۸۱۵۳۳۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شاهرودی: ۶۰ درصد تیم اصلی را شناختیم

مربی تیم فوتبال امید، گفت: تا به الان ۶۰ درصد ترکیب اصلی تیم امید را شناختیم و در اردوهای بعدی هم به ترکیب کامل می‌رسیم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، رضا شاهرودی با بیان این مطلب گفت:جام ملت های آسیا تورنمنت بسیار مهمی است که نسل های مختلف فوتبال ملی ایران خاطرات متفاوتی از آن دارند. تیم رویایی ایران در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ قطعا شایسته کسب عنوان قهرمانی جام بود.

ما با شکست قاطع عربستان که قهرمان مسابقات شد نشان دادیم بهترین تیم آن جام هستیم اما با بدشانسی و بعضی اتفاقات دیگر در بازی نیمه نهایی نتوانستیم به فینال برسیم و آن تیم شایسته به عنوان سوم مسابقات رسید.

شاهرودی در خصوص این دوره از رقابت‌های جام ملت‌ها هم، اظهار داشت: آرزوی همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال در کنار مردم ایران سربلندی و موفقیت تیم ملی است. ما تیم خوبی داریم که امیدواریم به جایگاهی شایسته در این رقابت ها دست یابد و مردم را خوشحال کند. قطعا هیچ چیزی مهمتر از موفقیت و سرافرازی نام ایران عزیز نیست که امیدواریم با همدلی و اتحاد همه اهالی فوتبال در این رویداد به موفقیت دست یابیم.

مربی تیم ‌امید همچنین در خصوص اردوی جدید این تیم، گفت: باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که به بهترین شکل از برنامه‌های آماده سازی تیم امید حمایت کردند. هر مسابقه ای که مورد نظر کادر بود خوشبختانه فراهم شد و اردوها همچنین بازی‌های بسیار خوبی را تا اینجا در دستور کار داشتیم.

در اردوی جدید هم محور اصلی تمرینات بر مبنای بدنسازی خواهد بود تا از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و بعد از آن برای حضور در تورنمنت چهار جانبه قطر آماده شویم. فکر می‌کنم تقریبا ۶۰% از ترکیب اصلی تیم شناخته شده و شکل گرفته که بخش باقیمانده هم در مسابقات و اردوهای بعدی مشخص می‌شود. امیدواریم با تلاش همه اعضای تیم بتوانیم تا شروع مسابقات در فروردین ماه به بهترین فرم ممکن برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد تاجی

      چطوووووری مینا خانم
      خانم خانمها
      .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج