اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۵۷۷۴
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

پیش‌بینی عراقی‌ها: ۳ - ۱ به ایران می‌بازیم!

یکی از رسانه های عراقی پیش بینی کرد که این تیم در مقابل ایران ۳-۱ بازنده شود اما با ۶ امتیاز از گروه صعود کند.

ورزش سه: وبسایت «فوتبال عراق» در یکی از گزارش هایش به طور مفصل وضعیت تیم ملی عراق را بررسی کرده است. عراقی که پس از مشکلات فراوان جنگ با گروه های مختلف حالا به آرامش نسبی رسیده اند، در گروه نسبتا آسان با یمن، ویتنام و ایران هم گروه هستند.

در این گزارش آمده است: «هواداران به خوبی از مشکلات تیم ملی عراق آگاه هستند اما با این وجود همچنان انتظار از شیرهای بین النهرین بسیار بالاست. باوجود تغییرات فراوان مدیریتی، تصمیم های اشتباه استراتژیک و فقدان برنامه ریزی بلند مدت، کاتانچ همچنان استعدادهای بسیار خوبی را در اختیار دارد.

مدیران فوتبال در عراق که در این سال ها کار زیادی برای پیشرفت فوتبال انجام نداده اند، انتظار دارند تیم ملی عراق با بزرگان فوتبال آسیا رقابت کند و همچنین برخی از هواداران می گویند تیم باید تا یک چهارم نهایی یا حتی نیمه نهایی صعود کند و کمتر از این را یک شکست می دانند!

آن ها می گویند تیم سال ۲۰۱۵ توانست چنین کاری کند اما شرایط آن روز با الان متفاوت است؛ یونس محمود، یاسر کاظم و سالام شاکر دیگر در تیم ملی نیستند اما باتوجه به قرعه کشی خوب می توان به صعود از گروه امیدوار بود. ما باید ویتنام و یمن را شکست دهیم تا هیچ چیز برای بازی با ایران باقی نماند.

با هدایت کاتانچ عراق یک تیم بسیار خوب است. علی عدنان، بشار رضا، احمد یاسین و... همگی بازیکنان جذاب و هیجان انگیز هستند و می توانند برای هر حریفی مشکل ایجاد کنند. انرژی و سرعت محمود داوود بازیکن جوان می تواند حربه خوبی برای حمله به رقبا باشد. البته سرمربی کار سختی برای ایجاد توازن بین خط دفاع و خط حمله خواهد داشت.

فوتبال در عراق همه چیز است، در جایی که اتفاقات برای جشن گرفتن بسیار کم هستند. پس از یک دوره بی ثباتی سیاسی از سال ۲۰۰۳ به نظر می رسد کشور امنیت پیدا کرده با این حال مشکلات همچنان وجود دارند؛

از جمله نبود نیازهای اساسی چون غذا و آب. جنگ های دائمی باعث شده تا فوتبال به تنها دلخوشی مردم در این منطقه تبدیل شود، نتیجه آن را می توان در کارهای هنرمندان و موسیقی های ساخته شده توسط آن ها برای تیم ملی مشاهده کرد. همیشه مردم انتظار بالایی از عراق دارند و بازیکنان باوجود تمام مشکلات باید این انتظارات را برآورده کنند.»

در پایان این گزارش نیز پیش بینی شده که تیم ملی عراق ۲-۱ ویتنام را و ۳-۰ یمن را شکست دهد اما با نتیجه ۳-۱ به ایران ببازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      چرا توضیح ندادید که این نظر سنجی در کدام سایت ویا در تلفزیون ویا رادیو و از کدام طریق بوده؟

      پاسخ ها

      • محمد محمدی

        چیه ناراحت شدی از برد ایران!

      • بدون نام

        نظر کیروشی پوری ها بوده! شتر در خواب بیند پنبه دانه!

    • وانک علا خلق عظیم

      خاک برسر شان

    • بدون نام

      تیم ملی ما نباید فریب رسانه های عربی را بخورد وخود را از قبل برنده بداند عراق از همه قویتر وخطرناکتر است واز همه مهمتر عراقی ها کینه دیرنه نسبت به مادارند پس باید محکم وبا سیاست باعراق بازی کنند رسانه های ما هم نباید اینگونه اخبار را منعکس کنند.

    • بدون نام

      تیم عراق همیشه بجای پوشاندن دور تمرین مهمترین رد گم کنی را میگه ایران برنده هست که باعث غرور کاذب در بازیکن حریف شود و در میدان دیدم و جامهای قبلی که ....خوب بازی کردند بازیکنان گول این ها را رو نخورن

    • احمد

      به نظره منم میبریم...ولی نه با این اختلاف...۱ بر صفر..نهایتا ۲ بر یک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج