۸۱۳۲۷۳
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پاسخ باشگاه استقلال به جدایی سیدحسین!

معاون ورزشی باشگاه استقلال نسبت به جدایی دروازه بان تیمش در نیم فصل واکنش نشان داد.

ورزش سه: سیدحسین حسینی مثل جام جهانی در آخرین اردوی تیم ملی برای جام ملت ها هم خط خورد تا حالا او استقلال را مقصر این اتفاق بداند چراکه در این فصل مهدی رحمتی گلر اول این تیم بوده است و حسینی تنها در ۴ بازی در نیم فصل اول در درون دروازه استقلال قرار گرفته است.

در این بین گفته می شود حسینی قصد دارد از استقلال جدا شود تا بیشتر از این فرصت های خود را از دست ندهد و به تیمی برود که بتواند بیشتر فرصت بازی کردن پیدا کند.

علی خطیر در واکنش به جدایی حسینی گفت: حسینی از خط خوردنش از لیست تیم ملی دلخور است و این دلخوری به حق است. به هرحال بازیکنی در حد حسینی برایش سخت است از دو اردوی تیم ملی برای جام ملت ها و جام جهانی خط بخورد و او حق دارد ناراحت باشد.

او ادامه داد: من نمی خواهم منفی حرف بزنم ولی کاش آقای کی روش که نمی خواست حسینی را به جام ملت ها ببرد در همان اردوی اول نامش را خط می زد. به هرحال طبیعی است وقتی یک گلر زحمت می کشد و در آخرین لحظه خط می خورد از نظر روحی با مشکل روبرو می شود. بهتر بود او از همان اول از اردوی تیم ملی خط می خورد تا با مشکل روبرو نمی شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پایان گفت: حسینی باید ظرفیت فکری اش بالا ببرد و باید قوی باشد و با قدرت تر از گذشته برگردد. او باید آنقدر تلاش کند که کسی نمی تواند نام او را خط بزند. حسینی سال های زیادی وقت دارد تا به ستاره فوتبال ایران تبدیل شود و باشگاه هم از او حمایت می کند و ما پشت دروازه بان جوان تیم مان خواهیم بود.

هرچند گفته می شود سیدحسین قصد جدایی از استقلال را دارد اما به نظر می رسد این هم یک تصمیم احساسی است چرا که او با باشگاه تا پایان فصل قرارداد دارد و بعید است وینفرد شفر و مدیران باشگاه راضی به جدایی او بشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هرچه برانگو بگه

      جوجه عقاب.خخخخخخخخ

    • بدون نام

      حسینی جوان هم راه طالب لو رو داره میره این اشتباه تو تکرار نکن حسینی برو تیمی که بازی کنی از گذشته درس بگیر طالب لو هم همین بلا سرش اومد مافیا رحمتی تو رو هم تباه میکنه

    • بدون نام

      حسینی دیگه باید اهداف بزرگشو فراموش کنه و قبول کنه دروازبان دوم یه تیم هست و بلند پروازی نکنه

    • علیرضا

      اخه مردک خودتون دارید میگید تو تیم استقلال نیمکت نشینه خوده شفر تو ترکیب نمیزارش بعد توقع دارید تیم ملی دعوت شه ...التماس تفکر

      پاسخ ها

      • سید بلال دو پینگی

        بعدشم میگه ازش حمایت میکنیم

    • بدون نام

      کجا وقت داره رحمتی با لابی سنگین و شفر هم ک ازش میترسه دارید فوتبالش تموم میکنید.بایدم بره

    • بدون نام

      کیروش لجباز از قصد میکنه که شفر و استقلال خراب کنه.خدا کنه همون مرحله گروهی حذف شه از ایران بیرونش کنن اگه فردوسی پور اجازه میده.

      پاسخ ها

      • سید بلال دو پینگی

        متاسفم برات که به خاطر تیم کیسه کشت آرزوی شکست تیم ملی رو میکنی

    • بدون نام

      میگم اقای خرطیر چرا فرافکنی میکنی چطور میگی دلخوری حسینی به حق است اخه چه حقی اگه این بازیکن توتیم باشگاهیش فیکث باشه ویا لااقل نصف بازی های لیگ رو بازی کنه بله حرفت درسته ولی زمانی که تو تیم خودش ذخیره است وچه خوب باشه چه بد بازیش نمیدین روچه حسابی این حرفو میزنی این حرفت فقط گول زدن هوادار وحسینی هستش مافیای رحمتی اجازه به حسینی نمیدن فیکث باشه بهتره حسینی بره وامثال تو با ایندش بازی نکنید

    • بدون نام

      آقا این حرفو به خودتون بگید یه گلر در حد تیم ملی چرا رو نیمکت ؟چرا

    • بدون نام

      شفر از ترس رحمتی بیچارش کرده و کیروش هم هی نمک رو زخمش میپاشه

    • ناشناس

      اتفاقا اگه میخاد بره درست فکر می کنه! تو یه اقلیم که ۲ تا پادشاه نمی گنجه ! دیگه اینکه معاون باشگاه یادت باشه فوتبال حرفه ای شده و هیچ بازیکنی را نمیشه بزور نگه داشت! تازه مگه مارادوناست! باشگاه رقیب در فصل قبل که پنجره اش هم بسه شده بود بهترین بازیکن و آقای گل خودش را رد کرد قطر و قهرمان هم شد. ما یکی از دلایلی که نتیجه نمی گیریم اینه که یه بازیکن که فکر می کنیم خوبه میخاهیم بزور نگهش داریم! که این کار درستی نیست و بازیکن دیگه روحیه نداره و اگه هم بازی کنه زیاد مایه نمیزاره!

    • تااااجممم شناختیـی.؟؟

      ممنون اززحماتی که برای تاح کبیر کشیدی .موفق باسی توتیم حدیدت

    • بدون نام

      البته نقش رسانه ها ویک سری از به اصطلاح کارشناسان توی خط خوردن حسینی بسیارسنگین وقابل توجه هستش،وبایدنسبت به این مساله تامل ویژه داشت!که اونهابامصاحبه هاونظرات وکارشناسیهاشون یابهتربگم پیش بینی ها وتخمین زدن ودرصددادن به اینکه کی احتمالش زیادهست که خط بخوره،حسینی رو باقاطعیت دروازه بان دوم تیم ملی میدونستن ومیدونن!واین باعث میشه که یک دروازه بان اونطوری که بایدخودشونشون نده توی تمرینات!چون یک ذهنیت کاذب مثبت وخطرناک روبهش القاکردن ازپیش!البته دراینکه حسینی لیاقت وشایستگی این روداره که دروازه بان تیم ملی باشه جای هیچ شکی نیست،اما بنظرمیرسه سیدحسین بیشتروبیشترازهرچیزی بایدازحاشیه هادورباشه وحتما روی ذهن وروح واعصاب خودش تمرکزداشته باشه چندبابرگذشته!
      متاسفانه ظاهرا وجود یکسری شیطنت ها وبازیهای کثیفی که برای به حاشیه بردن این دروازه بان آینده دار وشایسته فوتبال ممکنه درکارباشه،دورازذهن نیست!؟!
      هرچندکه باتمام این تفاسیرتنهاوتنهاوموکدا تنهاترین کسی که میتونه این شرایط روتغییربده وازاین اتفاق تلخ وتهدید...بهترین فرصت رونصیب حسینی کنه تابه نفراول تیم محبوب پایتخت والبته تیم ملی کشور تبدیل بشه،خود-سید حسین حسینی-است وبس...یادمون باشه که او قبلا این کاررو یکبارتوی باشگاهش وتیم استقلال انجام داد!پس قطعابازهم میتونه...! $ !
      کلیداینکارهم؛؛؛دوری ازحاشیه...تمرین وتمرین وتمرین...تمرکز...ورقابت سالم ومردونه هست...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج