اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۲۷۰۹
۳۵ نظر
۵۰۰۲
۳۵ نظر
۵۰۰۲
پ

حذف شایسته‌های استقلال، داستان تکراری تیم ملی

پیش ازجام جهانی حذف وریا غفوری استقلالی ها را شوکه کرد وحالا نوبت به سیدحسین حسینی رسیده تا حذف نامش همه را شگفت زده کند. البته علی کریمی هم می تواند دراین قاب قراربگیرد. حذف او نیز عجیب بود.

ایران ورزشی: ازیاد نمی‌بریم روزهایی را که محمدمایلی کهن چگونه قلم قرمزمی‌کشید روی نام شایسته ترین بازیکنان استقلال که درپست های خود بهترین بودند. آن دوران حاجی مایلی به دلیل دلبستگی های عجیبی که به بازیکنان پرسپولیس داشت حتی اعجوبه ای همچون جوادزرینچه و جوان رعنایی همچون مهدی پاشازاده را از لیست نهایی تیم ملی حذف می‌کرد.

گرچه بعد ها این تفکر آرام، آرام ازتیم ملی برداشته شد ومربیان تیم ملی وابسته به هررنگی می‌کوشیدند فارغ علایق شخصی بهترین ها را با خود راهی رقابت های سخت آسیایی و جهانی کنند اما بیش و کم دوباره ماجرای حذف شایسته های استقلال از تیم ملی تکرارشد و پرسش های بزرگی را مقابل مربیان تیم ملی باقی گذاشت.

حذف شایسته‌های استقلال، داستان تکراری تیم ملی

قبل ازجام جهانی 2018همگان براین باوربودند که وریا غفوری درفهرست مسافران قرارخواهد گرفت و تیم ملی را دراین تورنمنت بزرگ همراهی خواهد کرد. وریا به واسطه بازی های متعددی که تا قبل ازجام جهانی برای تیم ملی و باشگاهش انجام داده بود، جدی ترین گزینه برای بازی درپست دفاع و هافبک راست به شمار می‌رفت اما درنهایت ازلیست مسافران جام جهانی حذف شد وحضوردرمهم ترین تورنمنت زندگی اش را از کف داد.

حذف وریا غفوری پیش ازجام جهانی 2018 ازتیم ملی را اما کارلوس کی‌روش با قراردادن دوباره نام این بازیکن درلیست نهایی تیم ملی برای حضوردرجام ملت ها به نوعی جبران کرده است اما تردیدی نیست وریا هیچ گاه محرومیت خود ازبازی درجام جهانی را به واسطه تصمیم عجیب و بحث برانگیزسرمربی تیم ملی ازیاد نخواهد برد.

کی‌روش درخرداد ماه همین سال 97به دلیل اینکه اعتقاد داشت وریا درکارهای دفاعی شرایط مد نظراو را ندارد، ازتیم ملی کنار رفت اما به فاصل 6 ماه از آن تاریخ دوباره به تیم ملی بازگشت ودرفهرست نهایی ملی پوشان برای بازی درجام ملت های آسیا نیز قرارگرفت.

بازگشت وریا به دایره بازیکنان واجد شرایط اما به همان اندازه دوباره بحث برانگیز شده که می‌بینیم سرمربی تیم ملی درهمین لیست نام دوبازیکن آماده استقلال را درفهرست نهایی قرارنداده است تا دوباره همان سناریوی تکرارب حذف شایسته های استقلال که از دیرباز تا کنون درکنج ذهن استقلالی‌ها خاک می‌خورد تکرارشود.

سرمربی تیم ملی درلیست نهایی برای حضوردرجام ملت های آسیا نام سیدحسین حسینی و علی کریمی را قرارنداده است تا تعداد ملی پوشان استقلال برای حضور دراین جام از عدد 3 تجاوز نکند و تنها روزبه چشمی، پژمان منتظری و وریا غفوری را درلیست نهایی ببینیم.

حذف شایسته‌های استقلال، داستان تکراری تیم ملی

بدون شک سیدحسین حسینی و علی کریمی نیزمی‌توانستند درکنار این نام ها قراربگیرد و اگر به سابقه آن ها بنگریم به نتایج درخشانی دست می‌یابیم. البته سرمربی تیم ملی ظاهرا به دلیل مصدومیت های مکرری که علی کریمی با آن مواجه است حکم به جذف نامش از لیست مسافران جام ملت های آسیا داده است اما کریمی نیز همان شرایطی را دارد که بسیاری از بازیکنان کنونی دارند.

علیرضا جهانبخش با مصدومیت مواجه است. منتظری نیز هنوز به فرم بدنی مطلوب نرسیده و تازه از بند مصدومیت رها شده و پیش ترنیز بازیکنانی همچون اشکان دژاگه با وجود مصدومیت درتیم ملی حضورداشتند و کریمی هم می‌توانست دردایره بازیکنان نهایی قراربگیرد.

با این حال اگرحذف کریمی را بزرگ تلقی نکنیم واین بازیکن را به دلیل احتمال بروز مصدومیت دوباره مستحق حذف بدانیم، اما نمی‌توانیم از کنارحذف سیدحسین حسینی بگذریم. دروازه بانی که رشد محسوسی دریک سال اخیر داشته و جزوبهترین های پست خود درفوتبال ایران محسوب می‌شود.

حسینی حتی لیاقت حضوردرجام جهانی را هم داشت اما پیش از آن تورنمنت هم ازتیم ملی کنارگذاشته شد وحال دوباره کی‌روش به راحتی ازکنار او گذشته است ونام پیام نیازمند را درمیان مسافران جام ملت های آسیا قرارداده است.

بدون شک این حذف های پی‌درپی درروحیه دروازه بان استقلال تاثیرمنفی خواهد گذاشت و چه بسا عملکرد او دربازی های باشگاهی را هم تحت الشعاع قراردهد.

حسینی به لحاظ سبک دروازه بانی بی شباهت با مهدی رحمتی نیست و به دلیل سال ها تمرین کناراین دروازه بان به عنصری با تجربه بدل شده است اما ظاهرا سرمربی تیم ملی دراین برهه تعدد بازی درتیم باشگاهی را مد نظرقرارداده و یا اساسا با سبک دروازه بانی این دروازه بان ارتباط برقرارنمی‌کند. اینکه پیام نیازمند به حسینی ترجیح داده شده احتمالا به همین دلیل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی شوفر بهش اعتماد نداره و بازیش نمیده رو چه حسابی باید تیم ملی باشه ؟
      لطفا رنگی نباشین . حسینی تو استقلال هم نیمکت نشینه .

    • محمد میرزایی

      میگم نظرت چیه کل ۲۳ نفر بازیکنای استقلال میبردن ؟؟؟

    • بدون نام

      چون بازیکنان کیسه باشگاهی هستندوهیچکدامشان ملی نیستند .برای همین هشتاددرصداسطوره های ملی فوتبال ایران پرسپولیسی هستند.

      پاسخ ها

      • پرسپولیس قهرمان

        هم لنگ هم کیسه قرمزه و به رنگ عشق ...
        ما پرسپولیسی ها این دو رو نماد خودمون می دونیم
        پس همه با هم:
        هم لنگ هم کیسه نماد پرسپولیسه

      • پرسپولیس قهرمان

        هم لنگ هم کیسه قرمزه و به رنگ عشق ...
        ما پرسپولیسی ها این دو رو نماد خودمون می دونیم
        پس همه با هم:
        هم لنگ هم کیسه نماد پرسپولیسه

    • پسر نوح

      چرت نوشتی وریا و منتظری هم شایسته تیم ملی نیستن

    • بدون نام

      فقط شایسته تواستقلاله کیسه؟علیپور که بهترین فوروارد ایرانه چی

    • بدون نام

      کیروش بهانست همش کار این لنگیاست خوبه ک با زبان خودتون گفتی ک فرق گذاشتن سوگلی این دولت چغد معلومه از نظر من استقلال تعطیل شه بهتره تا اینغد اذیت شه با حداقل چهل میلیون هوادازش

    • بدون نام

      واقعا این کیروش مغز نداره بیرونش کنید آخه کسی حسینی رو خط میرنه

    • بابک

      بی خیال بابا.هر کی رو میبینی نویسنده شده. حسینی
      که تا اخلاق حرفه ای پیدا نکنه نباید دعوت بشه. کریمی
      هم که مصدوم بود اصلا به نفع استقلاله که بمونه تو تمرین استقلال.از این نوشته دنبال چی هستی نمیدونم ولی حس خوبی بهت ندارم.
      .

    • بدون نام

      ادمهای پست مثل شماهازیادندحتماکی روش هم دلبستگی به پرسپولیس داره خلیل زاده کوکه منتطری دعوت میشه مفت زیادمینویسی

    • هادی

      سلام
      نظرتان را نپسندیدم چون با اغراق و غرض نوشتید...خیلی بازیکن در ایران ماندن که حق شان همین الان فیکس بودن است.. اما بدلایلی که همه میدانیم اغراض سبب شده از تیم ملی دور باشند... ا... العلم

    • بدون نام

      نویسنده کیسه کش چطور وقتی سید جلال از تیم ملی خط خورد صدات در نیومد .

    • ali Katrina

      این متن عین خوره روح آدمو میخوره، ایران ورزشی چرا باید اینقد متملقانه نسبت به یه باشگاه رفتار کنه و این حرفارو بزنه، اسمش ایران مثلا
      نگارنده یادش نره تو همون جام جهانی ک وریا خط خورد سیدجلال هم خط خورد و یادش نره حسینی تو تیم خودش فیکس نیس چه برسه به اینکه ادعای تیم ملی رو داشته باشه، و اگ قراره از دروازه بان دفاع بشه باید سید مهدی رحمتی دفاع بشه ک از حسینی یه سر و گردن بالاتره، در مورد دعوت شدن منتظری و نشدن کریمی هم نمیدونم چجوری کسی که تو تیم خودش این همه بازی رو از دست داده ولی دعوت شده دفاع میشه ولی از جهانبخش که تو برایتون بازی میکنه و اونم تازه از مصدومیت رها شده سرزنش میشه
      این حرفا هدفم دعوا با استقلال و رنگی بودن لیست تیم ملی نیست، وگنه به اعجوبه بودن زرینچه و جوان رعنا بودن پاشازاده شک میکردم ک پر از بغضه از طرف نگارنده، هدفم اینه ک روزنامه‌ای به اسم ایران نباید بازیچه تعلقات رنگی بشه...
      امیدوارم نویسنده این نظر رو بخونه و جوابی واسش داشته باشه

    • بدون نام

      نه عزیز دلم حسینی آگه بالاتر از بیرانوند ورحمتی نباشه کمتر از اونا هم چیزی نداره یکی بخاطر لجبازی یا شفر که رحمتی رو بازی میده حذفش کرد یکی بخاطر باشگاه پرتغالی عابد زاده رو دعوت کرده که اسم باشگاه وطنش سر زبون باشه یکی هم نیازمند که دهن اصفهان رو ببنده وگرنه به گلر دوم وسوم که بازی نمیرسه آگه کم شانسی نیاره تمام بازیها رو بیرانوند تو گله گلر دوم وسوم هم مهم نیست کی باشه خدا کنه بیرانوند مصدوم نشه یا اخراج وگرنه با این دوتا گلر نابود میشه تیم.

    • بدون نام

      خودتم فهمیدی چی نوشتی؟؟؟اولا اون کریمی شما خودشم میدونه مصدومه و اعتراف داره دوما;حسینی که تو باشگاهش نیمکت نشینه و شفر هم بازی بهش نمیده چطور بهتر از نیازمنده که فیکس صدر نشین لیگه؟و سوما مایلی سی سال پیش چه ربطی به کیروش ضد پرسپولیسی داشت؟و چهارم; حالا بگو تعداد بازیکن از تیم قهرمان ایران در جام جهانی چندتا بود و از استقلال رده سومی چندتا؟و حالا تعداد بازیکن تیم محبوبت کیسه رده پنجمی چند نفره و از تیم صدر نشین سپاهان و پدیده و پرسولیس چند نفر؟؟؟وجدان و شرف هم خوب چیزیه لطفا اگه نداری یه مقداری از منیریه بخر بزار کنارت

    • بدون نام

      حالا تعداد بازیکن دعوت شده از سه تیم صدر جدول را بشمار و بزار کنار مدعوین تیم محبوبت کیسه تهران بعد بشین تو خلوتت قضاوت کن بی ش ر ف

    • بدون نام

      حسینی را مگه شفر بازی میده که تیم ملی حقش رو خورده باشه ش رف نداری بگو ندارم چرا چرند میبافی؟چرا از علیپور نمیگی؟یت سید که حقش رو تو جام جهانی پایمال کردن؟چرا از شجاع نمیگی از تیم قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا دونفر ولی از تیم رده پنجمی شما سه نفر دعوت شده و از سپاهان صدر جدولی یک نفر ولی بازم حق کیسه خورده شد؟؟؟؟؟عجبا

      پاسخ ها

      • محمد

        آخه لنگی عزیز پارسال که حسینی فیکس بود و رکورد کل تاریخ لیگ برتر رو جا به جا کرد چرا جام جهانی دعوت نشد ؟ پس اگه این فرق گذاشتن نیست چیه؟ شما لنگیا همتون همینی هستید که میبینیم ی آدم بی منطق ب ی ش ر ف

    • بدون نام

      بی ش رفی تکراری گند نامه ایران لرزشی

    • بدون نام

      نشریه به این شرافت نوبره والله خخخخخ

    • بدون نام

      اخه چرا دارید الکی از یکی طرفداری میکنید در صورتی ک اصلا حسینی در باشگاه خودش بهش بازی نمیدن چرا باید دعوت بشه تیم ملی

    • بدون نام

      اخه چرا دارید الکی از یکی طرفداری میکنید در صورتی ک اصلا حسینی در باشگاه خودش بهش بازی نمیدن چرا باید دعوت بشه تیم ملی

    • ماقهرمان دسته سه شدیم شماچی؟پرسپولیسیا خخ

      خب نویسنده ی کیسه کش بی وجدان وبیشرف اخه وقتی کلاغ حتی توی باشگاه خودش ذخیره هست تو چه انتظاری از کیروش داری درضمن چشم کیسه هارو کور کرد اخه خیلی کیروش کیروش میکردن تازه اون سه نفرم که از کیسه رفتن حقشون نبود منتظری که باعصابایدبره بجزمصدومیت دیگه پیرم شده ۳۸سالشه خودش نبایدمیرفت پشمکم که معلومه همش سوتی میده

    • بدون نام

      در مورد دلیل حذف حسینی که گفته اید (تعدد بازی) این نکته را هم عرض کنید که تو این مدت بازیکنانی که تیم نداشتند ولی بارها به تیم ملی دعوت میشدند.

    • علی

      آقای حسینی حالا رکورد کلین شیتت رو بزار دم کوزه آبشو بخور ....هههه کیسه ی بی لیاقت ...

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        هم لنگ هم کیسه نماد پرسپولیسه

    • بدون نام

      روزنامه نگار کیسه هرچی دوس داری مینویسی اگه منطقی بود باید منتظری وروزبه هم حذف میشدن من ازحالا این برنامه راحذف میکنم وازهواداران ارتش سرخ هم میخوام که این برنامه راتحریم کنن .هربی سوادی باپارتی میبرن سرکار اینه کارش اخ مربی هستی درس فوتبال خوندی برچه اساس نظریه شخصیت تایپ میکنی .التماس تفکر

    • بدون نام

      تف براین روزنامه نگار بیاد

    • بدون نام

      آخه کیسه کش حسینی وقتی توتیم خودش بازی نمیکنه چطور بره تیم ملی کریمی هم که مصدوم بود واحمد نور الهی یه سرگردان ازش بالاتره پس حرف مفت نزن کیسه کش بودنت کاملا معلوم شدس

    • بدون نام

      کی گفته استقلال ۴۰ میلیون طرفدار داره نکنه از چین وارد کردید در بهترین حالت و حداکثر به ۳۰ میلیون هم نمیرسه شما که پاچه خواری کیروش را میکردید پس چی شد اون پاچه خواریهایتان

    • نجیب زاده

      شما تیم قرمز رو دوست دارید؟ خب قبوله، داشته باشید دختر بچه ها.
      اما. مردها آبین
      درضمن تا حکومت اینه آبی باید نابود بشه، چون اینا دشمن تاجن
      اینا عمامن
      ینی لنگ

    • امیر مهدی عظیمی پرسپولیس سیرجانی

      به امید حذف تیم ملی در مرحله گروهی
      خدا خر شناخته شاخش نداده واویلا اگه تیم ملی قهرمان بشه کی روش با لودر از روی برانکو مربیان لیگ برتر رد میشه

    • بدون نام

      نویسنده کیسه کش وقتی دروازبان گریه کنت تو تیم باشگاهیش بازیش نمیدن روچه حسابی تیم ملی دعوت بشه اخه یه جوری نوشتی تعجب از حذف حسینی هرکی ندونه فیکث تو کیسه بازی میکنه بابا کل نیم فصل ۳تا بازی کرد ۴تا گل خورده خودتو انصاف نداشتت دعوتش میکنی تیم ملی بابا یه خورده هم خودتو چیز فرض کن نه ملتو در ضمن زمان حاجی مایلی هم پرسپولیس بهترینها رو داشت که هرکی بود نمتونست ازشون بگذره فقط موقع اذان منگولیان یه دفعه بعنوان تعویضی میومد زمین اره بسوز کیسه کش

    • علی

      چهل میلیون ؟؟ یا سواد ندارید یا عقل ..
      آخه رو چه منطقی این مزخرفات رو میگی
      در بهترین حالت کل هواداران کیسه به پنج میلیون هم نمیرسه .....تازه با ارفاق ...
      خودتونو با پرسپولیس مقایسه نکنید لطفا ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج