۸۰۸۳۴۲
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

حیدری: قبل از بازی ‌۲ گل از رقبا عقب هستیم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: باید از این پس در رختکن به بازیکنان بگوییم که یک یا دو بر صفر از حریف عقب هستیم و اول به فکر مساوی باشیم و سپس به فکر بردن باشیم.

خبرگزاری فارس: خسرو حیدری درخصوص دیدار آ‌بی‌پوشان مقابل پدیده و اتفاقاتی که بعد از پایان این مسابقه رخ داد صحبت‌های زیر را انجام داد:

برای برد پدیده ظاهرا هم قسم شده بودید ولی به این اتفاق دست پیدا نکردید.

ما همیشه قبل از بازی به همراه بزرگترهای تیم با هم صحبت می‌کنیم و قبل از بازی به بازیکنان تیم گفتم که این دیدار، دیداری است که می‌تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند. چون معتقد بودم اگر این بازی را ببریم در نیم فصل دوم مدعی جدی قهرمانی هستیم اما با وجود تلاش بچه‌ها و اینکه اصلا یک موقعیت هم به پدیده ندادیم این اتفاق نیفتاد. در واقع ما بازی را بردیم ولی در جدول سه امتیاز به حساب ما واریز نشد و انصافا از دست داور خیلی ناراحت شدم.

چرا؟

اصلا انتظار نداشتم او یک جوان ۱۷ ساله را به خاطر یک تکل ساده اخراج کند. داور باید در وهله اول در زمین مدیریت کند ولی او ابتدا به صیادمنش کار زرد داد و سپس بازیکنی را که ۱۷ سال سن دارد به راحتی از زمین اخراج کرد. اینجاست که داوران در زمین باید بازی را مدیریت کنند.

من فکر می‌کنم آمار اشتباهاتی که علیه تیم ما در این فصل رخ داده از دستمان خارج شده و باید در رختکن به بازیکنان بگوییم که یک یا دو بر صفر از حریف عقب هستیم و باید برای مساوی بازی را آغاز کنیم و سپس به فکر بردن باشیم. به نظر من امسال باید با خیلی از مسائل بجنگیم.

از چه نظر این صحبت را مطرح می‌کنید؟

اول فصل همه دیدند که هیچ حمایتی از استقلال نشد الان این حرف‌ها فراموش شده است ولی وقتی همه چیز جمع می‌شود به هر حال باعث ناراحتی می‌شود.شما دیدید ابتدای فصل ۵ بازیکن خوب و باکیفیت استقلال از تیم ما جدا شد در حالی که هیچ حمایتی صورت نگرفت اما تیم مقابل و رقیب ما با وجود اینکه پنجره‌اش بسته بود از ابتدای فصل با نفراتش توافق کرد که در نیم فصل به آنها اضافه شوند. به نظر شما این تفاوت نیست. امسال به خاطر این موضوع کار سختی داریم و باز هم تاکید می‌کنم باید با خیلی چیزها بجنگیم.

بعد از صحبت‌های بازیکنان استقلال خیلی از پرسپولیسی‌ها واکنش نشان دادند و علی بیرانوند صحبت‌های تندی را علیه شما مطرح کرد؟

یعنی شما معتقدید ما باید ساکت باشیم آن هم در شرایطی که راحت حق ما خورده شده است؟ گل صحیح ما آفساید گرفته شده و وقتی بازی تمام شد و به خیابان رفتیم همه می‌گفتند حق تیم استقلال خورده شد. ما در مورد حق‌خوری‌هایی که از تیم ما شده صحبت کردیم و دلیلی نداشت بازیکنان پرسپولیس در مورد ما صحبت کنند. ما درمورد تیم خودمان حرف زدیم و به نظرم این درست نیست بازیکنان علیه یکدیگر صحبت کنند.

اما به هر حال خیلی از پرسپولیسی‌ها از جمله شجاع خلیل‌زاده و بیرانوند موضع‌‌‌گیری کردند.

به نظرم از پرسپولیس سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم که اتفاقا بازیکن بزرگی است می‌تواند حرف بزند. در تیم ما هم بازیکنان بزرگترمان صحبت کردند. شرایط به شکلی است که همه چیز به ضرر استقلال شده و به هر حال بزرگترهای تیم ما حق دارند از تیم‌شان دفاع کنند.

اگر سه امتیاز بازی با پدیده را می‌گرفتیم به صدر جدول نزدیک می‌شدیم ولی این حق از ما گرفته شد.اگر آنها بودند ناراحت نمی‌شدند؟ شما مطمئن باشید در نیم فصل دوم با همه نامهربانی‌هایی که به تیم ما می‌شود کار را محکم شروع می‌کنیم.چون دو سه فصل است که لیگ را خوب شروع نکردیم و همین موضوع به ما ضربه زده اما در نیم فصل دوم قطعا کار را پرقدرت آغاز می‌کنیم.

یکی از صحبت‌های که توسط بازیکنان پرسپولیس مطرح شد این بود که شما به جای مطالباتتان از باشگاه ماشین گرفته‌اید آیا این موضوع صحت دارد؟

من اولین بار است چنین مساله‌ای می‌شنوم. این را به صراحت می‌گویم دریافتی ما از بازیکنان پرسپولیس کمتر است و من به عنوان بازیکنی که در جریانات باشگاه هستم مطمئنم از تیم رقیب کمتر دریافتی داشتیم. مطرح کردن این بحث‌ها اصلا درست نیست و به نظرم اگر کسی صحبت می‌کند باید محترمانه باشد.

مگر بازیکنان استقلال بی‌ادبی کردند یا حرف بدی زدند اگر کسی به مهدی رحمتی و پژمان منتظری حرف بزند انگار به خسرو حیدری حرف زده است. بچه‌های تیم ما در مورد نامهربانی‌ها صحبت کردند چون به هیچ شکلی حمایت نشدیم و این هم جای ناراحتی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حال ادم بهم میخوره از این فوتبال .بقدری از لحاظ اخلاقی تنزل کرده ایم که اصل ورزش را از یاد برده ایم . همه جا فحش و ناسزا و بداخلاقی . مردمی عصبانی و فحاش . فوتبال در دنیا عامل دوستی و نزدیکی شده ولی در کشور ما عامل دشمنی و تفرقه

    • بدون نام

      آقای حیدری شمادیگه فسیل شدی.بیخیال باو

    • بدون نام

      پیشنهاد میکنم که پرسپولیس از لیگ کنار بکشه چون چشم دیدن قهرمانی ارتش سرخ را ندارن . اقایون استقلالی اگر رقیبی مثل پدسپولیس نباشه اونوقت ببینید چقدر لیگ بیروح و کسل کننده میشه

    • بدون نام

      اگر منصف باشید و به پرسپولیس تهمت الکی نزنید و بدون حب و بغض قضاوت کنید متوجه میشید که بازیکنان پرسپولیس اول به خدا توکل کردن و بعدش تلاش بی وقفه بازیکنان و کلیه اعضای باشگاه باعث موفقیتشون شده

    • بدون نام

      اگر خدا نخواد اگر تمام دنیا هم جمع شوند نمیتونن پرسپولیس را زمین بزنن . خدا پاداش کسانی را که تلاش میکنن و سختیها را تحمل میکنن به نحو احسن میده و این لطفی که به ارتش سرخ کرد بخاطر تلاششون بود. حالا هی تهمت بزنید ولی خودتون آخرش شرمنده میشید

    • بدون نام

      حقتون بود که حسابی بهتون توهین کنم ولی این کار دور از شان ما پرسپولیسیهاست اخه شمایی که هر مشکلتون رو به تیم ما نسبت میدید چطور انتظار دارید پرسپولیسیها اروم بنشینند بی کفایتی مدیرانتون در نگه داشتن بازیکنان فصل قبل روگردن پرسپولیس میندازید افتضاحتون دراسیا مقصرش رو پرسپولیس میدونید لیگ امسال این همه هیاهو بپا کردید که وزیر پرسپولیسیه که نتیجش وزارت این هم کمکتون کرد برای جذب بازیکن نمونهاش جذب تبریزی خدا وکیلی خجالت بکشید یک کم واقع بینانه فکر کنید والا مشکل استقلال امثال شما پیر وپاتالها هستید که دودستی چسبیدید به استقلال

    • بدون نام

      اقای حیدری فراربه جلونکنید اگه مدعی هستی پنج بازیکن خوبتون رفت خب درست ازپرسپولیس هم باپنجره بسته چندنفررفتن کسی رواضافه نکردشماکه شبانه بیست نفرروگرفتین اگه حمایت وزیر به قول شماپرسپولیسی نبودکه دلاربهتون بده چطورهشتصدهزاردلار اوردید حاجی گرو ونیومایروطارق روگرفتین تبریزی که ازبهترین مهاجمان لیگ بودباکدوم پول استقلالی شد مگه صیادمنش بدبازیکنی بودیااذری این حرفها نخ نماشده نتونستیدنتیجه بگیرید چون کارفنی نداشتید پرسپولیس با همین بضاعت کم تونست تافینال ااسیابره تولیگ هم مدعی باشه توحذفی هم که شماحذف شدید فعلا پرسپولیس هست حالاضعف تیموبه جاهای دیگه نچسبونید هوادارای فهیم استقلال هم میدونن عیب ازخودتونه داوری هم اگه بهونه کنید همه تیمهاهم سودبردن هم ضررکردن پس واقعیت روفبول کنید ممنون میشیم

    • محمد

      آره جون عمت!!شما خیلی خوبین!!! خخخخخخ

    • پرسپولیسیم

      خوب گفتی کیسه همیشه عقبه با داور گل میزنه میبره

    • بدون نام

      هر چی گند می زنید بندازید گردن تیمهای دیگه تا ببینیم چی میشه !!!! این روش امسال کیسه است

    • بدون نام

      دقیقا.....باید با وزارت و رسانه ها و داورای لنگی هم جنگید

    • بدون نام

      یه چندتاسوال دارم اگه چندتا استقلالی معقول هس جواب بده
      یک اینکه حیدری میگه گل مارونگرفتن کارشناسا گفتن گلتون افسایدنبود اماگفتنم که دقیقه ده دانشگربایداخراج میشد واگه ده نفره میشدین اولانمیتونستیدگل بزنید گلم میخوردید پس چرا همش میگیدبه ضررشما اینجاکه بیشتربنفعتون شد؟
      دوم اقای حیدری میگن اول فصل به ماتوجه نشدوچهاربازیکن رفتند ال شدبل شد بدبخت شدیم پس اقای حیدری شماکه۲۳بازیکنم گرفتین ینی شمااونهارو ادم حساب نمیکنی ینی اونا بازیکن نیستن همین صیادمنش که اینهمه میگی بچس بچس یا تبریزی گرو نیومایر دانشگر باقری تیموری اقاخان کریمی و و و و و و با پولهای میلیاردی گرفتینش تبریزی که پنج میلیارد شد گرو ده میلیارد وبقیه که هیچ کدوم کمتراز دومیلیارد قیمتش نیس اولا پس ایناچی هستن چرا به همه ی ایناتوهین میکنی چرا اینارو بازیکن نمیدونی دوم پس پول اینارو کی داد پول از کجا اوردین که میگی به ما کمک نشد میدونیکه ارز خیلیم گرون بود وبازیکن خارجیم ارزمیخواست پس پول اینا وارزشون از کجا تهیه شد چرا میخوای طرفداراتونو گول بزنید فک کردی تو عهد بوقیم ینی اینقد نفهم گیراوردی مردمو راستشو بگو بگو ضعف تاکتیک فنی ومربی وبازیکن داریم نگو پول وبازیکن نیس واینک همین پرسپولیس که محروم بود وپنج بازیکن فیکس وملی پوششم ازتیم رفتن چرا هی گیرنمیدن که بازکنمون رفت وچی وچی فقط تمرین کردن جنگیدن تافینال اسیاهم رفتن اخه چرا باشعور طرفدارا بازی میکنید اگه یباربگید اشتباکردیم مربیمون خوب نیس تاکتیک نداریم بهتر درکتون میکنن ولی یه نیم فصل تموم شد هی میگین چندتابازیکنمون رفتن مگه کیا بودن جپاروف که مسن بودو کم بازی میکرد تیامم که تلزه اومده بود پس چرا اون راه افتاد ولی تبریزی و گرو وبقیه راه نمیفتن
      درپایان نتیجه میگیریم که داورا بیشتر بنفعتون بوده تاضررتون شماخیلی خیلی بیشتر ازتمام تیمهای لیگ بازیکن خریدین واینکه دریافتی شما خیلی بیشترازتیمهای دیگس وخرجتونم بیشتره وهمچنین دریافتیتون بیشتر پس خواهشا ازشما انتظار نمیره جوسازی کنید درضمن اول رحمتی تاخت به تیم پرسپولیس اوناهم جواب دادن قشنگ معلومه که برنامه ریزی شده بود وشماها دنبال بهانه اید همشو بادلیل گفتم خواهشا جواب بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر توقع بیجا نداشته باش. منطق؟از کی؟

    • ستار

      کیسه و منطق!!!؟
      تو گوش خر یاسین نخونین

    • پرسپولیسیم

      اخه فسیل مازاد تو چی زذ میزنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لونگ چرا محروم شد همینو جواب بدید داوری وزارت فدراسیون کمیته انضباطی همش معلوم میشه ما از چه حق خوری ناراحتیم اگه لونگیا بفهمن جواب بدن همه چی مثل روز روشن میشه

    • پرسپولیسیم

      فیسل بی مصرف مازاد زر نزن برو بمیر

    • بدون نام

      شما به مدیریت تیم خودت برس که لنگ رو هواست. از ترس اونجاتون دارید همه رو علیه پرسپولیس میکنید نکنه بیاد بازم قهرمان بشه خیلی بدبختید خیلی بدبختید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج