۸۰۴۲۹۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

بختیاری‌زاده: شانس برد استقلال بیشتر است

مدافع سابق استقلال معتقد است در روزی که صنعت نفت آبادان بد بود تیم شفر در آزادی موفق شد برنده شود و نتیجه خوبی بگیرد

ایلنا: سهراب بختیاری‌زاده مدافع سابق استقلال معتقد است در روزی که صنعت نفت آبادان بد بود تیم شفر در آزادی موفق شد برنده شود و نتیجه خوبی بگیرد اما این تیم برای رقابت در لیگ برتر و درخشش در آسیا نیاز به ۳، ۴ بازیکن در حد ملی دارد تا بتواند در ادامه راه نتایج بهتری کسب کند و در آسیا هم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشد.

چه ارزیابی از بازی سپیدرود و استقلال در رشت دارید؟

با احترام به سپیدرود که در رشت خیلی کم امتیاز می‌دهد و دلیلش هم اینکه بازیکنانش در شهر خودشان خوب کار می‌کنند و تماشاگرانش هم به خوبی حمایت‌شان می‌کنند اما استقلال در این بازی شانس بیشتری دارد. سپیدرود یکی دو بازیکن خطرناک دارد و یکی از مشکلات استقلال در این بازی چمن مصنوعی است اما در مجموع شانس استقلال بیشتر از سپیدرود است.

یعنی سپیدرود در خانه خودش شانسی برای بردن استقلال ندارد؟

سپیدرود در رشت اکثر اوقات امتیاز گرفته و روی ضدحملات خطرناک است اما شانس استقلال بیشتر است چون شاداب‌تر و بهتر کار می‌کند. چیزی که می‌تواند استقلال را در این دیدار آزار بدهد، شرایط ورزشگاه و چمن مصنوعی آن است.

به نیم‌فصل نزدیک می‌شویم و بحث بر سر ماندن یا رفتن بازیکنان خارجی استقلال زیاد است. در این رابطه چه نظری دارید؟

اعتقاد دارم منهای طارق که بازیکن خوبی است و بی‌‌انصافی است که همه را به یک چشم ببینیم، گرو و نیومایر باید بروند چون وقتی بازیکن خارجی می‌گیریم باید از داخلی‌ها بهتر باشند اما این دو بازیکن به هیچ عنوان این کیفیت را ندارند.

ایرادی که از شفر می‌توان گرفت اینکه باید بازیکنان خارجی قوی‌تر را جذب می‌کرد یا اصلا با این کیفیت جذب نکند که تاثیرگذار نباشند. گرو و نیومایر به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکردند و تنها ایرادی که می‌توان به شفر و کادر فنی استقلال گرفت، همین مساله است.

در مورد خداحافظی غریبانه سیدجلال حسینی از تیم ملی چه نظری دارید؟

خیلی‌ها این‌طوری رفتند.

اما خیلی بد است که بازیکنی با 115 بازی ملی اینگونه از تیم ملی خداحافظی کند. این‌طور نیست؟

البته بازیکنانی بودند که برای آنها بازی خداحافظی برگزار کردند و البته برای آنها هم این بازی‌های خداحافظی بافاصله بود.. این هم جزو رفتارهایی است که در فوتبال ما به عادت تبدیل شده است و خیلی از بازیکنانی که فوق‌العاده بودند و این‌گونه خداحافظی کردند و اتفاقی هم نیفتاد.

شاید اسم فوتبال ما حرفه‌ای باشد اما درصد کمی از اتفاقات فوتبال ما حرفه‌ای است. به سیدجلال خسته نباشید می‌گویم و برایش در تیم باشگاهی‌اش آرزوی موفقیت دارم و از این روزهای سخت می‌تواند در دوره بعدی ورزشی‌اش یعنی مربیگری استفاده کند تا موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشخاصی مثل بختیاری زاده سن و سالشون بالا رفته ولی بزرگ نشده اند . وقتی در مورد سید جلال ازش پرسیدی باید قبلش فکر میکردی و نمیپرسیدی چون حسادت و عقده نمیذاره حرف حق بزنه

    • بدون نام

      کاش رقابتها همراه با رفاقت و صداقت بود . بختیازی زاره توجه داشته باشن که کری خوندن مربوط به هواداران هستش . کاش ی کم مرام و معرفت و بزرگی از خودت نشون میدادی

    • بدون نام

      تو این مصاحبه که من ده بار خوندمش تا بفهمم بختیاری زاده چه حرف بدی درمورد سید جلال زده که اینقدر لنگی ها بر افروخته شدن نفهمیدم شاید انتظار داشتن یه دوتا فحش میداد به فدراسیون من نمیدونم چه منطقی هست که این افراد دارن حتی برای بازیکنی مثل دایی هم بازی نذاشتن چه برسه به سید جلال من بیست دوسه سال دارم فوتبال ایران نگاه میکنم فکر کنم فقط برا کریمی بازی گذاشتن حالا این همه جاروجنجال بخاطر چیه دلیلش رو نمیفهمم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج