adexo3
۸۱۳۷۷۸
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

۱۰ میلیارد استقلال در حساب فدراسیون!

استقلال برای حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ به پاداش حاصل از حضور بازیکنانش در جام جهانی نیاز دارد.

خبر ورزشی: در روز‌های ابتدایی تابستان سال جاری میزان پول فیفا به عنوان قدرالسهم باشگاه‌ها از بازیکنانی که در قالب تیم‌های ملی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرکت کرده بودند، مشخص شد.

اعتراض باشگاه‌ها به فیفا!

طبق اعتراض‌های اتحادیه باشگاه‌های فوتبالی در دنیا و به ویژه در اروپا، این قانون از جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی تصویب و اجرایی شد. جایی که باشگاه‌ها معتقد بودند در نبود بازیکنان ملی‌پوش‌شان به خاطر حضور در اردو‌های ملی، در رده باشگاهی متضرر شده و در نهایت هیئت‌رئیسه فدراسیون بین‌المللی فوتبال تصویب کرد از آن سال به بعد بخشی از درآمد مسابقات جام جهانی به باشگاه‌های بازیکنان حاضر در مسابقات اختصاص یابد.
سهم ۲۰۹ میلیون دلاری باشگاه‌ها!

این رقم در سال ۲۰۱۰ به میزان ۴۰ میلیون دلار تعیین شد و در جام‌های جهانی بعد در ۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه به ترتیب به ۷۰ و ۲۰۹ میلیون دلار افزایش یافت. رقمی هنگفت که البته باشگاه‌ها آن را مدیون تبلیغات تلویزیونی بودند.
سود استقلال بیش از همه باشگاه‌ها!

در این راه وقتی تیم ملی فوتبال کشورمان در خردادماه سال جاری لیست نهایی بازیکنانش را اعلام کرد، مشخص شد با حضور روزبه چشمی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی و سیدمجید حسینی این تیم با ۴ ملی‌پوش بیشترین سهم را در این ارتباط به خود اختصاص خواهد داد.

سهم هنگفت آبی‌ها از جام جهانی!

پس از تعیین میزان رقم اختصاص یافته به باشگاه استقلال مشخص شد این تیم چیزی در حدود ۹۵۰ هزار دلار از این بابت پول دریافت خواهد کرد. در واقع به ازای هر بازیکن ۲۳۷ هزار و ۵۰۰ دلار! رقمی که با در نظر گرفتن افزایش قیمت دلار در این ماه‌ها به عدد هنگفتی برای باشگاه استقلال تبدیل شده است. چیزی در حدود ۲ میلیارد و ۶۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با حساب قیمت هر دلار ۱۱ هزار تومان (تا دیروز) به ازای هر بازیکن و ۱۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در ازای هر ۴ نفر!

پول استقلال پرداخت شد، اما...!

روز گذشته و در تماسی که با یکی از مسئولان عالی‌رتبه باشگاه استقلال داشتیم مشخص شد این مبلغ که حدوداً بیش از ۹۵۰ هزار دلار است هفته پیش به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده است.

اینکه چرا تاکنون هیچ پولی به باشگاه استقلال داده نشده سؤالی بود که از این مقام مسئول پرسیدیم که در جواب گفت: «هفته قبل نامه‌ای از سوی ECA (European club Association) (اتحادیه باشگاه‌های اروپا) دریافت کردیم.

اتحادیه باشگاه‌های اروپا طی توافقی که با فیفا داشته این فدراسیون را مجاب کرده تا بابت حضور بازیکنان باشگاهی در جام جهانی مبلغی را به باشگاه‌ها پرداخت کنند. در این نامه قید شده بود که پول باشگاه استقلال بابت حضور ۴ بازیکنش در جام جهانی به اتفاق دیگر بازیکنان باشگاه‌ها به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده است».

تیم شفر به این پول نیاز دارد!

این فرد آگاه همچنین با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در بازار نقل و انتقالاتی زمستانی گفت: «استقلال امروز به این پول نیاز دارد و اگر قرار باشد پس از این مدت پولی به دست‌مان برسد قطعاً نیاز‌های این برهه‌مان را برطرف نخواهد کرد.

استقلال برای حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ باید با قدرت در نیم‌فصل دوم لیگ برتر هجدهم حضور پیدا کند که این پول قطعاً کمک بزرگی برای ما خواهد بود تا بهتر خرید کنیم و تیم بهتری را برای این رقابت‌ها تدارک ببینیم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اول تیم لنگ حکومتی بازیکنان رو جذب بکنن بعد اس اس فدراسیون وزارت همه وهمه

      پاسخ ها

      • موسوی

        کیسه ها که ادعا دادن و کار همیشگی شون هستش،بازیهای مقدماتی را نگاه کنید که که پرسپولیس با ۷ ،۸ بازیکن اصلی در تیم ملی عامل صعود تیم ملی بوده ،همینکه تیم ملی صعود کرده آقای کی روش به پرسپولیس پشت کرده.والا تیم کیسه ریالی گیرش نمیومد.

      • موسوی

        کیسه ها که ادعا دادن و کار همیشگی شون هستش،بازیهای مقدماتی را نگاه کنید که که پرسپولیس با ۷ ،۸ بازیکن اصلی در تیم ملی عامل صعود تیم ملی بوده ،همینکه تیم ملی صعود کرده آقای کی روش به پرسپولیس پشت کرده.والا تیم کیسه ریالی گیرش نمیومد.

      • بدون نام

        درسته مقدماتی بازیکنهای پرسپولیس بودن چون در اون سطح نیاز به بازیکن بهتر نبود اما تو جام جهانی که نمیشه از امثال جلال حسینی استفاده کرد تا بازیچه تیمی مثل اسپانیا بشیم .

    • بدون نام

      فقط استقلال در تیم ملی بازیکن داشته ؟ پس بقیه تیمها چی ؟ چرا دارید از یک تیم خاص طرفداری میکنید
      اگر قرار بر حمایت از باشگاهها بود اسم تمام باشگاهها را اعلام میکردید و مبلغی که سود میبرند از جام جهانی
      با این افکار پوسیده ره به جایی نمیبرید

    • بدون نام

      گذاشتن لنگیا بازیکناشونو بگیرن زمین تمرین و کمپ رو آماده کنن بعد شاید نوبت تاج کبیر بشه!!!
      لعنت به فوتبال کثیف لعنت به مافیای لنگ
      لعنت به سوگلی حکومت

      پاسخ ها

      • محمد

        وزیر پرسپولیسی!!! خاک تو سر کیسه ها.خخخخخخ666666

    • بدون نام

      اره لعنت ب سوگلی حکومت .ی جوری میگه ۱۰میلیارد کیسه انگار تیمای دیگه هیچ بازیکنی نداشتن تو جام جهانی .بعدشم فقط پول خرید تبریزی وعلی کریمی ویک دهم قرارداد شوفر بیشتر از ۱۰میلیارد شده .حالا ۲۰ بازیکن دیگه ک گرفتن بماند .احمق نباشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها هدفشون از بین بردن استقلال

    • بدون نام

      این 10 میلیاردم بدن به لنگیای سیرابی

    • بدون نام

      اس اس سرورتونه به مولی

    • سعید

      آخه کیسه کشا فکر کردین بدهی های میلیون دلاریتون چطوری پرداخت میشه

    • سعید

      آخه کیسه کشا فکر کردین بدهی های میلیون دلاریتون چطوری پرداخت میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگ سیراب

    • بدون نام

      نه اینطور نیست جون ایران تحریم بانکی هستش از طریق واسطه ها پول به اشخاش میرسه و اونها از این طریق پول هارو وارد حساب های فدراسیون میکنن وگرنه علی خطیر خودش مچگیر قهاریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج