140 هزار دلار از استقلال طلب دارد و او هم خواستار دریافت این رقم از استقلال است.

بدهی ۲۵ میلیاردی استقلال به ۶ بازیکن خارجی

با جمع مطالبات این بازیکنان خارجی که تسویه حساب درستی با آنها صورت نگرفته باشگاه استقلال حدود یک میلیون و هفتصد هزار دلار به این نفرات روی هم بدهی دارد که اگر با قیمت ارز امروز این رقم را محاسبه کنیم مبلغی حدود ۲۵ میلیارد تومان می‌شود!

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این شکایت‌ها گفت: به هر حال این ارقام باید به بازیکنان پرداخت شود.متاسفانه زمانی که باید با این بازیکنان تسویه حساب صورت می‌گرفت و با آنها قبل از ترک ایران توافق می‌شد این اتفاق رخ نداد.

توصیه من به عنوان یک عضو کوچک این فوتبال به همه باشگاه‌ها این است که اگر با بازیکن خارجی قرارداد می‌بندند حتما قبل از اینکه بازیکن از کشور ما خارج شود به هر شکل ممکن با او تسویه حساب کنند زیرا اگر بازیکن از ایران برود دیگر دسترسی به او ساده نخواهد بود. به خاطر فشار و نفوذ اتحادیه جهانی بازیکنان (فیفپرو) در فیفا، قوانین فیفا بیشتر به نفع بازیکنان است تا باشگاهها.

وی افزود: متاسفانه در پرونده شکایت بازیکنان از باشگاه‌ها فیفا در اکثر مواقع حق را به بازیکن می‌دهد و شما دیدید بازیکنی که حتی با استقلال تمرین هم نکرده خیلی راحت به خاطر یک اشتباه به فیفا شکایت می‌کند.بویان هم بازیکنی است که از استقلال شکایت کرده و نامه شکایت او یک ماه قبل به دست ما رسیده و ما هم دفاعیات خود را هفته پیش به فیفا ارسال کردیم ولی واقعیت این است که امیدی به برنده شدن در پرونده این بازیکن نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سرتون که پول های بیت المال رو خرج این فوتبال بی فایده میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترس تیم حکومتی از جیب خودش نمیده مخصوصا که سوگلی وزیر هم باشه

      • رضا

        نگران نباشين وزير ورزش پرداخت مي كنه. ده برابرم اين پولاها هم به ششتقلال كمك كرده ولي چوب خدا صدا نداره . ما كه راضي نيستيم.

      • بدون نام

        تا وقتی برنده میشن که افتخار مملکت هستن و صبح بقیه رو به خاطرش لنگی و کیسه کش صدا میکنید موقع پرداخت پول شد اونا شدن بیت المالکی حروم کن جمع کنید بابا

    • بدون نام

      خاک تو سر کیسه که طی این چند سال پول بیت المال به فنا داد

    • بدون نام

      از همه عجیب تر یازالده گومز هست که حتی تو تمرینات تیم هم شرکت نکرده اما میخواد 500 هزار دلار بگیره!

    • بدون نام

      کیسه کشا و لنگی ها اصلا نگران نباشید یکی صد ملیارد هم بدهکار باشید بیت المال کامل در اختیار شماهاست پس تا میتونید گند بزنید دولت و فدراسیون هواتون را دارند

      پاسخ ها

      • ali24

        تا چشمت دراد

    • بدون نام

      مردم ب نون شب محتاجند،،اون وقت تیم حکومتی براحتی حرف از میلیارد میلیارد پول میزنه،،ک میریزند توحلق ب قول زمانی شفر دلال

    • بدون نام

      بیست وپنج میلیارد ب اینا بدهکارند ،سی میلیارد شفر پاشون آب خورده،،،،،هفده میلیارد باید بدن الحاجی گرون ،،،نه میلیارد نویمایر،،پنج میلیارد تبریزی بب خاصیت،ووووو،،بازم میخان نیم فصل بازیکن بخرند،،،کلا فکرکنم امسال ی چیزی نزدیک ب صدوپنجاه میلیارد ک ب ریال میشه هزاروپانصدمیلیارد ریال ،،خدای من اینا آخه کی گندشون پاک میشه،،مغزم داره سوت میکشه،،البته چوب خدا صدا نداره ،،ب امید منحل شدن کیسه

    • بدون نام

      خخخ




      زارررت

    • کریمی

      کاش قلمتان بشکنه و خودت هم بمیری مگه پرسپولیس بدهی نداره چرا واسه استقلال حاشیه درست میکنی

    • شهرام

      ای لعنت به دلال های شیاد و دوبرابر لعنت به عوامل داخلی باشگاه ها که با همدستی دلال این چلقوزها رو میارن ایران . آقای تاج . این بود همون ثباتی که از دم میزدی . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      وزیز پرسپولیسی

    • بدون نام

      مشکلی نیست کیسه تیم حکومتی هست چند برابر اینم باشه ازجیب مردم پرداخت میکنن 6تایی ها

    • بدون نام

      برترینها حامی لنگی

    • پوریا ریاحی

      رابسون جانواریو مدافع اخر و سیه چرده بود نه اینکه عکس فابیو جانواریو رو بذارید.

    • بدون نام

      کیسه احمق پول مردم رو حروم ریخت

    • بدون نام

      الان که وحشی ها بیان اینجا کامنت بزارن بگن مقصر پرسپولیسه وبرانکو دلاله چون این بازیکنها رو به استقلالاش اورد بگو کیسه کشا اینها رو همه شوفر اورده اونوقت هرماه صد دلار میده به اون لیدر های کثیفتون که تشویقش کنن تیم نیست که لانه فساده

    • محمد

      عیب نداره عوضش پرسپولیس به کاشیما باخته؟

    • بدون نام

      ایراد نداره از پاداش اسیای پرسپولیس بر میدارن بدهی هاشون صاف میشه

    • بدون نام

      شما‌نگران‌نباشید ۱۰۰ملیارد‌هم‌باشه‌اقای‌وزیر‌حساب‌می‌کنه

    • بدون نام

      واقعا که.من پرسپولیس ام اما این حرف رو از روی تعصب نمی زنم مدیران ما باید در خرید بازیکن و مربی خیلی دقت کنند مثلا برانکو که با حضورش بیشتر از رقم قراردادش برای پرسپولیس پاداش گرفت.

    • بدون نام

      بنظرم مسئولین مال مردم خور این فوتبال مزخرفم جمع کنن و پولش و خودشون کوفت کنن یا بدن زالو زادهاشون ببرن کشورهای منحط غربی والا بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج