اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۲۵۰۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رکورد جالب بازیکنی که روزی با سرطان می‌جنگید

در سه سال گذشته فرانچسکو آچربی هیچ مسابقه ای را از دست نداده است.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات شب پنجم لیگ اروپا و از گروه H لاتزیو در قبرس مهمان آپولون لیماسول بود و در پایان با نتیجه ۲-۰ مقابل میزبان خود شکست خورد. البته این شکست تاثیری در سرنوشت این گروه نداشت چرا که لاتزیو و آینتراخت فرانکفورت پیش از این صعود خود را مسجل کرده بودند.

سیمونه اینزاگی در این مسابقه هم همانند دیگر دیدارهای اروپایی ترجیح داد تا به برخی از نفرات اصلی تیمش استراحت دهد اما یک بازیکن در تیم اینزاگی مشمول استراحت در هیچ رقابتی نمی‌شود و او نیز کسی نیست به جز فرانچسکو آچربی، مدافع وسط ۳۰ ساله پایتخت نشینان.

آچربی در سیستم ۲-۵-۳ سیمونه اینزاگی به عنوان یکی از مدافعان میانی بازی را آغاز کرد تا یک آمار حیرت انگیز را از خود به جای بگذارد. آچربی در این مسابقه برای صد و چهلمین دیدار متوالی برای تیم های باشگاهی خود بازی را از ابتدا آغاز کرد. در حقیقت از ۴ اکتبر ۲۰۱۵ و زمانی که ساسولو در غیاب آچربی با یک گل مغلوب امپولی شد، سابقه نداشته که این مدافع هیچ یک از دیدارهای رسمی تیم هایش را از دست بدهد.

رکورد جالب بازیکنی که روزی با سرطان می‌جنگید

مدافع میانی 30 ساله که در کارنامه او 3 بازی ملی برای ایتالیا هم به چشم می‌خورد و در نیمه ابتدایی فصل 13-2012 پیراهن آث میلان را به تن کرده بود، در جولای 2013 به ساسولو پیوست اما در تمرینات پیش فصل متوجه وجود یک تومور در بدن خود شد. او سریعا در میلان زیر تیغ جراحان رفت و این تومور با موفقیت از بدن خود خارج شد. با این حال در طول فصل 14-2013 اتفاقی عجیب برای آچربی رقم خورد.

بعد از حضور در 13 مسابقه از فصل، جواب تست دوپینگ آچربی در روز 1 دسامبر 2013 مثبت اعلام شد. او که اتهام استفاده از داروهای ممنوعه را شدیدا تکذیب کرده بود، اعلام کرد که این جواب مثبت به احتمال فراوان ناشی از مصرف داروهایی پس از جراحی فصل تابستان بوده است.

آزمایش های پزشکی بیشتر تایید کردند که تومور به بدن آچربی بازگشته و این بار تبدیل به سرطان شده است. بنابراین آچربی با کناره گیری موقت از فوتبال، شیمی درمانی را آغاز کرد تا این گونه با سرطان بجنگد؛ جنگی که خیلی سریع به سود این مدافع خاتمه یافت.

آچربی در 15 مارچ 2014 اعلام کرد که جنگ او با سرطان به پایان رسیده و خطر این بیماری را به طور کامل از سر گذرانده است. آچربی همچنین از عطش خود برای بازگشت به مستطیل سبز سخن گفت، هرچند مجبور بود برای این بازگشت تا ابتدای فصل 15-2014 صبر کند.

آچربی که در ابتدای این فصل با قراردادی 5 ساله از ساسولو به لاتزیو پیوسته، در طول بیش از 3 سال هیچ دیدار باشگاهی را از دست نداده و در تمامی آن ها به صورت ثابت به میدان رفته است. آچربی اکنون به دنبال آن است تا رکورد حضور در تعداد بازی های متوالی را که با 162 بازی در احتیار خاویر زانتی اسطوره اینترمیلان است، از آن خود کند. زانتی این رکورد را در فاصله فصل های 07-2006 و 10-2009 به نام خود ثبت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا هر چی سرطانی توو دنیاست شفا بده خدااااااااااا

    • روح اله محرابی

      خدایاشکرت که خوب شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج