adexo3
۸۱۰۹۵۶
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

استقلال شخصیت قهرمانی نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان به دلایل مختلف و با مشکلاتی که داشتند شخصیت قهرمانی نیم فصل را نداشتند.

خبرگزاری مهر: علی شوری در خصوص عملکرد لیگ هجدهم در نیم فصل اول گفت: خوشبختانه نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داشته ایم و تیمها توانستند با بازی های بهتر نتایج قابل قبولی هم کسب کنند.

وی تاکید کرد: تیم هایی مثل تراکتور، سپاهان و پدیده از لحاظ فنی قابل قبول بودند و جایگاه خوبی در جدول داشته و برخلاف سال گذشته بازیهای تماشاگر پسند و فنی خوبی را انجام دادند. در پائین جدول هم برخی تیم ها مثل سپیدرود، استقلال خوزستان شرایط سختی دارند و باید با شروع نیم فصل دوم آنقدر بجنگند تا بتوانند در لیگ باقی بمانند.

پیشکسوت استقلال گفت: شاید تنها تیم هایی که آرامش نسبی دارند آنهایی هستند که در اواسط جدول حضور دارند و دغدغه آنچنانی برای قهرمانی و یا فرار از سقوط نخواهند داشت اما در مجموع اعتقاد دارم لیگ ما نسبت به گذشته بهتر شده و تیم ها، بازیهای قابل قبول تری ارائه می دهند.

وی در خصوص عملکرد استقلال در نیم فصل اول هم گفت: آبی پوشان در ابتدای فصل چند جابجایی داشتند، تغییرات مدیریتی، نقل و انتقال بازیکنان همه باعث شد تا شرایط تیم مساعد نباشد و ما حتی نتوانیم با شفر هم نتایج خوبی کسب کنبم. باید به جرأت بگویم با مشکلاتی که استقلال داشت این تیم شخصیت قهرمانی برای نیم فصل را نداشت و نتوانست به جایگاه واقعی اش دست پیدا کند.

شوری در ادامه گفت: البته در اواخر فصل، استقلال توانست با فشار هواداران و حمایت آنها و هماهنگی تیم نتایج بهتری کسب کرده و خود را به رده پنجم لیگ برساند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا می توانیم در جام ملت ها به قهرمانی دست پیدا کنیم گفت: سالهاست که در آسیا موفق نبودهایم البته اعتقاد دارم جزو ۴ تیم پایانی مسابقات خواهیم بود اما با تمام احترامی که برای تیم ملی قائلم شک دارم به قهرمانی دست پیدا کنیم. در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم و آن را مدیون بازیکنان لیگ داخلی بودیم و ندیدیم که لژیونرهای ما کار مثبتی انجام دهند. اعتقاد دارم در ملت های آسیا هم این بازیکنان داخلی هستند که می توانند تاثیرگذار باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من هم مثل همه ایرانی ها دوست دارم تیم ملی کشور بعد از ۴۳ سال قهرمان شود. اما با توجه به شرایطی که تیم هایی مثل ژاپن، کره جنوبی دارند بعید می دانم که ایران بتواند در پایان این تورنمنت بزرگ آسیایی جام را بالای سر ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازبس میسوزن لنگیا باخبرورزشی بیشرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشرف، سرتا پا هیکل نح......ت است. شماها ارث پدریتون رو از عالم و آدم طلبکارید. ایشالله که حالا حالا ها شاهد سوختنتون باشیم. خخخخخخخخخخ

      • ایران اباد

        تیم فقط کی۳ شیشتیقلال دوچرخه سواران مکتب تاژژژحقیر بدبخت این فسیل کیسه کشان ازبس قهرمانی های پی درپی پرسپولیس کبیرسوزش درش ایجادکرده لال شده ازبردن اسم بزرگ پرسپولیس ...کیسه گشا اسم تیمشونوهجی کنند؟؟؟!! اس دق لال سه بخشه اخرش لال میشن

    • بدون نام

      وای بحالت نظرلنگیا بزاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز هم زر مفت زدن شروع شد!! ؟

    • بدون نام

      بازم سوزش افتابه قرمز

      پاسخ ها

      • محمد

        این شما کیسه نشان ها هستین که میسوزین و زیر سرورتون دست و پا میزنین بدبختای عقده ای.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

      • بدون نام

        انگلها بالا رو بخونید نوشته پیشکسوت کیسه کجا اسمی از پرسپولیس اومده چرا اینقدر بدبخت ومنفورید ایشالله تیم میلیتون همون دور گروهی حذفه

    • ارتش سرخ

      و ندارد

    • ج

      ایشون که پیش کسوت استقلال است چه ربطی به پرسپولیس داره !!!

    • بدون نام

      کیسه کشای بدبخت .برید غار.تیم دره پیت.

    • بدون نام

      لنگی شکرخور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج