۸۰۱۰۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماموریت غیرممکن سولاری؛ رسیدن به پایان قرارداد!

تجربه های قبلی نشان می‌دهد سولاری چندان نباید به آینده ای طولانی مدت دلخوش باشد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، برعهده گرفتن هدایت رئال مادرید یکی از پرریسک ترین کارهای دنیاست، حتی برای فردی که در حرفه مربیگری، کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

چه با شکست و چه با پیروزی، هیچ یک از مربیان مقطع دوم حضور فلورنتینو رپز در رئال مادرید نتوانسته اند به مدت پیش بینی شده در قرارداد خود برسند و قبل از رسیدن به پایان قرارداد خود، یا برکنار شده و یا استعفا داده اند.

سانتیاگو سولاری که بعد از خروج لوپتگی به عنوان سرمربی موقت رئال مادرید منصوب شده بود، پس از کسب ۴ پیروزی متوالی به عنوان سرمربی دائمی باشگاه برگزیده شد و در روز ۱۳ نوامبر قراردادی تا سال ۲۰۲۱ با لوس بلانکوس به امضا رساند. اما اولین شکست، باخت سنگین برابر ایبار، کافی بود تا باز هم شایعاتی درباره جانشینی پوچتینو در تابستان مطرح شود.

فلورنتینو پرز در بازگشت به رئال مادرید در تابستان ۲۰۰۹ مانوئل پیگرینی سرمربی موفق ویارئال را با قراردادی تا سال ۲۰۱۱ به عنوان سرمربی رئال انتخاب کرد. اما بعد از یک فصل بدون جام، پیگرینی در سال ۲۰۱۰ سانتیاگو برنابئو را ترک کرد.

ماموریت غیرممکن سولاری؛ رسیدن به پایان قرارداد!

انتخاب دوم پرز، ورود ژوزه مورینیو در تابستان 2010 بود. سرمربی که سه گانه فوتبال اروپا در فصل 10-2009 را کسب کرده بود با قراردادی 4 ساله سرمربی کهکشانی ها شد و بعد از قهرمانی لالیگا در فصل 12-2011، قرارداد خود را تا سال 2016 تمدید کرد اما تنها یک سال بعد از همان قهرمانی و در حالی که با برخی از بزرگان تیم وارد جدل شده بود، رئال را ترک کرد تا حتی به مدت زمان قرارداد اولیه خود هم نرسد.

ناکامی رئال در سه نیمه نهایی پیاپی لیگ قهرمانان موجب شد تا پرز بعد از مورینیو دست به دامان متخصص لیگ قهرمانان شود؛ کارلو آنچلوتی در سال 2013 با قراردادی 3 ساله هدایت رئال را به دست گرفت و در فصل اول به انتظار 12 ساله هواداران در قهرمانی اروپا خاتمه داد. اما فصل بعد، به دنبال حذف در نیمه نهایی مقابل یوونتوس و در نهایت کسب سه گانه توسط بارسا، کارلتو هم یک سال پیش از موعد قراردادش رئال را ترک کرد.

بعد از آنچلوتی، در تابستان 2015 نوبت به رافائل بنتیس رسید تا با قراردادی 3 ساله هدایت رئال را به دست گیرد، اما عمر حضور او روی نیمکت برنابئو حتی از اسلاف خود هم کوتاه تر بود و رافا در ژانویه 2016 شغل خود را از دست داد.

به دنبال اخراج بنیتس، زین الدین زیدان سرمربی رئال کاستیا با قراردادی 2 سال و نیمه سرمربی رئال شد و در آگوست 2017، بعد از دو قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان، قرارداد خود را تا سال 2020 تمدید کرد اما بعد از کسب سومین قهرمانی متوالی، در 31 می 2018 از سمت خود کناره گیری کرد تا دوباره رئال به دنبال یک سرمربی بگردد.

شرایط آن قدر بحرانی بود که پرز مجبور شد در اقدامی ضربتی در فاصله تنها 3 روز تا شروع جام جهانی، جولن لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا را به عنوان سرمربی تیم معرفی کند. اقدامی که منجر به اخراج لوپتگی از لاروخا در شب افتتاحیه جام بیست و یکم شد.

قرارداد لوپتگی با رئال تا سال 2021 تنظیم شد اما او تنها 5 ماه روی نیمکت رئال دوام آورد تا سولاری سومین سرمربی لوس بلانکوس در سال 2018 نام گیرد.

در دو دوره حضور فلورنتینو پرز در رئال، 13 مربی آمده و رفته اند و تنها یکی از آن ها توانسته به پایان قرارداد خود با رئال برسد؛ ویسنته دل‌بوسکه که بعد از پایان قراردادش در سال 2003 و در حالی که با رئال قهرمان لالیگا شده بود، از این تیم کنار رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج