اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۵۳۵۵
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

فرهاد مجیدی کنار وینفرد شفر می‌نشیند

مجیدی طی ماه‌های گذشته از یکی، دو تیم شهرستانی پیشنهاداتی داشت، ولی مسلماً حضور در استقلال و کمک به شفر را ترجیح می‌دهد.

خبرورزشی: مجیدی طی ماه‌های گذشته از یکی، دو تیم شهرستانی پیشنهاداتی داشت، ولی مسلماً حضور در استقلال و کمک به شفر را ترجیح می‌دهد. حداقل در سه نوبت بحث حضور فرهاد مجیدی در کنار وینفرد شفر رسانه‌ای شد، اما در عمل هیچ اتفاقی رخ نداد. مجیدی که در مقطعی در الاهلی امارات شاگرد شفر بوده هفته گذشته او و پسرش را به یک رستوران شیک دعوت کرد و آنجا بود که بسیاری از سوءتفاهمات از بین رفت. در مورد فرهاد حرف‌های زیادی به شفر زده بودند که واقعیت نداشت، ولی در گفت‌وگوی رودررو مشخص شد خیلی از حرف‌ها فقط «حرف» بوده و واقعیت نداشته است.

در آن ملاقات و البته بعد از آن روز شفر از مجیدی خواست در کنارش باشد و این‌بار به احتمال بسیار زیاد فرهاد مجیدی به عنوان دستیار شفر روی نیمکت می‌نشنید. البته بحث مدیر فنی شدن او هم مطرح بود، ولی نکته مهم اصل حضور فرهاد روی نیمکت استقلال است که با توجه به محبوبیت فراوان او مسلماً می‌تواند به پرتماشاگرتر شدن بازی‌های استقلال در نیم‌فصل دوم کمک کند.

امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال هیچ مشکلی با حضور فرهاد مجیدی در کنار شفر ندارد و انگار این‌بار قضیه جدی‌تر از دفعات قبل است. خود فرهاد هم انگیزه‌های زیادی برای شروع کار مربیگری دارد. او که مدارک مربیگری لازم را هم گرفته مسلماً می‌خواهد استارت خوبی بزند و طبق شنیده‌های ما رضایت خود را برای حضور در کادر فنی استقلال و کمک به وینفرد شفر اعلام کرده است؛ خبری که قطعاً با استقبال هواداران استقلال مواجه خواهد شد چرا که آن‌ها مدت‌هاست خبر‌های مربوط به حضور مجیدی در استقلال را دنبال کرده و حتی مدیران باشگاه را در این مورد سؤال‌پیچ کرده‌اند.

فرهاد سال‌ها قبل در مصاحبه با خبرورزشی گفته بود آرزویش قهرمانی آسیا با استقلال است. او این فرصت را دارد که امسال همراه با شفر به آسیا برود و به این آرزو برسد، هرچند که از همان دور مقدماتی کار استقلال بسیار سخت است و باید با غول‌های فوتبالی آسیا مبارزه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پورسنایی

      وای چی میشه اونوقت لنگی سوراخ موش میخره یکی 100 میلیون

      پاسخ ها

      • ناشناس

        فصل بعد شفر اخراج فرناز سر مربی تازه کیسه اگه کل رئالم بگیره زیره خخخخفقط هارت و پورت و زارت و زورت

    • بدون نام

      فرهادجان به مولی نوکرتم

    • بدون نام

      مثلاً پاچه خواری کنی چی میشه.

    • بدون نام

      بابا یه صندلی بدید این خانوم هم بیاد کنار دستتون جمعتون جمع شه. بدبخت اون کسایی که این بچه سوسولو کردن الگو وطرفدارشن.یه عمر تو اسپانیا عیش ونوش کرده حالا اومده واسه این استقلالیا ی بدبخت آدم شده. خدایا ما مردم مستحق مرگیم وبس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بمیر لنگی بدبخت

      • مهدی

        فرهاد با غیرت سرور هرچی لنگیه سوبله چوبله یادتون نره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج