adexo3
۸۱۰۹۹۸
۲۳ نظر
۵۰۰۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
پ

طاهری: حریفان آسیایی از استقلال می‌ترسند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: حریفان آسیایی ما از نام استقلال می‌ترسند.

خبرگزاری فارس: بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه در تشریح جمع بندی عملکرد استقلال در نیم فصل گفت: شرایط استقلال در شروع لیگ باب میل هیچکس نبود و ما چاره ای نداشتیم و باید با آن شرایط شروع می‌کردیم.

نتایجی که در چند بازی اول گرفتیم خوب نبود و فراز و نشیب زیاد داشتیم. با گذشت زمان تیم جا افتاد و با نزدیک شدن به پایان نیم فصل شرایط ما بهتر شد. در چند بازی آخر و به ویژه در بازی‌های بیرون خانه خوب نتیجه گرفتیم و در پایان عملکرد خوبی داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در نیم فصل اول در خارج از خانه موفق تر بود، اضافه کرد: در تیم بازیکنان جوان زیادی داریم و با گذشت زمان در تیم جا افتادند و شرایط خیلی بهتر شد و بازیکنان توانستند در خانه مانند بیرون از خانه عمل کنند.

طاهری در ادامه افزود: در دور برگشت نیز اکثریت بازی‌ها داخل خانه است و به تیم ما در نتیجه گرفتن کمک می کند و می‌توانیم با حمایت هواداران به مراتب در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

مربی استقلال در ادامه درباره تقویت این تیم اضافه کرد: ما باید برای لیگ قهرمانان تقویت شویم. بازی‌های خیلی سخت و مهمی داریم و حریفان ما بسیار قدرتمند هستند و بازیکنان تراز اول را در اختیار دارند. اما معتقدم آنها از فوتبال ما می‌ترسند؛ الهلال سال قبل نیز صدرنشین کشور خود بود و شک نکنید آنها از نام ما می‌ترسند البته ما قطعا باید تقویت شویم.

طاهری ادامه داد: در فوتبال اتفاقات زیاد است. ما مثل سال گذشته تلاش می‌کنیم و همه تیم ما در این مسابقات آسیایی انگیزه زیادی دارند و مطمئنا با حمایت خوب مدیریت و هواداران و همت همه تیم برای درخشش در آسیا حاضر می شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره تعطیلات طولانی نیم فصل خاطرنشان کرد: ما باید دوباره بدنسازی کنیم و بازی تدارکاتی بگذاریم تا لیگ شروع شود. ما ۱۰ بازیکن ملی داریم که با شروع بازی‌ها به تیم ما بر می‌گردند و کار ما در این تعطیلات سخت است. اگر بازیکنان را در اختیار داشتیم و به تعطیلات می‌رفتیم قطعا هماهنگ‌تر می شدیم اما حالا باید روی مجموعه ای که در اختیار داریم تمرکز کنیم و به دنبال افزایش هماهنگی بازیکنان تازه وارد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خخخخخخخخخ
      خصوصا العین و السد

    • بدون نام

      آخی نگو تو را خدا. الان العین از ترس داره میلرزه. خخخخ

    • الکی خوش

      زرشک با طعم جیرجیرک

    • ahm

      بیژن خان واقعا راست میگه العین هم از ترس ۶ تا زد پارسال هم السد از ترس اومد ۳ تا زد و رفت .

    • زردها

      خخخ معنی کلمه ترس رو میدونی یعنی چی؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      دروغ سیزده از همین حالا بخصوص العین بیشتر می ترسد چون فکر میکند شهید امثال نتواند ۶تا بزند و شاید هات بزند احمق چیزی بنویس بهت نخندن

    • بدون نام

      خخخخخخ مگه خودتون به خودتون از این امیدا بدید

    • بدون نام

      باشه اقا نمودی مارو‌..قبول .همه تیم های دنیا از اسقلال میترسند خوبه .الان راضی شدی اقای طاهری ..العین که دیگه نگو ....والا بعید بود از شما انتظار بیشتری از شما میرفت..هی مصاحبه هر دفه هم میگی همه از استقلال میترسند ...لااقل بگو همه از چشمی میترسن تا قابل قبولتر باشه ..

      پاسخ ها

      • دوستاره ازچهارجانبه باتیمهای درپیتی گرفتیم شماهایادتون نمیاد تازشم قهرمان دسته سه شدیم شماچی قرمزا خخ

        من موندم چرا حتی یه کیسه کشم نظر نداده البته خود نفهمشونم متوجه شدن که بابا چه لافی اومده بدبختا خجالت میکشن بیان نظر بدن الان بااین حرفا بدتررفتن توغار خخخخخخ خدایا این کیسه کشارو ازما نگیر که باعث خنده وشادی ماهستنن
        راستی حاج اقاطاهری یچیزی چرا شماکه ده بازیکن ملی دارین وهی تاکیدمیکنی پس همش میگین چندبازیکنمون جدا شدن نتیجه نگرفتیم یا باده ملی پوش چرا دوباره میخواین بیت المال رو حروم کنید بازیکن بخرید یا از سامانه طرفداری پول مارو میدزدید که بدیدبازیکن بخرید بیاریدرونیمکت بشینه یا اگه بازی کنه مجبورید یه ملی پوشتون رو روی نیمکت بزارید هان بگو اخه چرا ای طاهری مورینیو

      • دوستاره ازچهارجانبه باتیمهای درپیتی گرفتیم شماهایادتون نمیاد تازشم قهرمان دسته سه شدیم شماچی قرمزا خخ

        دوستان اصلاندیدم که حتی یه کیسه کش نظربده چون خود نفهمشونم متوجه شدن که یارو چقدداره چرت وپرت میگه وخجالت کشیدن میدونن تیمشون حتی موشم نیس
        درضمن حاج اقای طاهری شماکه ده ملی پوش دارید غلط میکنید میخوایدبازیکن بخرید که رونیمکت بشینه وپول بیت المالو حروم کنید یاازسامانه هواداری پول مارو میدزدیدتابدید بازیکن بخرید یا حقوق شوفروبازیکناتونوبدید خدایا کیسه تنان رو ازما نگیر که باعث شادی وخوشحالی ماهستن خخخخ

    • ارتش سرخ

      شش باخت جالب بالای 3 گل در انتطارتان می باشد عزیزم

    • بدون نام

      خیلی میترسن خیلی الخصوص العين

    • بدون نام

      مخصوصا آن تیمی گه 6تا بهتون زد

    • بدون نام

      بله مخصوصا العین

    • بدون نام

      هری.چرا از شما می ترسند؟مگر الان صدرنشین لیگ هستین؟یا پارسال قهرمان ایران وآسیا شدین؟افرین خیلی وقت بود جوک نشنیده بودیم خیلی بامزه وخنده دار بود.خخخ

    • بدون نام

      مخصوصا العین خیلی میترسه که مبادا هفتاییش کنید خخخخخخخخخخخخ

    • علی

      اگه میترسند پس چطور 6 تا 6 تا میزنند؟؟؟

    • بدون نام

      راست میگه مخصوصا العین. نترسم نترسم. الان از برزیل کسی نمیترسه مترسک از استقلول بترسن. واقعا چی میزنید شماها

    • ناشناس

      به عمل حرف برآید به حرافی نیست! الکی داری مثلا به تیمت روحیه میدی ولی من فکر می کنم با همین فرمون زود حذف میشید چون قدیم در آسیا خوب بودید و ۲ ستاره گرفتید ولی امروزه متخصص آبروریزی در آسیا هستید ۶ گل در یک بازی یک رکورد برای تیم های ایرانی است. که هیچ تیم دیگری از ایران نمی تونه این رکورد را بشکنه!

    • ناشناس

      العین خیلی از استقلال می ترسه! شبا همش خواب می بینه استقلال داره ۶ گل بهش می زنه! خخخخخخخ

    • احسان

      اره خیلی میترسن مخصوصا العینی ها، بیچاره ها خاب ندارن دیگه

    • بدون نام

      خخخخخ

    • تیردادآریا

      آره،مخصوصاالعین خیلی میترسه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج