adexo3
۸۱۰۵۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رانیری: فوتبال به «مورینیو» نیاز دارد

کلودیو رانیری بعد از اخراج مورینیو از منچستریونایتد از او و کونته تمجید کرده و بعد از این که این دو را قلب فوتبال نامیده مدعی شده باید زودتر به فوتبال بازگردند.

کلودیو رانیری، سرمربی تیم فوتبال فولام، معتقد است مربیانی مانند کونته و مورینیو قلب فوتبال هستند و باید هرچه سریع‌تر به دنیای مربی‌گری بازگردند.

سرمربی سابق لسترسیتی که با آن تیم به دستاوری بزرگ دست پیدا کرده بود بعد از اخراج مورینیو از منچستریونایتد به این موضوع این‌چنین واکنش نشان داده است: من برای او یک پیام فرستادم، ما رابطه بسیار دوستانه‌ای با هم داریم. من فکر می‌کنم مردی مانند مورینیو باید هرچه زودتر بازگردد. آنتونیو کونته هم همین‌طور. این مربیان قلب فوتبال هستند. این‌ها در هر کشوری برنده هستند. برای همه مربیان هم خوب است که آن‌ها را در زمین بازی ببینند.

رانیری در حالی به اخراج مورینیو واکنش نشان داد که پیش از این هم مورینیو همین کار را با او کرده و زمانی که از لستر اخراج شده بود درباره‌اش صحبت کرده بود: کلودیو باید دو چیز را بداند، یکی این که تاریخ را نمی‌توان پاک کرد و این که من قول می‌دهم هیچ کس آن را فراموش نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج