adexo3
۸۰۰۰۷۸
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

افشاگری فتحی درباره قرارداد ۱۰ برابری خارجی‌ها

سرپرست باشگاه استقلال می گوید بویان و گومز با یک دهم قیمت استقلال در باشگاه های خود حضور دارند.

ورزش سه: امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال صحبت های جنجالی و مهمی را در برنامه ورزشگاه درباره قرارداد گومز و بویان مطرح کرد.

سرپرست باشگاه استقلال در ابتدای صحبت های خود با بیان اینکه قرارداد گومز ۶۷۵ هزار دلار است و البته هنوز رای آن صادر نشده است بی آنکه نسبت به مدیران قبلی استقلال انتقاداتی را مطرح کند، بیان کرد: جالب است که هواداران بدانند قرارداد گومز و بویان چقدر است. ما برای ۱.۵ سال ۶۷۵ هزار دلار به گومز پیشنهاد دادیم اما قرارداد او امسال ۳۰ هزار دلار است و قرارداد بویان نیز ۴۰ هزار دلار است اما از ما ۴۰۰ هزار دلار می خواهد.

صحبت های فتحی درباره قراردادهای منعقد شده در باشگاه استقلال با رقمی نزدیک به ۱۰ برابر قیمت واقعی این بازیکنان می تواند با ورود و دخالت دستگاه های نظارتی همراه شود تا دلیل این تخلف بزرگ بیش از گذشته مشخص شود و با مسئولان آن نیز برخورد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      وای خاک و چوک
      چه جسارتا

    • ر م

      کلا یک‌مشت کلاهبردار دارن کیسه رو اداره میکنن

    • بدون نام

      بخاطر حق دلالی خودشون و فروکش کردن موقت سوزش هوا ارها دست به هرکاری زدن پول هم که نه از جیب باشگاه و نه از جیب وزیر بلکه از بیت المال خرج میشه

    • کامران

      اون ی قبلی راهم وزیر منسوب کرده بود تواستقلال!؟

    • بدون نام

      بخور بخوره

    • حجت

      آقای فتحی از ءدشته گفتن در این شرایط بحران استقلال تیم زیان میبینه و لطف کنید وعده سر خرمن به ما طرفداران بی ادعا که استقلال واقعی رو درنیم فصل ببینید زیاد گفته شده ، باز ممنون میسیم بازیکن های خارجی بدرد نخور رو ولشون کنید و با پرداخت یک ملیون دلار امروز تیام رو از عجمان بگیرید چبارف و ابراهیمی و نور افکن هم خواهند امد ، یادتون باشه اوایل مدیریتتون سر مبلغ کمی با تیام در ترکیه به توافق نرسیدید و ملاحطه کردید ارزش او باعیار حرفه ای گریش چقدر میتونست مفید بفایده باشده و دو سال بعد با در آمدی هنگفت او رو ترانسفر میکردید من طرفدار از دست شما و افرادی مثل حاجیلو که کاربلد نیست هر روز آه رو با ناله وای وای سودا میکنم و میشنوم بفکر قلب و معز طرفدارتون نیستید بفکر استقلال نیم فصل دوم سال قبل باشید ، از اگر خوشم نمیاد ولی اون تیم رو چند سال بود ندیده بودم که به ذوب ۳ تا بزنه و امید اول قهرمانی اسیا معرفی بشه تازه بدون پشتوانه تماشاگر و شانس اقبال با منطق فوتبال ، رویای من واقعی بود خدا نبخشه کسی رو که باعث رفتن خوبهای استقلال شد ، حالا شجاعی و چند تا رسیدند جای اونا رو گرو ، مایر ، همام ، و....... نمیتونند بگیرند بازیکنی که در ۵ ماه با تیم هماهنگ نشه مثل آدمکی که در سر تمرین باید از او استفاده کرد ، آقای فتحی شما برای گرفتن تیام و دیگران شماره حساب بدید هم طرفدار مایل به کمکه هم اسپانسر رو سما راضی بکنید او هم سود کلانی خواهد برد ایرانسل جائی نمیخوابه که زیرش آب در بیاد از تعرفه های شارز و اینترنتش معلومه در ۳ ماه ۴۰ درصد افزایش قیمت ؟ تمام دنیا مجانی اینجا پول آنهم ندی ایزولش میکنند بدون من و تو بمیدیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج