اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۱۷۱۴
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

دژاگه: از وزیر ورزش انتظار حمایت داریم

اشکان دژاگه هافبک تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که اعضای تیم ملی انتظار دارند که وزیر ورزش از آنها حمایت کند.

ورزش سه: اشکان دژاگه در خصوص شرایط تیم ملی، وضعیت خودش بعد از مصدومیتی که پشت سر گذاشت و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

بعد از مصدومیتی که داشتی، در بازی دوستانه تیم ملی مقابل ونزوئلا به میدان رفتی. در این خصوص چه صحبتی داری؟

فکر می کنم بازی خیلی پرفشاری بود. ونزوئلا پیشرفت کرده و تست خیلی خوبی برای بچه های تیم ملی بود. بازی دست ما بود، می توانستیم برنده مسابقه باشیم، شانس های خوبی هم برای رسیدن به گل داشتیم. موضوع مهم این است که ما باید در این مدت زمانی تا آغاز مسابقات جام ملت های آسیا خیلی روی استفاده از شانس های گلزنی کار کنیم یعنی از فرصت هایی که جلوی دروازه حریف به دست می آوریم بیشتر گل بزنیم. در کل بازی با ونزوئلا خیلی برای تیم ملی خوب بود.

فکر می‌کنی الان وضعیت ایده‌آلی داری؟

خدا را شکر شرایط خوبی دارم. در این ۲ بازی(دیدار دوستانه با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا) زیاد نمی‌خواستیم ریسک کنیم که مصدومیتم بدتر شود ولی خدا را شکر شرایط خوب بود. با آقای کی روش هماهنگ کرده بودیم که بازی اول با ترینیداد و توباگو چند دقیقه بازی کنم و در بازی با ونزوئلا هم چند دقیقه به میدان بروم. حالا هم ۲ بازی تا پایان نیم فصل اول باقی مانده است. من تلاش می‌کنم تا بیشتر برای بازی های جام ملت ها آماده شوم.

این روزها برخی از بازیکنان تیم ملی از عدم حمایت مسئولان از تیم ملی دلخور هستند. به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم، نظرت در این ارتباط چیست؟

از خیلی وقت پیش می خواستم در این ارتباط صحبت هایم را بگویم ولی جلوی خودم را می گرفتم. ما هیچ حمایتی از سوی هیچ کسی نداریم. البته تماشاگران هستند که از ما حمایت می‌کنند ولی ما از وزیر ورزش حمایت می‌خواهیم. نمی‌دانم آقای وزیر را چند بار از نزدیک دیده‌ام که بیاید از تیم ملی حمایت کند.

مثلا به رختکن بیاید و به ملی پوشان انرژی دهد. واقعا نمی دانم مشکل چیست و ایشان با چه کسی مشکل دارد که نمی‌آید از تیم ملی حمایت کند. ما بازیکنان چه گناهی کردیم، تیم ملی چه گناهی کرده که باید ضربه بخورد؟ شما می بینید در تمام دنیا تیم‌های ملی چگونه حمایت می شوند ولی الان مسوولان دارند با تیم ملی ایران اینطور برخورد می کنند.

من خودم خیلی وقت پیش برای آلمان بازی کردم. عضو تیم ملی نوجوانان آلمان بودم آن موقع وزیر ورزش آلمان به اردوی تیم ملی نوجوانان هم می آمد.

درباره انتظارات ملی پوشان از مسئولان واضح‌تر صحبت می‌کنی؟

خیلی مواقع قول‌هایی می‌دهند که عملی نمی‌شود. انتظاری که داریم این است که به بازیکنان احترام بگذارند. بازیکنانی که دارند برای تیم ملی بازی می کنند. امیدوارم برای این جام ملت ها حداقل حمایت کنند. ما با عشق برای کشورمان بازی می‌کنیم. همچنین با عشق برای خانواده هایمان و برای تماشاگران بازی می کنیم، امیدوارم بیشتر از این از ما حمایت شود.

امیدوارم یک روز این شرایط تغییر کند، تغییری که می‌گویم یعنی بیشتر از تیم ملی حمایت کنند. ما تیم ملی یک کشور هستیم و فکر می‌کنم هم به مردم و هم به مسئولان نشان دادیم که همواره برای موفقیت این کشور تلاش می‌کنیم. به نظرم باید بیشتر از این از ما حمایت شود.

ممکن است اختلاف نظرهایی بین کی‌روش با وزارت ورزش وجود داشته باشد؟

باور کنید من این همه سال که در فوتبال هستم با مربیان بزرگی کار کردم ولی باید بگویم آقای کی روش جانش را برای این تیم ملی، برای بازیکنان جوان و برای ما می گذارد. از روز اولی هم که من به تیم ملی ایران آمدم این شرایط را احساس کردم. من واقعا می گویم اولین بار است در زندگی فوتبالی ام می‌بینم یک آدم که اینقدر زحمت برای یک تیم ملی و فوتبال یک کشور می‌کشد و این همه برای جوانان حاضر در تیم ملی کمک می کند.

خیلی‌ها هستند که به او بی احترامی می کنند، آن هم با کارها و رفتارهای که انجام می دهند. کی روش فقط دارد به تیم ملی ایران کمک می کند. من می دانم او پیشنهادات دیگری هم برای مربیگری دارد ولی عشقش تیم ملی ایران و این بازیکنان هستند. خیلی از مربیان هستند که می گذارند و می روند، برای اینکه پیشنهاد بهتری از جای دیگر به دستشان می‌رسد و دردسر کمتری هم دارند ولی کی‌روش گفته نمی‌گذارم این بچه ها همینطور بمانند و می‌خواهم با آنها به جام ملت‌ها بروم.

او برای کار کردن در تیم ملی آمده، برای اینکه فوتبال پیشرفت کند. من فکر می کنم فوتبال ایران در این هفت‌، هشت سال خیلی پیشرفت کرده است. ما الان چند سال است که در رنکینگ آسیا اول هستیم و دو بار بدون استرس به جام جهانی رفتیم. در جام جهانی هم خوب کار کردیم، حالا من نمی‌دانم یکسری مشکل‌شان با کی‌روش چیست؟ امیدوارم که این مشکلات حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      وای حالم بد شد از اینهمه چاپلوسی . بابا چی میگین شماها آخه . مردم بخاطر گرانی شیر کمتر شیر میخورن اونوقت شماها بازم قرقر میکنین . کلا نوچه های کیروش عادت کردن که طلبکار باشن . ببندین دهنتونو و یه کم فقط یه کم سعی کنین یه مقام بیارین تا پولهایی که تا حالا گرفتین حلال باشه . بسه دیگه نق زدن .ای بابا

    • بدون نام

      من‌نمیدونم‌اگه‌این‌تیم‌ملی‌وفضای‌مجازی‌نبودشماهاعقده‌هاوفحاشیحای‌ناشی‌ازبی‌بتگیتونوکجاخالی‌میکردین‌؟!شیرنخوردن‌تومشکلش‌جای‌دیگست‌بنده‌خدانه‌کیروش‌وتیم‌ملی!!!

      پاسخ ها

      • شهرام

        اگه کیروش نبود شماها از کدوم قالتاقی میخواستین دفاع کنین . امثال شما ها هستین که بقیه ملت هم در عذابن . وقتی به جزئی ترین مشکلاتتون اهمیت نمیدین و چسبیدین به اجنبی پس معلومه که بالا خونه هاتونو اجاره دادین .

    • بدون نام

      جالب‌اینکه‌پول‌همه‌اینجاحلاله‌وفقط‌پول‌کیروش‌وبچه‌هاش‌بیتالماله‌وحرام!!!ای‌خاک‌برسرکودنتون‌کنم‌‌فقرای‌ذهنی!

      پاسخ ها

      • شهرام

        اولا خاک بر سر شماها که دل به یه دلال بستین . دوما کیروش امثال شماها رو داره که داره حکومت میکنه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج